[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
338
Ik ga vanavond even bijlezen en posten! Sorry voor mijn inactiviteit! Even druk met andere dingen.
 
Reactiescore
1.018
Denk dat iedereen dat heeft in het weekend:tongue: Ben na gister wel een beetje gaar ook, de helft die ik verdacht vloog er zonder pardon uit en de andere helft wordt daardoor minder verdacht imo. Hoop dat ik vanavond nog de tijd heb om even goed en wel terug te lezen en met een onderbouwing te komen voor een logische verdachte nu.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het kutte is dat er een aantal spelers zijn die het hele potje nog niet echt iemand verdacht hebben, vooral meegelopen hebben met stemmen en qua postinhoud niet zoveel toevoegen en dat daar waarschijnlijk nog wel een wolfje tussenzit, maar die eruithalen wordt onmogelijk, omdat je van dat hele lijstje niet zoveel kan zeggen.
 
Reactiescore
1.701
Het kutte is dat er een aantal spelers zijn die het hele potje nog niet echt iemand verdacht hebben, vooral meegelopen hebben met stemmen en qua postinhoud niet zoveel toevoegen en dat daar waarschijnlijk nog wel een wolfje tussenzit, maar die eruithalen wordt onmogelijk, omdat je van dat hele lijstje niet zoveel kan zeggen.

Noem eens voorbeelden
 

DeletedUser17472

Guest
Het kutte is dat er een aantal spelers zijn die het hele potje nog niet echt iemand verdacht hebben, vooral meegelopen hebben met stemmen en qua postinhoud niet zoveel toevoegen en dat daar waarschijnlijk nog wel een wolfje tussenzit, maar die eruithalen wordt onmogelijk, omdat je van dat hele lijstje niet zoveel kan zeggen.
Ik heb niet veel ingebracht en ga ik niet doen ook, maar volgens mij was ik gisteren de eerste die op capri stemde omdat antrax haar aanduidde. Dus meeloper ben ik niet .

Ik ga mijnenveld volgen nu omdat ik waarschijnlijk weer in slaap zal vallen .

Mohiels
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik heb niet veel ingebracht en ga ik niet doen ook, maar volgens mij was ik gisteren de eerste die op capri stemde omdat antrax haar aanduidde. Dus meeloper ben ik niet .

Ik ga mijnenveld volgen nu omdat ik waarschijnlijk weer in slaap zal vallen .

Mohiels


Dat klopt niet, je was niet de eerste.
En waarom MohNiels?

E: Je was zelfs niet eens bij de eerste 3, dus wel degelijk een meeloopstem
 
Reactiescore
167
Wie stemde er allemaal tlf gisteren?

Ik zat op TLF... denk dat de meerderheid uiteindelijk naar capri was geswitcht? Kon zo op de laatste 2 paginas voor de DL geen andere TLF stemmen vinden.
 
Reactiescore
2.178
Bon, ik ga mijn stem op fam zetten, niet echt aanwezig en dat is te zien door het beschuldigen van een bewezen beul. Daarnaast beweren dat je niet meeloopt terwijl dit wel het geval is, maakt het verdacht. Een hoedje boeit het niet of die een meeloop stem geplaatst heeft namelijk.
 

DeletedUser17472

Guest
Bon, ik ga mijn stem op fam zetten, niet echt aanwezig en dat is te zien door het beschuldigen van een bewezen beul. Daarnaast beweren dat je niet meeloopt terwijl dit wel het geval is, maakt het verdacht. Een hoedje boeit het niet of die een meeloop stem geplaatst heeft namelijk.
Prima time. Ik ben ziek en geen inbreng en niet echt aanwezig. Ik heb geen energie om me te verdedigen. Sorry.
Als je een goedje bent laat je me leven. Ben je een slechtje dan wil je me eruit hebben. Ik ga in ieder geval slapen. Ik lees het vannacht wel.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Bon, ik ga mijn stem op fam zetten, niet echt aanwezig en dat is te zien door het beschuldigen van een bewezen beul. Daarnaast beweren dat je niet meeloopt terwijl dit wel het geval is, maakt het verdacht. Een hoedje boeit het niet of die een meeloop stem geplaatst heeft namelijk.

Kan me hier wel in vinden, maar wat vind je van deze posts van Laila,?

pfff ik vind het heel verwarrend worden.

een claim die maar door een paar mensen gezien is.
dus ik moet er maar op vertrouwen dat dat klopt.

nu had ik al die tijd al het idee dat tlf een goedje was.

maar ik vind je op dit moment wel erg verwarrend TLF en het heb het gevoel datje de boel aan het rekken bent.
wtf al die claims :O

dit is niet een potje om er rustig weer in te komen hoor.
ben nu helemaal de draad kwijt

twijfel nu over iedereen :(
Volgens Noah is ketterse geen extra rol dus ik twijfel aan dat verhaal van TLF, want dat had hij dan door moeten krijgen..
Hij is al paar keer door het oog van de naald gegaan.


deze post vond ik ook opmerkelijk, hoe weet jij dat die rol er in zit?

en dan capri, klinkt logisch wat ze zegt en komt ook weer met een claim -.- maar twijfel door alle "ziener"claims aan haar verhaal.
maar weet niet of ik de gok wil nemen om er misschien wel 2 goedjes uit te gooien ineens aangezien johan gg claimt.

ik ga nog even verder puzzelen :/
Ik zet mijn stem voorlopig op TLF, ik twijfel aan zijn hele verhaal en ik betwijfel dat Noah zo'n fout maakt,.
en het is iedere keer achteraf dat je je verhaal weer aanpast.

