[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Deleted User - 487963986

Guest
Spelerslijst

3. Purpletail
4. Hopeful
6. famdecibel
9. Tigor
10: MOHniels1
11: CrazySobek
12: .Timeforplanb
13. glenn485
16: greengang
18. Dr. Hannibal Lecter
21. Laila
22. The Self-Made Men
24. Smoke Bomb


Daarnaast wil ik nog even het koppeltje Capri en Johan aanhalen... nu Capri wolf blijkt (Tigor is 100% ziener, want ze had gelijk over @Kerouac) vraag ik me af of jullie denken dat het een G/S of S/S koppel betreft? Een G/S koppel lijkt mij persoonlijk sterk omdat je die nooit en te nimmer gaat claimen want dan graaf je je eigen graf, en aangezien capri wolf is moet johan ook wel een wolf geweest zijn.


Ik ben het helemaal mee eens dat het een S/S koppel kan zijn. Lijkt me saver om als S/S te claimen dan als G/G, of als G/S.
Als goedjes koppel was het anders ook niet zo slim om na een ziener, als koppel te claimen. Want dan hadden ze ook hun eigen graf gegraven en je gaat als goedjes koppel, je niet vrijwillig als koppel opgeven, om dan de wolven een lunch te geven waar ze 2 man mee kunnen op eten.
Of je zou heel sadistisch moeten zijn en je als wolf je eigen wolf open eten. En dan als slechtjes het met 2 minder moeten doen.

Ik zou het voor nu niet weten wie we moeten lynchen, mijn vertrouwensmaatje is er nu uit. Al wil ik wel even terug gaan kijken naar dag 2 waar ik ben begonnen met om op capri te gaan. En uitpluizen hoe glenn speelde.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Hier de post van Glenn waar ik het meeste mee inzit

1 van de personen met de meeste posts dit potje. Zegt evenwel zo goed als niets. Verwijder deze posts en je bent 0 inhoud kwijt.

Makkelijke meeloopstem. Een theorie er uit zoeken die redelijk plausibel lijkt, zelf nog wat proberen toe te voegen en ondertussen iemand eruit. Zo zou ik het ook doen als wolf.

Even proberen wat je aan beginners mee kan krijgen met zo'n post? Iemand die jouw post leest, op basis daarvan gaat beginnen stemmen en zo is er een makkelijk target uit. Niemand die nog niet weet dat jij zo'n dingen gepost hebt.

Zo vroeg in het potje al 3 mensen verdedigd. Als wolf is het makkelijker iemand te verdedigen als je weet wie je wel of niet mag verdedigen...
deze kwam na de nacht dat ik capri heb gezien. Ik vermoedde toen al wel dat er iemand ging 'counteren' tenslotte moet je er op tijd aan beginnen, om iemand te verdenken voor het schip gezonken is. En op dat moment was het nog safe om mij te verdenken, al denk ik wel dat er een paar door hadden dat ik het wist van capri, dmv een actie. Anders ga ik niet ineens omschakelen direct na de nacht.

Als er maar 2 mensen kans hebben om er uit te gaan, ga ik liever op de persoon waarvan ik het meest denk dat het een wolf is. Zoals je enkele posts verder kan zien had ik liever op tigor willen stemmen, maar dat haalt natuurlijk niets uit in deze stemming, dan heb ik liever een stem die iets meer er toe doet.
hier bevestigd hij deels dat hij mij toch wolfs vind. Ik denk omdat het saver is dat een medewolf mij verdenkt dan dat capri terug mij gaat verdenken. Daarom ben ik er zeker van dat capri wolf is. Ipv terug te counteren probeerde ze haar hachje te redden en wilde ze via een medewolf? Mij te laten lynchen.

purpletail

TLF lijkt me ook wel geen wolf eigenlijk.
Hier spreekt hij dat tlf geen wolf is. Maar als het potje vordert en weet dat hij me niet kan lynchen gaat hij verder met tlf.

Maar dit zou toch enorm dom spel zijn van TLF als G/S? Want als we vanavond dan capri hadden gelyncht hadden we morgen sowieso Hopeful (als overblijvende keuze) of TLF (omdat zijn claim niet klopt) gelyncht. Hoe dan ook lagen ze er sowieso uit?
hier probeert hij toch capri van de lynch te houden, ipv daarvan wil hij of tlf of hope lynchen. Geen enkele keer legr hij argumenten voor. Maar loopt hij gewoon te herhalen wat andere zeggen. Vooral denk ik dat dit is om niet op te vallen, en wel actief te wezen.

