[Speeltopic] WvW #301 - De Bestorming van de Wolfstille

Reactiescore
2.190
Hey, ik zou in dit geval gewoon de welp hebben omgelegd!



Tsja, al met je over gehad: ik zag gwn aan je speelstijl dat het niet klopte maar het was niet 1 post oid dat ik het zag. Het was een totaal plaatje.

En waarom zou ik je überhaupt proberen te lynchen als ik ook gewoon drankje over je heen kan gooien? :)

Twijfelde erg over Candiu, maar dat was dus indd het spelen van een beginnende wolf.

Ach, beetje een domper dit potje maar daar konden Royalist en Tigor weinig aan doen. Het zou leuk zijn als er bij jet volgende potje ook eens wolven onder de inactievelingen zitten ipv altijd alleen maar goedjes xD

Ja maar kijk eens wat ik sinds dag 1 op me krijg. Heb sws geen kans gehad mijn spel te kunnen spelen. Geen idee of ik anders had gereageerd als hoedje tho
 

DeletedUser17472

Guest
Mmhmkay ik bak dus echt precies niks van dit spel :tongue: Was wel gezellig met mijn geliefde @famdecibel, topper.
Ik vond het ook leuk om jouw geliefde te zijn. Niet iedereen zal het beamen, maar we hebben samen best goed wvw gespeeld. Waarom ze jou nu uitkozen voor lunch snap ik niet.
daarna begint fam zonder argumenten.
Maar ik zat wel goed op jou, dus zo slecht was mijn gevoel niet :p

En ook bij Candiu zat ik goed met mijn gedachten. Jo helaas niet, maar die speelde zo verdacht.


Tigor en Royal bedankt voor het leiden en voor de babbel in de koppelchat. Ik vond het leuk om daar te zijn en gewoon te kunnen babbelen. Tja.. en dan denk ik hier te typen en blijkt het in de koppelchat te zijn dat ik mijn stem verwissel. Thnx @.Royalist. dat je me er op attendeerde. Al had het voor het einde niet meer uitgemaakt.
@Flexilis Anatis. ook bedankt voor deze ronde. Leuk dat je je mij uitkoos om te koppelen. Weer een speler iets beter leren kennen :) Koppel spelen vind ik wel leuk :p
 
Reactiescore
1.804
Ja maar kijk eens wat ik sinds dag 1 op me krijg. Heb sws geen kans gehad mijn spel te kunnen spelen. Geen idee of ik anders had gereageerd als hoedje tho
ik had exact hetzelfde vorig potje
was gewoon oprecht wolfjes aan het jagen als welp, maar kreeg dan gewoon 'SIMECO IS WOLF GELOOF ME MAAR GEWOON' te horen. Geen enkel argument maar wel gewoon eruit gestemd lol.
 
Reactiescore
2.190
Ik vond het ook leuk om jouw geliefde te zijn. Niet iedereen zal het beamen, maar we hebben samen best goed wvw gespeeld. Waarom ze jou nu uitkozen voor lunch snap ik niet.

Maar ik zat wel goed op jou, dus zo slecht was mijn gevoel niet :p

En ook bij Candiu zat ik goed met mijn gedachten. Jo helaas niet, maar die speelde zo verdacht.


Tigor en Royal bedankt voor het leiden en voor de babbel in de koppelchat. Ik vond het leuk om daar te zijn en gewoon te kunnen babbelen. Tja.. en dan denk ik hier te typen en blijkt het in de koppelchat te zijn dat ik mijn stem verwissel. Thnx @.Royalist. dat je me er op attendeerde. Al had het voor het einde niet meer uitgemaakt.
@Flexilis Anatis. ook bedankt voor deze ronde. Leuk dat je je mij uitkoos om te koppelen. Weer een speler iets beter leren kennen :) Koppel spelen vind ik wel leuk :p

Je zat goed kwa dat ik wof was maar je redenatie was belachelijk dat zie je hopelijk ook in?
 
Reactiescore
2.190
ik had exact hetzelfde vorig potje
was gewoon oprecht wolfjes aan het jagen als welp, maar kreeg dan gewoon 'SIMECO IS WOLF GELOOF ME MAAR GEWOON' te horen. Geen enkel argument maar wel gewoon eruit gestemd lol.

