[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
3.576
Als het niet spel gerelateerd is mag je best je post verwijderen van mij. Maar benieuwd naar de stemming, mss laatste dagje als Simeco de laatste wolf is?


Edit: Of gaat een infectie dan alsnog wel door?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Als het niet spel gerelateerd is mag je best je post verwijderen van mij. Maar benieuwd naar de stemming, mss laatste dagje als Simeco de laatste wolf is?
Sowieso niet klaar nu of simeco is jager
 
Reactiescore
1.271
Als het niet spel gerelateerd is mag je best je post verwijderen van mij. Maar benieuwd naar de stemming, mss laatste dagje als Simeco de laatste wolf is?


Edit: Of gaat een infectie dan alsnog wel door?
als infectie dood is met lynch kan hij niet meer infecteren.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik weet niet of ik het snap of niet

Maar ik heb besloten er maar geen post aan te wijden.
 
Reactiescore
1.803
Ik denk dat ik het gewoon ben hoor. En ben goedje haha zoals gezegd
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik denk dat ik redelijk goed door heB wat er aan de hand is en bevallen doet het mij allerminst
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Het was 0:00, langzaam begon het feest iets te bedaren, het orkest ging al over op rustigere nummers en alle grote acts waren al geweest. Met ongeveer een uurtje zou het tijd worden dat de gasten richting bed zouden gaan en zou het feest langzaam ten einde komen. Ondanks dit was het voornaamste gesprek onderwerp nog steeds de revolutionisten. Men was het met de hele groep het eens, Simeco was over duidelijk 1 van hen. Met de groep werd hij ingesloten, vastgebonden en in een hoek “ondervraagd” over zijn handlangers. Hij bleef bij hoog en laag beweren dat hij van niks wist, tot hij plots stopte met antwoorden, en tevens met ademen.

Famdecibel hield zich afzijdig van dit gebeuren, dit was niet haar stijl, dus besloot ze even haar neus te gaan poederen en verliet te zaal. Vlak daarna hoorden de gasten een verstikte gil van de hal komen, en gingen polshoogte nemen. Tot hun verbazing lag de Gravin von bessem daar in een rode plas, het mes nog in de borst stekend. Hierop had puga het gehad, hij bleef niet langer op dit moord-feest en vluchte hals overkop de voordeur uit, recht de storm in, om nooit meer terug gevonden te worden.

Simeco is gelycnhed, hij was een lage adelijke (burger)
Famdecibel is gelunched, zij was Gravin von bessem (cupido)
Puga valt dood door inactiviteit, Hij was een lage adelijke (burger)

DeelnemerLynch stem
Itsdashsimeco
Greengangsimeco
CICtrl alt delete
FamdecibelCalamus incendium
vvhaarensimeco
materlottisimeco
jokersbrainsimeco
Tigoranthraxxol
Puga
SimecoCtrl alt delete
Antraxxolsimeco
Chaos
Ctrl alt deletesimeco

Tussenstand:
Simeco 7
Ctrl alt delete 2
Calamus 1
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ctrl alt delete (in het rood maar ben op mobiel)
 
Bovenaan