Wat is jullie reden om eerst TLF eruit te halen? Als hij daadwerkelijk dorpsgek is mag hij vanavond weer 3 mensen zien, iets wat we verliezen als we hem er eerst uithalen.
hier wilt hij zijn eigen wat goed praten, en toch tlf een beetje in het goede daglicht te zetten. Om er nadien terug op te komen, van kijk ik had hem dke kans wel willen geven?

Als TLF slecht is, is Hopeful dat sowieso ook lijkt me? Ik zie geen andere manier hoe TLF dan ervoor kon zorgen dat Hopeful bevestigde dat hij weerhamster was (aangezien TLF dat niet kon weten). Dan ga ik dus vandaag mee op TLF.

wat ik dan niet begrijp is waarom hij dan wel op rlf stemt en niet op capri, waarom wil je dan tlf opeens geen kans meer geven? Omdat je weet dat hij goed is en capri je medewolf is. En je liever je medewolven er inhoud. En vervolgens toch de nacht verhult zodat we de dag nadien hope konden lynchen?

Oh, dit vind ik zo opzichtig.

Wat ik denk dat hier aan het gebeuren is, is dat TLF de infectiewolf is, dag 3 komt er aan en hij moet absoluut overleven. Medewolven Tigor en Hopeful zijn vanalles aan het proberen om te voorkomen dat hij doodgaat.

Zou het een en ander verklaren als dit echt zo is.

of het ligt aan mij, maar ik vind deze post zo opvallend wolfs. Zo van kom we zeggen dat tlf infectiewolf is zodat we hem eruit stemmen en capri blijft leven. Zo heb ik dan toch een poging gedaan om ze levend te houden. Aangezien iedereen wist, nadat ik gesproken had van een verhulling, dat de nacht verhuld zou worden.
 

DeletedUser40402

Guest
Hier de post van Glenn waar ik het meeste mee inzit


deze kwam na de nacht dat ik capri heb gezien. Ik vermoedde toen al wel dat er iemand ging 'counteren' tenslotte moet je er op tijd aan beginnen, om iemand te verdenken voor het schip gezonken is. En op dat moment was het nog safe om mij te verdenken, al denk ik wel dat er een paar door hadden dat ik het wist van capri, dmv een actie. Anders ga ik niet ineens omschakelen direct na de nacht.

Deze kan je onmogelijk gebruiken als dat ik het eventueel wist dat je Capri had gezien want ik heb die post iets na 22u gepost. Voordat alle acties waren gebeurd en voordat Noah nog maar iets van nacht 1 heeft gepost.

hier bevestigd hij deels dat hij mij toch wolfs vind. Ik denk omdat het saver is dat een medewolf mij verdenkt dan dat capri terug mij gaat verdenken. Daarom ben ik er zeker van dat capri wolf is. Ipv terug te counteren probeerde ze haar hachje te redden en wilde ze via een medewolf? Mij te laten lynchen.
Hier spreekt hij dat tlf geen wolf is. Maar als het potje vordert en weet dat hij me niet kan lynchen gaat hij verder met tlf.
Er is een reden dat ik daarna niet meer verder op jou ben gegaan. Je hebt gereageerd en dat vond ik voldoende verdediging om het te laten varen. Als ik haar hachje probeerde reden had ik wel iets harder doorgegaan op jou.
hier probeert hij toch capri van de lynch te houden, ipv daarvan wil hij of tlf of hope lynchen. Geen enkele keer legr hij argumenten voor. Maar loopt hij gewoon te herhalen wat andere zeggen. Vooral denk ik dat dit is om niet op te vallen, en wel actief te wezen.
hier wilt hij zijn eigen wat goed praten, en toch tlf een beetje in het goede daglicht te zetten. Om er nadien terug op te komen, van kijk ik had hem dke kans wel willen geven?
wat ik dan niet begrijp is waarom hij dan wel op rlf stemt en niet op capri, waarom wil je dan tlf opeens geen kans meer geven? Omdat je weet dat hij goed is en capri je medewolf is. En je liever je medewolven er inhoud. En vervolgens toch de nacht verhult zodat we de dag nadien hope konden lynchen?
of het ligt aan mij, maar ik vind deze post zo opvallend wolfs. Zo van kom we zeggen dat tlf infectiewolf is zodat we hem eruit stemmen en capri blijft leven. Zo heb ik dan toch een poging gedaan om ze levend te houden. Aangezien iedereen wist, nadat ik gesproken had van een verhulling, dat de nacht verhuld zou worden.

