[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
656
Kijk eens wat je zelf doet, je gaat expres op de man spelen maar gaat zitten janken als je antwoord krijgt. Sterker nog, je zoekt het met voorbedachte raden op, hoe hard wil je onkunde laten zien.

Dit potje was ik idd niet goed, maar wat wil je. Ik heb 24 uur lang enkel gehoord "je bent wolf" met de grootste bullshit redenaties zoals potje 300. Je zei verdomme dat ik me niet uitschreef en dus daarom wolf was. Hoe heb je goed gespeeld? Je bent wss de waardelooste ziener geweest in non claim potjes.

Mijn opmerking over laten vallen bied ik excuses voor aan, de rest heb je aan je eigen te danken.
Nja, volgens mij zie je je eigen onkunde niet.
Ik had er expres 0 informatie bijgezet, zodat je het ZO makkelijk had kunnen counteren: 'ik denk dat je executeerder bent, want je bent heel hard aan het tunnelen'. Lijkt me niet heel lastig om te doen?
Wat is het verschil als ik zeg: je bent wolf. Of als Fam zegt: ik heb het gevoel dat je wolf bent? Of als Anthraxx zegt: jij bent duidelijk slechtje.
Allemaal zonder enige onderbouwing? Als ik de meest waardeloze ziener ben geweest, dan ben jij volgens mij de meest waardeloze wolf geweest. Ik nam de keus voor mezelf, maar jij nam de keus voor de andere slechtjes + jouw koppel. Gewoon emoties in bedwang houden, dan was er dit potje niks aan de hand geweest.
 
Reactiescore
1.013
Kan hier ook een slotje op :p
 
Reactiescore
1.577
Ander forum systeem. We gebruiken nu xenforo omdat phpbb niet meer veilig genoeg was, en die heeft daar helaas wat minder mogelijkheden in denk ik.

En worden er andere manier bekeken om toch iets meer transparantie te kunnen garanderen? Mijn goede vriend @Calamus Incendium had nog berispingspunten openstaan uit 2015 namelijk. Is dat bij anderen ook het geval?
 
Reactiescore
1.468
Oude berispingspunten zouden er normaal niet langer dan een x tijd moeten staan. Ze moeten altijd een vervaldatum hebben. Die van CI zijn dan ook weggehaald.
 
Reactiescore
1.690
Bij de forumreset had elk strafpunt moeten vervallen. Mijn 100 waarschuwingen en berispingen zijn tenslotte ook weg? @Jo Han
 

DeletedUser40402

Guest
Hoe kan je die berispingen/waarschuwingen ergens zien? Vind die precies niet meer?
 
Bovenaan