[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
2.181
Ja moet ik wel even doen lijkt me. Net gegeten, ik neem mijn laptop.

Ik zal je wel helpen. Zijn ze g/s dan worden ze wel weggewerkt door de woffen. Sterker nog, dan moeten we juist niet op capri stemmen, woffen moeten daar dan een lunch aan opofferen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
deze post vond ik ook opmerkelijk, hoe weet jij dat die rol er in zit?

Dat weet ik niet.
Ik ga uit van de mogelijke rollen. Al denk ik met zoveel zieners wel. Maar als hij er niet inzit vind ik zelfs beter
 

Deleted User - 2265087

Guest
Zag idd kette4se wolf
Maakt dat veel uit

En hier hebben we persoon nummer 2 die beweert nadat ik een priester claim heb gedaan dat hij dat wel wist. Wat knap jongens.

Ik ben inbreker en heb gisteren gezien dat Purple beul is. Geloofwaardig he?
 
Reactiescore
1.049
En hier hebben we persoon nummer 2 die beweert nadat ik een priester claim heb gedaan dat hij dat wel wist. Wat knap jongens.

Ik ben inbreker en heb gisteren gezien dat Purple beul is. Geloofwaardig he?
Nee.
Noah stuurde me later
Oh foutje ketterse wolf ipv wolf
Dus theorie Kenneth klopt.
 

Deleted User - 487963986

Guest
En hier hebben we persoon nummer 2 die beweert nadat ik een priester claim heb gedaan dat hij dat wel wist. Wat knap jongens.

Ik ben inbreker en heb gisteren gezien dat Purple beul is. Geloofwaardig he?

Je had geen andere keuze dan priester te claimen. Om je als toch als goedje te kunnen neerzetten. Om zo toch je te kunnen redden, omdat je anders lynch werd en nog word hoop ik.
En het is gewoon f... irritant omdat de meeste gewoon achteloos jou of time volgen.
 
Reactiescore
1.049
Ja, dat maakt alles uit, Rens, aangezien het nog steeds niet verklaart hoe je een weerhamster zag ipv een burger.



Wel jammer, had wel zin om een theorie te ontkrachten.
Simpelweg foute PM gehad. Had noout mogen gebeuren.. maar mag van Noah geen screens plaatsen. Dus is enkel vertrouwen
 
Reactiescore
2.386
Ik zal je wel helpen. Zijn ze g/s dan worden ze wel weggewerkt door de woffen. Sterker nog, dan moeten we juist niet op capri stemmen, woffen moeten daar dan een lunch aan opofferen.
De wolven moeten ze dan wel lunchen, dan nog lijkt het te kloppen dat ze g/s is.

Niemand volgt mij nu, just saying.
Wat zeg jij dan maat? Deel het eens.

E;
Momenteel heb ik de volgende visie:
Tlf -> dorpsgek.
Tigor -> ziener, zonder verdere acties.
Jo Han (cupido) en Capri (ketterse wolf) g/s koppel.

Wie lynch je dan?
 
Reactiescore
2.181
De wolven moeten ze dan wel lunchen, dan nog lijkt het te kloppen dat ze g/s is.


Wat zeg jij dan maat? Deel het eens.

E;
Momenteel heb ik de volgende visie:
Tlf -> dorpsgek.
Tigor -> ziener, zonder verdere acties.
Jo Han (cupido) en Capri (ketterse wolf) g/s koppel.

Wie lynch je dan?

Jou, simpel.

Nee ik heb niks om te volgen atm maar dan nog steeds volgt niemand me. Normaal moet ik na alle wolven opgenoemd te hebben 4 dagen schreeuwen en doen totdat ze me volgen dusja.

Tlf is twijfelgeval in mijn visie, alles gebaseerd op fouten van Noah.
 
Reactiescore
1.049
Jou, simpel.

Nee ik heb niks om te volgen atm maar dan nog steeds volgt niemand me. Normaal moet ik na alle wolven opgenoemd te hebben 4 dagen schreeuwen en doen totdat ze me volgen dusja.

Tlf is twijfelgeval in mijn visie, alles gebaseerd op fouten van Noah.
Ja godverdomme kan niks helpen dat Noah vrij weinig kan.. geloof me 1 avond en je zult zien

K zet 10 potjes wvw niet deelnemen op t spel :)
 
Reactiescore
2.386
Mijn wolvenjacht op Capri komt zo wel abrupt tot een einde. Ging morgen op mijn gemak alles nog eens doorlezen maar zal dan nu moeten gebeuren vrees ik.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik kom vanavond wss niet (veel) meer online (als je perse het antwoord wil op een vraag moet je ff taggen zodat ik een melding krijg, misschien zie ik het dan) want dan ga ik doen alsof ik die cutie in mijn profiel foto ben. Maar ik zal eventjes net als Tigor een lijstje met scenario's schetsen. Het zijn heeeeel veeeel mogelijke scenarios en ik heb geen idee wat de uitkomsten zijn, maar ik ga m'n best doen.