In deze posts ga je er volledig van uit dat TLF daadwerkelijk goed is, TLF kan nog altijd wolf geweest zijn samen met capri en dan zou Hopeful ook wolf geweest zijn. Of heb ik iets gemist waardoor TLF zeker een goedje was?

Klopt overigens dat ik geen argumenten gaf, omdat ik ze ook gewoon niet had en nog altijd niet heb eigenlijk. Claims en acties zorgden ervoor dat ik alles in vraag stelde. Ik probeerde ook zeker niet TLF in een goed daglicht te zetten, het was daadwerkelijk gewoon een vraag hier omdat ik in alle chaos misschien dingen miste.

Ik stemde ook op TLF omdat ik op dat moment Capri meer vertrouwde dan jou. Beide hadden geclaimd en omdat ik op voorhand al mijn bedenkingen had gehad bij jou vertrouwde ik meer op de claim van Capri dan jouw claim, zeker omdat TLF dan nog eens niet de volledige rollen zei als we ervan uitgaan dat hij idd dorpsgek was.

Ik zie ook niet zo in waarom ik, mocht ik wolf zijn, absoluut Capri er in had willen houden als ze G/S koppel was. Dan had ik ze er toch op deze makkelijke manier uit willen hebben?
 
Reactiescore
167
hier bevestigd hij deels dat hij mij toch wolfs vind. Ik denk omdat het saver is dat een medewolf mij verdenkt dan dat capri terug mij gaat verdenken. Daarom ben ik er zeker van dat capri wolf is. Ipv terug te counteren probeerde ze haar hachje te redden en wilde ze via een medewolf? Mij te laten lynchen.

Jij hebt capri toch gezien? Waarom ben je er hier dan pas zeker van dat capri wolf is terwijl je haar als ketterwolf gezien hebt volgens jou eerdere beweringen?
 

DeletedUser17472

Guest
Sorry voor mijn weinige inbreng dit potje. Ik heb helaas andere dingen aan mijn hoofd . Toch probeer ik wel mee te lezen en mijn best te doen, maar of ik dit spel ooit leer..... Helaas weet ik ook niet wie er achter de nieuwe forumnamen zitten en re namen weet ik ook niet .

Gisteren was een hectisch dagje met claims, waarvan ze niet eens hoeven te kloppen. Wel denk ik dat er een aantal slechtje zijn uitgegaan. Ik ga ook eerder uit van s/s dan een ander koppel.
Kijken wat vandaag brengt.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Jij hebt capri toch gezien? Waarom ben je er hier dan pas zeker van dat capri wolf is terwijl je haar als ketterwolf gezien hebt volgens jou eerdere beweringen?

Omdat ik weet dat er nu gaan twijfelen omdat er geen rollen bekend zijn
 

Deleted User - 487963986

Guest
Deze kan je onmogelijk gebruiken als dat ik het eventueel wist dat je Capri had gezien want ik heb die post iets na 22u gepost. Voordat alle acties waren gebeurd en voordat Noah nog maar iets van nacht 1 heeft gepost.



Er is een reden dat ik daarna niet meer verder op jou ben gegaan. Je hebt gereageerd en dat vond ik voldoende verdediging om het te laten varen. Als ik haar hachje probeerde reden had ik wel iets harder doorgegaan op jou.





In deze posts ga je er volledig van uit dat TLF daadwerkelijk goed is, TLF kan nog altijd wolf geweest zijn samen met capri en dan zou Hopeful ook wolf geweest zijn. Of heb ik iets gemist waardoor TLF zeker een goedje was?

Klopt overigens dat ik geen argumenten gaf, omdat ik ze ook gewoon niet had en nog altijd niet heb eigenlijk. Claims en acties zorgden ervoor dat ik alles in vraag stelde. Ik probeerde ook zeker niet TLF in een goed daglicht te zetten, het was daadwerkelijk gewoon een vraag hier omdat ik in alle chaos misschien dingen miste.

Ik stemde ook op TLF omdat ik op dat moment Capri meer vertrouwde dan jou. Beide hadden geclaimd en omdat ik op voorhand al mijn bedenkingen had gehad bij jou vertrouwde ik meer op de claim van Capri dan jouw claim, zeker omdat TLF dan nog eens niet de volledige rollen zei als we ervan uitgaan dat hij idd dorpsgek was.

Ik zie ook niet zo in waarom ik, mocht ik wolf zijn, absoluut Capri er in had willen houden als ze G/S koppel was. Dan had ik ze er toch op deze makkelijke manier uit willen hebben?

GLENN

Wat denk jij dan? Of wie verdenk jij nu.
 
