[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.014
Kijk, daar is anthrax die ik "ken" :cool:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Ivm het claimen van mohniels zo kort (2 a 3 min) voor de deadline was hij sowieso in dit verhaal doodgevallen. Omdat hij op dat moment nog gedeeld eerste stond in de stemming, met de BM op een andere persoon, en de daarop volgende chaos, is er besloten de laatste paar "paniek"-stemmen niet meer mee te tellen in de lynchstemming, zeker gezien de verwarring die al heerste bij die stemmers. IPV van de beslissing bij de nieuwe BM (door gelijkspel) te leggen is bij volmacht van de leiding mohniels de lynch geworden. Dit zelfde geld voor evt last minute actie changes door spelers.

Het eerste uur van het bal liep voorspoedig, al gauw was het tijd voor de verkiezing van het beste kostuum van de avond. Zoals het een stel hitsige vieze oude adellijke mannen behoord ging de strijd tussen 2 schone deernes. Beide met oogverblindende jurken, die weinig (of juist te veel) aan de verbeelding overlieten. Maar hoe kan het ook anders, uiteindelijk won de dame met de minste jaren de strijd.

Capricorno wordt Burgemeester.

Ondanks dat het nu een uur rustig is geweest, was het voorval van begin van de avond nog niet vergeten, en er was wat geroezemoes ontstaan, er werd naar elkaar gewezen, maar voornamelijk 1 persoon viel op, namelijk mohniels. Stil stond hij in de hoek, enkel te kijken, en hield zich afzijdig van het feest. Nu de klok bijna 10 sloeg was iedereen bedacht op hem. Eindelijk merkte hij op dat men schuchter naar hem keek. “maak je geen zorgen mensen, ik ben de lijfwa…”, zei hij, terwijl hij zijn masker omhoog probeerde te doen. “nee”, riep 1 van de aanwezige gasten, “maskers blijven op, zo diep zinken we niet als adel.” Hij trok een klein pistool en schoot. De kogel raakte mohniels vol in de borst en hij sloeg achterover, zijn masker vloog af.

Mohniels is gelynched + dood door claimen, Mohniels was de lijfwacht van de graaf (BE)

Terwijl iedereen nog onthutst door de chaos stond te kijken naar het stoffelijke overschot van de lijfwacht klonk er in een menigte een zware oef, gevolgd door een zacht gerochel. Miketijger zakte in een naast de buffet tafel, iedereen deinste terug. In zijn rug stak het mes wat gebruikt werd om het wild aan te snijden.

Miketijger is gelunched, Miketijger was een lage adelijke (burger)

Met enkele gebaren snelden meerdere bedienden de zaal binnen, en brachten beide lichamen snel naar achter, terwijl het orkest probeerde de zaal op gang te brengen met een snel deuntje. Ondanks de gebeurtenissen ging het feest verder, enkel met net wat meer paranoia in ieders gedachte.

Stemming dag 1
DeelnemerBM-stemLynch-stem
ItsdashCapricornoMohniels
CandiuCapricornoAltijd bezig
MohnielsAltijd bezig
GreengangMaterlotti.TimeforplanB
CIItsdashRoyalist
Famdecibel.TimeforplanBPuga
vvhaarenCapricornoPuga
.royalist..TimeforplanBCalamus incendium
Altijd bezigCapricornomohniels
materlottiCandiumohniels
jokersbrainCapricornoCandiu
CapricornoTigoritsdash
TigorCapricornoitsdash
PugapugaGreengang
SimecoCandiuMohniels
MiketijgerCapricornoFamdecibel
AntraxxolCandiuAltijd bezig
ChaosAltijd bezig
Nonkel Jos
.TimeforplanBCapricornopuga

Tussenstand BM:
Capricorno 8
Candiu 3
.TimeforplanB 2
Puga 1
Tigor 1
Materlotti 1

Tussenstand Lynch 1:
Mohniels 4 + claim
Altijd bezig 4
Puga 3
Itsdash 2 (bm)
.TimeforplanB 2
.Royalist. 1
Greengang 1
Calamus incendium 1
Candiu 1
Famdecibel 1
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
alvast excuses aan @Candiu mocht ze jonger blijken dan Capri.
 
Reactiescore
1.014

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
33 jaartjes jong <3
Had wel een licht vermoeden dat ik goed zat, gezien je al 11 jaar lid bent, en een 5 a 6 jarige verwacht ik niet zo snel op een twforum in 2009 :p
 
Reactiescore
167
Inderdaad een prima oplossing.

Dit gaat misschien een hele vervelende reden zijn om te stemmen, maar ik denk dat Time4planB wel een wolf is. Waarom?

Hij wist eigenlijk zo goed als zeker dat hij dood zou gaan (hij had meeste stemmen), vind dit duidelijk heel vervelend, MAAR geeft niet aan dat hij een goedje is, enkel dat hij de REDEN van zijn lynch heel kut vind. Dit wijst er voor mij op dat we "per ongeluk"/om een rare reden goed zaten.
We hebben nog bijna 24 uur voor de volgende DL dus ik ga natuurlijk kijken wat er morgen gebeurd maar ik denk dat ik hier toch wel een mooi vangstje doe.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Inderdaad een prima oplossing.

Dit gaat misschien een hele vervelende reden zijn om te stemmen, maar ik denk dat Time4planB wel een wolf is. Waarom?

Hij wist eigenlijk zo goed als zeker dat hij dood zou gaan (hij had meeste stemmen), vind dit duidelijk heel vervelend, MAAR geeft niet aan dat hij een goedje is, enkel dat hij de REDEN van zijn lynch heel kut vind. Dit wijst er voor mij op dat we "per ongeluk"/om een rare reden goed zaten.
We hebben nog bijna 24 uur voor de volgende DL dus ik ga natuurlijk kijken wat er morgen gebeurd maar ik denk dat ik hier toch wel een mooi vangstje doe.

Door die post kreeg ik inderdaad ook de indruk dat jullie per ongeluk goed zaten op hem.
 
Reactiescore
3.583
Door die post kreeg ik inderdaad ook de indruk dat jullie per ongeluk goed zaten op hem.

Same, maar ga eerst de Mohniels stemmers eens bekijken wie wie volgde en of dezelfde mensen daarna ook weer volgde op Time. Wellicht zit daar nog enige nuttige informatie tussen.
 
Reactiescore
992
Per ongeluk goed zaten op Time? Het is niet omdat ik niet overtuigd was dat het per ongeluk was. Die opmerking was inderdaad wel vrij opvallend. Ik laat dan ook mijn nieuwe lynchstem gewoon staan. Time
 
Reactiescore
656
In mijn ogen is Time ook wolf.
 
Reactiescore
1.804
voor de duidelijkheid. Het gaat om deze post, toch?
Ik moest gewoon werken, thanks voor me daarvoor af te rekenen terwijl ik altijd actief ben.
misschien ligt het aan mij maar ik vind deze post niet zo erg bijzonder.
@.TimeforplanB wie zijn op dit moment jouw topverdachten trouwens?
 
Bovenaan