Ik dachr dat castiel ziener was :p enkel daarom toen gestemd. Maar snap dat het kut is, als mensen tunnelen op je met een argument oké maar niemand gaf argumenten.
 
Reactiescore
1.729
jou kunnen we voortaan beter standaard dag 1 lynchen.

Wolf post niks.
Goedje post niks.

Dus niet te zien welk van de twee het is.

Geweldige tactiek toch. Maar post genoeg, dat jij dat niet ziet is niet mijn probleem.
 
Reactiescore
2.190
Mijn post had echt wel logica.

CI was bewezen beul toen hij zijn actie deed.
Royalist hAd perongeluk bevestigd dat maretan gemaskerde wof was.
Nog geen infectiewof dood.

Dan hou je CI uit de lijstjes van verdenkingen om beter te kunnen afstrepen. Logischer kan niet.
 
Reactiescore
1.804
Mijn post had echt wel logica.

CI was bewezen beul toen hij zijn actie deed.
Royalist hAd perongeluk bevestigd dat maretan gemaskerde wof was.
Nog geen infectiewof dood.

Dan hou je CI uit de lijstjes van verdenkingen om beter te kunnen afstrepen. Logischer kan niet.
snap die logica
anderzijds vind ik infectiewolf een vrij standaard rol die er meestal in zit maar dat ligt misschien aan mij??
zeker nadat de lunch niet doorging (omdat ik geinfecteerd werd) vond ik het raar dat niemand infectie overwoog
zeker met een bewezen goedje in het spel
tsja anderzijds is het lang geleden voor mij dus ja ben niet meer goed mee met dat soort zaken :smile: :smile:
 
Reactiescore
2.190
snap die logica
anderzijds vind ik infectiewolf een vrij standaard rol die er meestal in zit maar dat ligt misschien aan mij??
zeker nadat de lunch niet doorging (omdat ik geinfecteerd werd) vond ik het raar dat niemand infectie overwoog
zeker met een bewezen goedje in het spel
tsja anderzijds is het lang geleden voor mij dus ja ben niet meer goed mee met dat soort zaken :smile: :smile:

Maar zou jij CI lynchen ondanks dat je weet dat er nog geen infectiewof dood is?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Nee precies, ik was er echt van overtuigd dat candiu gestuurd werd, maar ik zou van dat wolventeam niet weten wie het sturen zou doen.
Ik probeerde een beetje maar was meer advies van doe of je een goedje bent

Ik zeg nieuwe potje, maandag weer beginnen :rolleyes:
Fuck nu moet ik doorschrijven :O, dacht meer tijd te hebben. Zal morgen eens tempo zetten voor inschrijfpost

Bi is ook wel beetje te blamen voor de snelheid, met zijn actie 3 man dood op dag 2, 2 goedjes (green en hemzelf) en 1 wolf.
 
Reactiescore
987
Ik vind het vooral belachelijk dat actieve spelers niet alleen direct gelunched worden, maar ook gewoon direct gelynched. Op zich is er daar niet zo veel aan te doen want iedereen kiest natuurlijk wie hij eruit wilt, maar het getuigt wel van betrekkelijk laag niveau.

Verder vind ik het een kwalijke evolutie dat er zo veel speciale rollen zijn. Vos, gemaskeerde wolf, welp etc. wie zit er daar allemaal op te wachten? Vinden jullie nu echt dat deze de kwaliteit/plezier van het spel omhoog halen? Bij de goedjes wat speciale rollen: leuk, maar als je wilt dat de slechtjes zeker en vast winnen moet je er vooral een welp, een infectiewolf, een geïnfecteerde wolf en een gemaskeerde wolf insteken. Winstkansen bij het begin van het potje zijn op deze manier onmiddellijk quasi nihil voor de goedjes. Bovendien moet je ook rekenen dat er altijd een paar sukkels zijn die direct geen motivatie meer zullen hebben als ze een burger zijn en bijgevolg zullen doodvallen. Daarom ook heel jammer dat de wolven deze niet gewoon lunchten, aangezien ze toch al een enorme voorsprong hadden door de rolverdelingen.

