[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
5
Bij mij staan zowel Candiu als Fam hoog op mijn lijstje als slechtjes. Ik kies in dit geval voor Candiu omdat er al stemmen waren op haar.
 
Reactiescore
1.013
Lief! Ik doe dat niet graag.
 
Reactiescore
167
@.Royalist.

Ik snap die screens niet? Ik vind CI zelf ook verdacht hoor daar niet van, maar ik verwacht dat de wolfjes zoals gewoonlijk gewoon discord gebruiken (of misschien skype ofzo) en niet via het forum communiceren.

Of doel je op een conversatie om de lunch in te sturen?
 
Reactiescore
1.013
Ik snap het trouwens ook niet hoor, dat er nu 5 mensen op mij stemmen.
 

DeletedUser17472

Guest
Bij mij staan zowel Candiu als Fam hoog op mijn lijstje als slechtjes. Ik kies in dit geval voor Candiu omdat er al stemmen waren op haar.
Als dat zo is ben je wolf want dan heb je niet goed opgelet wat er rondom Time allemaal is gebeurd.
 
Reactiescore
293
Oke mensen vroegen mij wat ik vind van @Candiu en @altijd bezig dus hierbij mijn bevindingen:

@Candiu:
Ik ga nu even geen 20 quotes plaatsen om interessant te doen, maar gewoon samenvatten wat ik van je posts vind tot nu toe. Je stelt veel vragen wat eventueel wel wolfs zou kunnen zijn. Vragen stellen is als wolf namelijk slim om heel actief te lijken zonder echt te vangen. Ook heeft candiu time verdedigd na dag 1.



Hier valt @Candiu @famdecibel aan, en hier ben ik het wel volledig eens met Candiu. Ik vind dit een verdachte post van Fam. Nu wijk ik even af van mijn stukje over Candiu dus later meer, maar als conclusie ga ik voor Candiu zeggen dat hij enigszins verdacht is voor mij, maar nu het voordeel van de twijfel krijgt.

@altijd bezig :

Altijd bezig vind ik wel redelijk verdacht moet ik zeggen. Ik moet zeggen dat ik niet echt een specifieke post heb waarop ik hem verdenk, maar hij heeft een aantal dingetjes. De voornaamste is dat jij eigenlijk alleen maar loopt te stemmen uit zelfbehoud, zelfs als je niet eens in de echte gevarenzone zit (vorige dagen). Dit is gewoon een wolvenactie omdat je bang bent om dood te gaan denk ik en daarom sta jij ver bovenaan mijn lijstje nu.


Dan nog even een bonusronde, @famdecibel, aangezien het lezen van @Candiu zijn posts mij naar haar to leidde.










Fam verdedigd Time heel subtiel, haar eerste post vond ik mega vreemd (dank u Candiu) en verder komt ze gewoon over het algemeen niet over als een goedje. Verder deze 2 posts vind ik ook vreemd:



Met zo'n post gaan de alarmbellen bij mij wel rinkelen, en verder verdacht je ook nog eens mij en Simeco zonder enige reden:





Conclusie, ik ga stemmen op Altijd Bezig of Fam, afhankelijk van wie ik er met mijn stem uit kan krijgen.

Duidelijke post.

Zoals je had gezegd zie ik ook weinig opmerkelijks aan de posts van Altijd Bezig. Ik vind alleen gek dat zijn hij dinsdag zijn lynchstem switchte van Mohniels naar ItDash en de rest ging op Time.

Ik ga in ieder geval de posts van famdecibel eens goed bekijken.

Al ben ik nog even twijfelen of ik ga kiezen voor Candiu of toch Altijd Bezig.
 
Reactiescore
61
Oke mensen vroegen mij wat ik vind van @Candiu en @altijd bezig dus hierbij mijn bevindingen:

@Candiu:
Ik ga nu even geen 20 quotes plaatsen om interessant te doen, maar gewoon samenvatten wat ik van je posts vind tot nu toe. Je stelt veel vragen wat eventueel wel wolfs zou kunnen zijn. Vragen stellen is als wolf namelijk slim om heel actief te lijken zonder echt te vangen. Ook heeft candiu time verdedigd na dag 1.



Hier valt @Candiu @famdecibel aan, en hier ben ik het wel volledig eens met Candiu. Ik vind dit een verdachte post van Fam. Nu wijk ik even af van mijn stukje over Candiu dus later meer, maar als conclusie ga ik voor Candiu zeggen dat hij enigszins verdacht is voor mij, maar nu het voordeel van de twijfel krijgt.

@altijd bezig :

Altijd bezig vind ik wel redelijk verdacht moet ik zeggen. Ik moet zeggen dat ik niet echt een specifieke post heb waarop ik hem verdenk, maar hij heeft een aantal dingetjes. De voornaamste is dat jij eigenlijk alleen maar loopt te stemmen uit zelfbehoud, zelfs als je niet eens in de echte gevarenzone zit (vorige dagen). Dit is gewoon een wolvenactie omdat je bang bent om dood te gaan denk ik en daarom sta jij ver bovenaan mijn lijstje nu.


