[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
986
Famdecibel zou in principe ook cupido moeten zijn? We moeten ook wel opletten want morgen is het infectiedag natuurlijk.
 
Reactiescore
656
Dat mag je vinden, maar ondanks je activiteit is je spel zelf ook nog niet echt meer waardevol geweest dan het mijne.
Als jij niet kunt zien dat Ctrl duidelijk een goedje is dan mag je rustig terug naar inactief Noah
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Reactiescore
167
Ik ben het eens met jou, Mater, vvhaaren en mezelf.
Calamus en Joker ben ik niet met je eens tbh...

Zij stemde wel op Candiu in een spannende stemming dus ik neig hun toch voor nu als goedje te bestempelen. Waarom heb je twijfels?
 
Reactiescore
656
Zij stemde wel op Candiu in een spannende stemming dus ik neig hun toch voor nu als goedje te bestempelen. Waarom heb je twijfels?
Omdat ik Jokers dingen zie doen die hij ook in #300 deed waar hij slechtje was.
CI leek me 'te' enthousiast + met zijn inbreng tot nu toe kunnen we er weinig mee.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Op basis van mijn gevoel heb ik dit:

4. Green
7. vvhaaren
8. .Wolfalist.
10. materlotti
19 Ctrl alt delete



bovenstaande acht ik goed, dmv hun posts, en ook mijn gevoel.
onderstaande in volgorde van minst verdacht naar verdachtst, maar moet ik nog verder uitspitten

6. fam
18. Chaos.

17. Anthraxxo
l5. CI
11. JokersBrain
14. Puga
15. simeco
1. ItsDash
 
Reactiescore
3.576
Omdat ik Jokers dingen zie doen die hij ook in #300 deed waar hij slechtje was.
CI leek me 'te' enthousiast + met zijn inbreng tot nu toe kunnen we er weinig mee.

Zoals, want dan kan ik er ook op reageren. Dat terzijde stemde ik dit potje enkel nog maar op Time en Candiu geloof ik dus dat zegt toch wel iets of niet?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Zoals, want dan kan ik er ook op reageren. Dat terzijde stemde ik dit potje enkel nog maar op Time en Candiu geloof ik dus dat zegt toch wel iets of niet?

same, joker en ik gwn bewezen goedjes.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Marlotti is gezien. Is dit weeral iemand die mijn naam verkeerd schrijft of moet ik het anders opvatten.

geen spelfout van mijn kant in ieder geval, is letter voor letter de boodschap die ik kreeg
 
Reactiescore
656
Zoals, want dan kan ik er ook op reageren. Dat terzijde stemde ik dit potje enkel nog maar op Time en Candiu geloof ik dus dat zegt toch wel iets of niet?
Ik zeg niet dat je mijn grootste verdachte bent, maar wil je niet als 99% zeker goedje neerzetten.
Je weerlegt bepaalde dingen door een alternatief aan te geven. Soms is dit goed, maar doordat je dat in #300 zo goed deed en er daardoor lang in zat probeer ik goed op te letten.
Dus is meer een compliment naar je #300 spel, dus probeer vooral zelf voorzichtig te zijn.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Waarschuwing inactieviteit:

Aanrader voor @Tigor93 en @puga om morgen wel te stemmen om enigszins in leven te willen blijven ^^
 
Bovenaan