Verder wel heel goed geleid hoor en leuk potje, daar niet van. Van mijn part mogen ze het zeker nog een keer doen, maar dan liefst zonder al die speciale rollen voor mij.
 
Reactiescore
2.190
Ik vind het vooral belachelijk dat actieve spelers niet alleen direct gelunched worden, maar ook gewoon direct gelynched. Op zich is er daar niet zo veel aan te doen want iedereen kiest natuurlijk wie hij eruit wilt, maar het getuigt wel van betrekkelijk laag niveau.

Verder vind ik het een kwalijke evolutie dat er zo veel speciale rollen zijn. Vos, gemaskeerde wolf, welp etc. wie zit er daar allemaal op te wachten? Vinden jullie nu echt dat deze de kwaliteit/plezier van het spel omhoog halen? Bij de goedjes wat speciale rollen: leuk, maar als je wilt dat de slechtjes zeker en vast winnen moet je er vooral een welp, een infectiewolf, een geïnfecteerde wolf en een gemaskeerde wolf insteken. Winstkansen bij het begin van het potje zijn op deze manier onmiddellijk quasi nihil voor de goedjes. Bovendien moet je ook rekenen dat er altijd een paar sukkels zijn die direct geen motivatie meer zullen hebben als ze een burger zijn en bijgevolg zullen doodvallen. Daarom ook heel jammer dat de wolven deze niet gewoon lunchten, aangezien ze toch al een enorme voorsprong hadden door de rolverdelingen.

Verder wel heel goed geleid hoor en leuk potje, daar niet van. Van mijn part mogen ze het zeker nog een keer doen, maar dan liefst zonder al die speciale rollen voor mij.

Deze post beaamd je eigen lage niveau lol.
 
Reactiescore
1.804
Ik probeerde een beetje maar was meer advies van doe of je een goedje bent


Fuck nu moet ik doorschrijven :O, dacht meer tijd te hebben. Zal morgen eens tempo zetten voor inschrijfpost

Bi is ook wel beetje te blamen voor de snelheid, met zijn actie 3 man dood op dag 2, 2 goedjes (green en hemzelf) en 1 wolf.
inderdaad ja
en daarboven veel inactiefdoden en een koppeltje eruit tsja.
Ik vind het vooral belachelijk dat actieve spelers niet alleen direct gelunched worden, maar ook gewoon direct gelynched. Op zich is er daar niet zo veel aan te doen want iedereen kiest natuurlijk wie hij eruit wilt, maar het getuigt wel van betrekkelijk laag niveau.
ik verschoot ook eerste keer sinds mijn terugkeer. Ik probeerde reacties uit te lokken maar dat werd me niet in dank afgenomen??

Verder vind ik het een kwalijke evolutie dat er zo veel speciale rollen zijn. Vos, gemaskeerde wolf, welp etc. wie zit er daar allemaal op te wachten?
eens met het teveel aan speciale rollen
dat in combinatie met dat je niet weet welke er wel of niet in zitten maakt het ontzettend moeilijk om nog maar eender welke potentiele conclusie te trekken omdat er zoveel mogelijke scenarios zijn
niets mis met lekker classic? Enkele wolven, zienertje/heks en burgers?
 
Reactiescore
987
Deze post beaamd je eigen lage niveau lol.

Als je er niet eens in slaagt om in een zin van 8 woorden geen dt fout te schrijven moet je niet beginnen over laag niveau beste Time. Verder kun je ook gewoon inhoudelijk reageren in plaats van altijd die idiote oneliners waar iedereen zijn buik van volheeft. Dank bij voorbaat.

niets mis met lekker classic? Enkele wolven, zienertje/heks en burgers?

Volledig mee eens. Misschien nog een jager ofzo erbij maar veel meer hoeft dat voor mij allemaal niet te zijn.
 
Reactiescore
1.804
Als je er niet eens in slaagt om in een zin van 8 woorden geen dt fout te schrijven moet je niet beginnen over laag niveau beste Time. Verder kun je ook gewoon inhoudelijk reageren in plaats van altijd die idiote oneliners waar iedereen zijn buik van volheeft. Dank bij voorbaat.
moet jij geen stenen gaan bestuderen??
 
Bovenaan