[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Lynch

Zoals al vrij snel duidelijk was, nouja eigenlijk vrij snel maar pas op het allerlaatste moment gingen de Wakkerdammers op Laila. Zelf snapte ze er niets meer van, echter haar rol was vrij duidelijk:

Laila was mythomaan -> Wolf , sobek was overigens ook een wolf door mythomaanactie

Lunch

Spannend wie zou de lunch zijn??????? Het was die arme tigor :( ze was de zieneres
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Er is veel gebeurd sinds de laatste keer dat ik de verschrikkelijke gebeurtenissen in het dorp van Wakkerdam aan u heb medegedeeld.....


U herinnert u zich vast nog hoe Capricorno tot burgemeester werd benoemd en hoe Lyonn niet alleen zijn makkers in de steek had gelaten bij de wolvenjacht, maar zelf een welp bleek!
Hoe Capricorno verantwoordelijk werd gehouden voor de doden die de dag daarvoor werden betreurd door een woedende menigte, waarbij niet alleen zij werd verscheurd door de woedende dorpelingen, maar in het geweld dat daar op volgde ook Sule Silmad, SLeepwell, TLF Johan en Mortua die trouw bleven aan capri en haar nog probeerden te verdedigen..... of ze goed of slecht waren maakte niet uit en zou ook nooit iemand weten, ze waren dood.
Het was pas uren later voordat het dorp besefte wat ze hadden gedaan, toen de rode waas voor hun ogen verdween en zich weer konden kalmeren....

Het gevolg was dat er niet veel mensen nog in leven waren in het dorp... te weten: purpletail de kroegeigenaar die tot nieuwe burgemeester werd verkozen, hopeful de dokter, famdecibel de ondertussen weduwe van anthraxxol, tigor de enige vrouw van de burgerwacht, mohniels die zijn zusje jaren geleden was verloren aan wolven, crazysobek selfmade man en smokebomb de andere leden van de burgerwacht met hun leider hannibal, laila met een vlek in haar jurk, glenn de gokverslaafde met greengang de alcoholist en tenslotte de rijke timeforplanb die in de villa buiten het dorp woont. Dat u het weer allemaal voor ogen heeft.... Iedereen vertrok naar hun huizen en de straten waren weer compleet leeg.

4ce64035853f06fea18631786ba8ef3e.jpg


( u kunt lyonn zien hangen)

Het was 03:00 snachts en 1 van de inwoners werd wakker.... hij zou zweren dat hij toch iets hoorde. Hij wreef de slaap in zijn ogen en stond op, duizelig van de slaapdronkenheid liep hij naar het raam toe en greep naar zijn bril. Eenmaal opgezet trok hij de gordijnen heel voorzichtig opzij... en daar in de verte zag hij ze aankomen lopen.... de weerwolven....

dadea07704a7daeb1e2375f9d19a52a4.jpg


Zo open en bloot met zijn allen in de stad had nog nooit iemand gezien, noem het overmoedig, noem het honger, maar ze durfde zich zelfs hier te vertonen waar iedereen ze kon zien. Ze zaten achter een man aan 1 van de niet eerder genoemde inwoners, beast incarnate.... 'HEEEELP, HELP DAN TOCH, HEEEEEELP; schreeuwde hij uit. Maar alle gordijnen bleven dicht en ook de man trok zijn gordijnen weer dicht, rende naar beneden en deed een extra balk voor de deur. Hij kon horen hoe de weerwolven te goed deden aan de man, de laatste kreten van beast incarnate werden door heel het dorp gehoord, en ging door merg en been zoals de tanden van de weerwolven het laatste vlees afscheurden van zijn botten.....

Zelfs de burgerwacht bleef veilig binnen, niemand vertrouwde elkaar meer, zelfs niet de broeders die nog enkele dagen geleden met zijn allen schouder aan schouder, rug aan rug zich verdedigden tegen de wolven in het bos. Het leek een eeuwigheid te duren en iedereen zat klaarwakker in bed, zich vastklampend aan een jachtgeweert, een hakbijl of een keukenmes.... tot er een luid gehuil in de nacht door de straten echode. Het signaal om zich terug te trekken, de burgers konden weer slapen....

Ook de volgende middag, durfde niemand zich op straat te begeven.... of wacht..... twee personen besloten de kerk in te gaan. Ze kwamen bidden in de kerk.... niemand had ze gezien daar hadden ze wel op gelet.... is wat ze dachten terwijl 1 persoon ze stil, geruisloos volgde. De twee personen die kwamen bidden in de kerk waren Laila en Crazysobek. Heb jij spijt van je keuze Laila? Enorm Crazysobek, jij? Ik ook wel.... maar wat hadden we anders moeten doen, we zouden opgegeten worden. Laila en crazysobek waren beiden vrijwillig gebeten door de weerwolven, radeloos als ze waren besloten ze over te lopen naar de wolven, maar waren niet voorbereidt op de slachting in de straten gisternacht waar ze ook zelf aan meededen en probeerden zo hun schuldgevoel te verminderen.

st-michans.jpg


Terwijl beide personen zaten te bidden was de achtervolger zich gaan verstoppen in de stoel waar normaal de dominee preekt. Hij had alles van het gesprek opgevangen en was naar de catacomben van de kerk gegaan. Hij brak het graf open van Sander14 een overleden en beroemde wolvenjager, de geruchten gingen dat in zijn graf belangrijke spullen lagen.... terwijl hij het graf openbrak kwam er zoveel stof en rottende lucht vrij dat hij alle moeiste moest doen om niet te hoesten of te braken, STERK ZIJN NU en hij hield het in. Daar in het graf was een flesje met een felgroene liquide er in, alhoewel alles in het graf dof, roestig en rot was geworden was er geen stofje op dit flesje te bekennen, het leek gloed nieuw. Vastberaden pakte hij het flesje en sloop terug naar de stoel, die boven de 2 uittorende. Hij pakte al zijn moed bij elkaar en voorafgegaan aan zijn kreet: STERF VERRADERS gooide hij de groene substantie uit het flesje over de 2 personen heen. De twee hadden niet eens de tijd om te schreeuwen, zo snel smolten de lichamen door het het middel in het flesje.... Selfmade man werd 1 van de nieuwe helden van het dorp met deze actie.

Hij rende terug naar het dorp om het goede nieuws te melden, hij had geen oog meer voor wat er op straat voor hem lag en nog voor hij het dorpsplein bereikte struikelde hij over een lichaam.... een lijk! Een lijk overdag, maar weerwolven die overdag aanvallen, hoe?? Toen zag hij pas wat voor verschrikkelijks hier had afgespeeld, de beten overal in haar lichaam waren niet van scherpe wolvenhoektanden, het waren mensenbeten... de wolven werden zo brutaal en zo hongerig dat ze Tigor zelfs in hun mensenvorm hadden opgepeuzeld en daarmee was zelfs zijn heldenactie maar een vreugde van korte duur.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17472

Guest
Mijn gevoel laat me ook in de steek naast mijn gezondheid.

Time
Misschien het tegenovergestelde dien. Iemand lynchen die ik vertrouw.
 
Reactiescore
167
Ik ben een beetje het spoor bijster nu, @The Self-Made Men is een bewezen goedje en @glenn485 ging gisteren heel snel mee op @laila dus ik kan me ook niet meer voorstellen dat hij een wolf is...
 
Reactiescore
167
Ik verwacht ook dat glenn toch wel een goedje is... ik ga nu ex on the beach kijken dus ben er niet meer voor de DL

Deze keer maar eens een meeloopstem van mij dan... Smoke bomb
 
Bovenaan