Dan nog even een bonusronde, @famdecibel, aangezien het lezen van @Candiu zijn posts mij naar haar to leidde.










Fam verdedigd Time heel subtiel, haar eerste post vond ik mega vreemd (dank u Candiu) en verder komt ze gewoon over het algemeen niet over als een goedje. Verder deze 2 posts vind ik ook vreemd:



Met zo'n post gaan de alarmbellen bij mij wel rinkelen, en verder verdacht je ook nog eens mij en Simeco zonder enige reden:





Conclusie, ik ga stemmen op Altijd Bezig of Fam, afhankelijk van wie ik er met mijn stem uit kan krijgen.
Uhm..... ik had op dag 1 evenveel stemmen als MOHniels dus hoezo niet in de gevaren zone?

Duidelijke post.

Zoals je had gezegd zie ik ook weinig opmerkelijks aan de posts van Altijd Bezig. Ik vind alleen gek dat zijn hij dinsdag zijn lynchstem switchte van Mohniels naar ItDash en de rest ging op Time.

Ik ga in ieder geval de posts van famdecibel eens goed bekijken.

Al ben ik nog even twijfelen of ik ga kiezen voor Candiu of toch Altijd Bezig.
Heel simpel, met mijn stem had Dash evenveel stemmen als Time plus een BM stem aangezien het toen al bijna zeker was dat Capri BM ging worden.
Ik vond Dash iets verdachter dan Time op dat moment dus ben ik voor Dash gegaan.
 
Reactiescore
1.013
Ik ga even afwezige mensen oproepen.... we spelen een spelletje hier :cool:

@Chaos. Wat is nu je plan??

Ik ga m’n stem ook op Time zetten. Heel werkje om helemaal bij te lezen. Hehe
Waarom doe je mee aan een spelletje als je steeds je woede niet kan beheersen..? Er is hier 0,0 inzet en de bedoeling is toch om gezelligheid te creëren op het AF?
 

Deleted User - 487963986

Guest
eerlijk gezegd heb ik een privégesprek met hem en enkele anderen, niet WvW gerelateerd :smile: :smile:

Dat is dus een van de redenen waarom ik dat uitschakel. Omdat je soms met andere bezig bent niet wvw gerelateerd en je daarom op de lynch dreigt.

Kan iemand mij kort even zeggen, wat het verschil van argumenten is tussen AB en candiu?
Ik heb Candiu als wolf gezien als spelleider en toen was ze heel anders als nu. Meer onzeker en niet zo to the point.
 
Reactiescore
1.013
@puga ben je vergeten dan je inderdaad niet bent uitgeschakeld?
Soit, ik ga mij hier niet meer op verdedigen, is zinloos. Geen groot verlies, en zet em op goedjes. De ballen.
Ik had niet op gerekend nog te overleven dus niet meer ingepland. Mijn bijdrages zullen pas voor vanavond zijn gasten.
 
Reactiescore
1.013
Dat is dus een van de redenen waarom ik dat uitschakel. Omdat je soms met andere bezig bent niet wvw gerelateerd en je daarom op de lynch dreigt.

Kan iemand mij kort even zeggen, wat het verschil van argumenten is tussen AB en candiu?
Ik heb Candiu als wolf gezien als spelleider en toen was ze heel anders als nu. Meer onzeker en niet zo to the point.

Klopt helemaal!
Wil ook gewoon het spelletje spelen nu. En baal er van, dat er mensen vroegtijdig afhaken en/of niet stemmen.

of wel stemmen, maar meelopen op anderen. Opeens zijn ze online en stemmen ze mee :confused:
 
Reactiescore
1.013
Ik blijf bij mijn beslissing. Verder heb ik niet echt een plan
Dit bedoel ik...als een konijn uit een hoge hoed komen ze tevoorschijn.
 
Reactiescore
167
Vind het lastig kiezen tussen AB of Fam, maar ik ga toch op gevoel voor Altijd Bezig maar zou eventueel bereid zijn om te switchen afhankelijk van wat er in de komende 50min gebeurt!
 
Reactiescore
5
Mijn eerste dag was ik inderdaad veel actiever. Ik had gister niet heel veel tijd en vandaag ook niet. Heb wel mee kunnen lezen maar geen mogelijkheid gehad om goed te reageren. Ik heb wel bijgehouden wie op mij verdacht over kwam en wie bij mij als goedje staan, op basis daarvan en op basis van de eerdere stemmen en argumenten heb ik besloten om vandaag op Candiu te stemmen.
 
Reactiescore
1.013
Vind het lastig kiezen tussen AB of Fam, maar ik ga toch op gevoel voor Altijd Bezig maar zou eventueel bereid zijn om te switchen afhankelijk van wat er in de komende 50min gebeurt!
Als er nog wat gebeurt vanavond. Anders mag de BM de knoop doorhakken.
 
Reactiescore
757
Ik heb het over mijn eerste stem. Dat was AB en daar ga ik bij blijven. Sorry dat ik weinig post. Ik lees wel alles maar omdat het mijn eerste keer hier is, post ik liever geen dingen die op niets slaan
 
Bovenaan