Reactiescore
167
Omdat ik weet dat er nu gaan twijfelen omdat er geen rollen bekend zijn

Ik snap hier niet helemaal wat je bedoelt, want de zin die ik aanhaalde van jou bewijst niet ineens dat je wel gelijk hebt, het creert (voor mij in ieder geval) alleen maar verwarring of jij nou daadwerkelijk de ziener bent of niet... misschien gewoon wat ongelukkig opgeschreven en dat je er iets anders mee bedoelt...

Anyway, voor mij zijn @glenn485 en @The Self-Made Men beide wel verdacht (voorlopig meer op gevoel dan met echte bewijzen) dus ik ga deze middag even gebruiken om alles van hun nog eens door te nemen om te kijken of ik daar iets in kan vinden.
 

DeletedUser17472

Guest
Als ik op gevoel af ga zijn purple en mohiels slechtje.
 
Reactiescore
2.177
Vind het trouwens makkelijk gedacht dat capri en Johan geen g/s konden zijn, capri heeft eerder ook g/g koppel geclaimed als g/s koppel en het was best duidelijk dat ze anders sws lynch was.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Vind het trouwens makkelijk gedacht dat capri en Johan geen g/s konden zijn, capri heeft eerder ook g/g koppel geclaimed als g/s koppel en het was best duidelijk dat ze anders sws lynch was.

Ja dat weet ik dus niet. Maar g/g was nu sws niet.
Maar beide opties zijn open. Maar kunnen we nu niet veel mee toch?
 
Reactiescore
167
Heb eerst even naar de posts van @The Self-Made Men gekeken en daar werd ik niet super veel wijzer van eerlijk gezegd... veel filler posts en 2 posts in totaal waar hij mensen aanwijst als potentiële wolven, zonder verder enige argumentatie te geven.

Zo ik heb ook weer alles terug gelezen, wat een activiteit. Capri, greengang en crazysobek springen bij mij eruit als verdachte. Als het waar is wat TLF zegt dan ga ik er vanuit dat capri inderdaad een wolf is.

Dat je Capri noemt hier is logisch, want @Tigor93 had hier haar informatie al gedeeld dus dit is gewoon het volgen van tigors advies (wat als normaal gezien kan worden). Hier post je echter ook mijn naam en @CrazySobek en dit vind ik wel interessant. Zowel Sobek als ik zijn hier op dit moment totaal niet in beeld, en dan verwacht ik dus eigenlijk wel gewoon een argumentatie omtrent beide waarom wij er uit springen voor jou. Voor mij komt dit op dit moment over alsof je een beetje pretendeert wolven te zoeken, maar eigenlijk gewoon random namen opschrijft.

Ik zou zeggen Capri lynchen, als tigor liegt lynch je tigor erna. TLF dag erna lynchen.

Hier ook weer, jij zegt hier eigenlijk gewoon wat er in de laatste 20-30 posts ervoor uitgebreid besproken is in 1 kort zinnetje. Het lijkt misschien een zinnige toevoeging (want dit was een soort van het plan wat meerdere mensen wel zagen zitten) maar eigenlijk zeg je hier helemaal niks nieuws.

Over je andere berichten hoef ik eigenlijk niet te beginnen... ik wil niet zeggen dat het echt helemaal geen inhoud heeft maar het mist allemaal het punt van dit spel, namelijk wolven zoeken. Je bent bovendien overdreven verbaasd over het feit dat alles verhuld was gisteren wat naar mijn mening op het acteerwerk van brugklas lijkt (mensen die deze tv serie kennen snappen deze)

Ik ga daarom voor nu op The Self Made Men
 
Reactiescore
1.018
Moet wel zeggen dat ik ook wel verbaasd was dat alles (op inactiviteitsdoden na) verhult was, ik verwachtte dat er 1 of twee verhult zouden zijn maar alles? Kan zijn dat ik nog steeds niet alle mechanics snap maar heb je hiervoor niet meerdere verhulrollen nodig?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Moet wel zeggen dat ik ook wel verbaasd was dat alles (op inactiviteitsdoden na) verhult was, ik verwachtte dat er 1 of twee verhult zouden zijn maar alles? Kan zijn dat ik nog steeds niet alle mechanics snap maar heb je hiervoor niet meerdere verhulrollen nodig?

Ik denk het niet, 2 verhulwolven zijn genoeg. Zoals ik begreep, zn daarbij lynch lunch valt gelijkt tijdig dus heb je maar 1 voor nodig om te verhullen.
 
Bovenaan