[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
ALsof die screen bewijst dat ik zojuist mijn lunch op jou heb ingezet royalist?
 
Reactiescore
995
Reactiescore
756
Candiu is voor mij persoonlijk ook nog steeds verdacht. Echter ben ik meer zeker bij AB
 
Reactiescore
1.238
Oke mensen vroegen mij wat ik vind van @Candiu en @altijd bezig dus hierbij mijn bevindingen:

@Candiu:
Ik ga nu even geen 20 quotes plaatsen om interessant te doen, maar gewoon samenvatten wat ik van je posts vind tot nu toe. Je stelt veel vragen wat eventueel wel wolfs zou kunnen zijn. Vragen stellen is als wolf namelijk slim om heel actief te lijken zonder echt te vangen. Ook heeft candiu time verdedigd na dag 1.



Hier valt @Candiu @famdecibel aan, en hier ben ik het wel volledig eens met Candiu. Ik vind dit een verdachte post van Fam. Nu wijk ik even af van mijn stukje over Candiu dus later meer, maar als conclusie ga ik voor Candiu zeggen dat hij enigszins verdacht is voor mij, maar nu het voordeel van de twijfel krijgt.

@altijd bezig :

Altijd bezig vind ik wel redelijk verdacht moet ik zeggen. Ik moet zeggen dat ik niet echt een specifieke post heb waarop ik hem verdenk, maar hij heeft een aantal dingetjes. De voornaamste is dat jij eigenlijk alleen maar loopt te stemmen uit zelfbehoud, zelfs als je niet eens in de echte gevarenzone zit (vorige dagen). Dit is gewoon een wolvenactie omdat je bang bent om dood te gaan denk ik en daarom sta jij ver bovenaan mijn lijstje nu.


Dan nog even een bonusronde, @famdecibel, aangezien het lezen van @Candiu zijn posts mij naar haar to leidde.










Fam verdedigd Time heel subtiel, haar eerste post vond ik mega vreemd (dank u Candiu) en verder komt ze gewoon over het algemeen niet over als een goedje. Verder deze 2 posts vind ik ook vreemd:



Met zo'n post gaan de alarmbellen bij mij wel rinkelen, en verder verdacht je ook nog eens mij en Simeco zonder enige reden:





Conclusie, ik ga stemmen op Altijd Bezig of Fam, afhankelijk van wie ik er met mijn stem uit kan krijgen.
Echt ik ga het nog een keer hier in het topic zeggen.

Fam is cupido en heeft time aan capri gekoppeld. Ze is met de dood van time nu 100% goedje tot de infectie.
 
Reactiescore
2.372
Ik zal dit door de vingers zien maar we gaan ook niet voor anderen claimen. Iedereen is gewaarschuwd.
 
Reactiescore
293
Voorlopig zet ik mijn stem op Altijd Bezig eens zien of er nog iets veranderd in de komende 40 minuten ben er nog niet helemaal zeker van.
 
Reactiescore
167
Echt ik ga het nog een keer hier in het topic zeggen.

Fam is cupido en heeft time aan capri gekoppeld. Ze is met de dood van time nu 100% goedje tot de infectie.

Lol dat dacht ik ook al, maar als dat zo is dan heeft ze gehint naar haar rol en zou ze dood moeten vallen... dat is niet gebeurd en dus weet ik niet of dit waar is.
 
Reactiescore
1.663
ik weet eigenlijk niet of ik al had gestemd dus voor de zekerheid altijd bezet
 
Reactiescore
1.663
best wel slim van fam om het zo te omschrijven want is niks illegaals aan?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Voor nu op Candiu als ik moet kiezen tussen haar en AB
 
Bovenaan