Zou ze hier niet weten dat Capri slecht is? En toch wat twijfel brengt en vervolgens op tlf stemt.
Ik vind ze even vaag als fam
 
Reactiescore
167
Ik had gehoopt op meer activiteit vandaag... gisteren was toch best een hectische avond kwa stemming en had verwacht dat er wel wat meer moeite gedaan zou worden om wolven te zoeken... heb vanmorgen als gezegd dat ik glenn en self made verdacht vind en had gehoopt dat ze gereageerd hadden want ik weet niet hoe actief ik kan zijn in de laatste uurtjes voor de DL. Ik denk dat ik op @The Self-Made Men blijf voor vandaag.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik had gehoopt op meer activiteit vandaag... gisteren was toch best een hectische avond kwa stemming en had verwacht dat er wel wat meer moeite gedaan zou worden om wolven te zoeken... heb vanmorgen als gezegd dat ik glenn en self made verdacht vind en had gehoopt dat ze gereageerd hadden want ik weet niet hoe actief ik kan zijn in de laatste uurtjes voor de DL. Ik denk dat ik op @The Self-Made Men blijf voor vandaag.

Weekend eh sjoe. Voor mij dan minder tijd om aanwezig te zijn. Omdat de kiddos meer aandacht vragen.
 

DeletedUser40402

Guest
GLENN

Wat denk jij dan? Of wie verdenk jij nu.

Eerlijk, geen enkel idee. De echt actieve personen zijn volgens mij goed. Over de andere heb ik enkel een gevoel zonder echt iets zinnigs ervan te kunnen zeggen.

Ik had gehoopt op meer activiteit vandaag... gisteren was toch best een hectische avond kwa stemming en had verwacht dat er wel wat meer moeite gedaan zou worden om wolven te zoeken... heb vanmorgen als gezegd dat ik glenn en self made verdacht vind en had gehoopt dat ze gereageerd hadden want ik weet niet hoe actief ik kan zijn in de laatste uurtjes voor de DL. Ik denk dat ik op @The Self-Made Men blijf voor vandaag.

Tjah, als je aanduidt waarom je me verdacht vindt wil ik gerust reageren, maar ik ga me niet verdedigen op een gevoel die je hebt.
 
Reactiescore
167
Eerlijk, geen enkel idee. De echt actieve personen zijn volgens mij goed. Over de andere heb ik enkel een gevoel zonder echt iets zinnigs ervan te kunnen zeggen.



Tjah, als je aanduidt waarom je me verdacht vindt wil ik gerust reageren, maar ik ga me niet verdedigen op een gevoel die je hebt.

Ah klopt, mijn excuses... ik had gezegd dat ik op basis van gevoel jou verdacht vond maar verder niks meer opgezocht inderdaad. Maarja in ieder geval hoop ik dan een reactie van Self-made the zien.
 
Reactiescore
556
ik zelf zit ook niet helemaal lekker in het spel, maar dit is ongeveer mijn gedachten gang over de spelers

3. Purpletail bewezen goedje, maar vind hem nog steeds als een slechtje spelen :p

4. Hopeful bewezen goedje? maar heeft nog weinig ingebracht. zegt wel steeds dat een ander niks inbrengt.

6. famdecibel op de achtergrond, slechtje?

9. Tigor lijkt goed te zoeken en ene moment zou ik haar bij de goedjes zetten ander moment brengt ze me in verwarring met haar uitspraken over capri.
heeft ze nu wel of niet gezien?
uitspraken komen steeds als het al bekend is.
+ze wist al van tevoren dat er een verhulling aan zat te komen
twijfel

10: MOHniels1 laat zijn eigen af en toe zien.

11: CrazySobek heeft af en toe goede opmerkingen maar lijkt niet helemaal lekker in het spel te zitten

12: .Timeforplanb had gehoopt dat ik hem meer zou horen, zit meestal wel goed met het vangen van wolven

13. glenn485 +16: greengang deze 2 zijn goed aanwezig, maar ik moet nog even de posts terug lezen. weet nog niet goed wat ik er van vind

18. Dr. Hannibal Lecter lijkt af en toe mee te zoeken. of lijkt het maar zo door af en toe een lijstje te posten

22. The Self-Made Men op de achtergrond

24. Smoke Bomb inactief alleen een stem gezet

Kan me hier wel in vinden, maar wat vind je van deze posts van Laila,?


Zou ze hier niet weten dat Capri slecht is? En toch wat twijfel brengt en vervolgens op tlf stemt.
Ik vind ze even vaag als fam
de reden was dat ik op tlf had gestemt omdat hij het ene moment dit zei en andere moment weer wat anders.
en ik jou op dat moment erg verwarrend vond overkomen omdat je het ene moment zei dat je capri gezien had en het andere moment liet overkomen dat je het niet wist.
en ik wilde het risico niet nemen om er 2 goedjes uit te mikken
 
Reactiescore
2.178
Kan me hier wel in vinden, maar wat vind je van deze posts van Laila,?


Zou ze hier niet weten dat Capri slecht is? En toch wat twijfel brengt en vervolgens op tlf stemt.
Ik vind ze even vaag als fam

Tlf kwam wel aan met 2 fouten van spelleiding waarop we dan maar moesten vertrouwen. Had ik niet in de gaten hebben dat je ziener was (al voordat je claimde, was best obvious) had ik wss ook geswitcht naar tlf. In die zin vind ik laila niet verdacht iig.
 
Bovenaan