Overigens moet ik wel zeggen, zeer interessant dat Tigor ineens over verhullende wolf begint, voorkennis dat verhullende actie gebruikt gaat worden? Want wie zegt dat die er überhaupt inzit (en tbh, wie denkt er überhaupt aan dat hij erin zit)

Eerste set met scenarios: ik ben goedje, Johan is goedje.
1. Jullie lynchen ons, wolven kunnen lunchen wie ze willen. Tigor en TLF zijn dan bewezen leugenaars en kunnen dan daarna gelyncht worden.
2. Jullie lynchen ons, wolven kunnen lunchen wie ze willen. Verhullende wolf gebruikt z'n actie en niemand weet wie er heeft gelogen en wie er de waarheid spreekt. Voor de zekerheid dan maar alsnog Tigor en TLF lynchen want niemand weet wie nou eigenlijk liegt en niet.
3. Jullie lynchen Tigor danwel TLF, de wolven lunchen Johan en mij. In dat geval hebben jullie een stuk meer informatie: namelijk dat Johan en ik de waarheid spreken en wellicht wordt dan ook duidelijk waarom Tigor en TLF liegen (want ik snap het niet meer)
4. Jullie lynchen Tigor danwel TLF, de wolven lunchen Johan en mij. De nacht wordt verhuld. Dan weten jullie nog steeds niet wat er nou aan de hand is, maar heb je iig zoveel mogelijk mensen vermoord die verdacht zijn. Kans is dan groot dat er iig ergens een wolf tussen zit. (dit zou trouwens wel een komisch scenario zijn maar goed)

Tweede set met scenarios: Johan en ik zijn G/S koppel.
1. Jullie lynchen ons, wolven kunnen lunchen wie ze willen. Tigor en/of TLF zijn bewezen goedjes.
2. Jullie lynchen ons, wolven kunnen lunchen wie ze willen. Tigor en/of TLF kunnen nog steeds leugenaars en waarheidssprekers zijn.
3. Jullie lynchen Tigor danwel TLF. De wolven lunchen dan gewoon Johan, ben ik als wolf nog steeds dood, jullie hebben wel meer antwoorden.
4. Jullie lynchen Tigor danwel TLF. De wolven lunchen Johan, maar de nacht wordt verhuld. Dus jullie hebben nog steeds 0 info.

Oké, terwijl ik dit aan het typen ben is mijn voornaamste conclusie dat het echt heel, héél erg nadelig zou zijn voor de goedjes als er een verhullende wolf in zit die zijn actie gebruikt. Want dan maakt het niet uit wat er gebeurt. Maar mijn conclusie is wel: Johan en ik gaan sws dood, of dat nou door de lynch of door de lunch is. Dan kun je beter je lynch effectief gebruiken en dan de wolven een lunch laten opofferen aan ons. Want anders kunnen de wolven tactisch gaan lunchen en zijn we alleen maar verder van huis.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Mijn wolvenjacht op Capri komt zo wel abrupt tot een einde. Ging morgen op mijn gemak alles nog eens doorlezen maar zal dan nu moeten gebeuren vrees ik.

Hoe bedoel je, tunnelvisie. Je zegt niet eens "wolvenjacht op de wolven". Maar gewoon "wolvenjacht op Capri". Trouwens, ik weet niet of ik gisteren antwoord heb gekregen, maar hebben wij eerder samen gespeeld?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het is nu een kwestie van mensen op hun woord geloven.

TLF zegt dorpsgek te zijn en mij en Capri gezien te hebben. Hij kreeg weerhamster en wolf door. Ik ben de hamster, Capri de wolf. Capri watert mij, en plots krijgt TLF te horen dat er een fout gemaakt is en Capri ketterse wolf is en hij burger door had moeten krijgen.

Johan claimt G/G met Capri en Tigor zit nog vol op Capri.

Ben ik heel vreemd als ik voorstel TLF te lynchen omdat zijn dood het meeste info oplevert? Het geeft dingen weer over mij, Capri, Johan, TLF (obviously) en Tigor. Ik vind het een vreemd verhaal dat CI zulke cruciale fouten zou maken, aangezien ik me hem kan herinneren als een capabele speler en spelleider.
 
Bovenaan