[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Deleted User - 487963986

Guest
Ja, ik snap niet wat zij aan het doen is. Maar zij gooit pas nádat ik priester claim erin dat ik ketterse wolf ben. Ja, zo kan ik ook wel "ziener" zijn. Heb een tunnelvisie op iemand en als diegene iets doet wat niet in jouw straatje past dan pas je het verhaal zo aan dat diegene alsnog wolf lijkt.


Omdat ik niet wilde claimen, omdat ik wist dat het in twijfel getrokken werd. Omdat er al een ziener in zit.
Het voordeel is wel dat ik al 2 nachten iemand gezien heb. De eerste keer jou als ketter.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Maar dit zou toch enorm dom spel zijn van TLF als G/S? Want als we vanavond dan capri hadden gelyncht hadden we morgen sowieso Hopeful (als overblijvende keuze) of TLF (omdat zijn claim niet klopt) gelyncht. Hoe dan ook lagen ze er sowieso uit?

Nja, TLF leek er gisteren ook al sws uit te liggen. Zou een wanhopige poging kunnen zijn om overeind te blijven oid?

Omdat ik niet wilde claimen, omdat ik wist dat het in twijfel getrokken werd. Omdat er al een ziener in zit.
Het voordeel is wel dat ik al 2 nachten iemand gezien heb. De eerste keer jou als ketter.

Laat me raden: de andere speler die je "gezien" hebt is ofwel iemand die al dood is ofwel iemand die z'n rol al heeft gedeeld in het topic?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Nja, TLF leek er gisteren ook al sws uit te liggen. Zou een wanhopige poging kunnen zijn om overeind te blijven oid?



Laat me raden: de andere speler die je "gezien" hebt is ofwel iemand die al dood is ofwel iemand die z'n rol al heeft gedeeld in het topic?

Nope, die speler is niet dood, springlevend. En heeft geen claim staan.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nope, die speler is niet dood, springlevend. En heeft geen claim staan.

Laatste keer raden dan (driemaal is scheepsrecht): je deelt de speler + rol nadat die speler heeft geclaimd of dood is gegaan.

Het enige is dat ik het niet snap. Wáárom doe je (or rather: jullie, jij en TLF) dit in vredesnaam?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Laatste keer raden dan (driemaal is scheepsrecht): je deelt de speler + rol nadat die speler heeft geclaimd of dood is gegaan.

Het enige is dat ik het niet snap. Wáárom doe je (or rather: jullie, jij en TLF) dit in vredesnaam?


Nee, ik deel het nog niet. Want als ik het ga delen zls hij al geclaimd heeft of al dood is dan ben ik niet bewezen.

Edir:
Jullie lieten me geen keuze om te claimen. Maar diegene die me geloven, weten dat ik gelijk heb als jij dood bent. En niet verhult. Want als jij nu verhult, bewijst dat ik gelijk heb, omdat ik dan ik twijfel getrokken word.
 
Reactiescore
559
wtf al die claims :O

dit is niet een potje om er rustig weer in te komen hoor.
ben nu helemaal de draad kwijt

twijfel nu over iedereen :(
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nee, ik deel het nog niet. Want als ik het ga delen zls hij al geclaimd heeft of al dood is dan ben ik niet bewezen.

Ik vind het fijn dat je zelf zegt dat je jezelf niet gaat/kan bewijzen:
Ik deel het niet, dus nu ben ik niet bewezen want ik deel het dan pas als hij geclaimd heeft of dood is.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik vind het fijn dat je zelf zegt dat je jezelf niet gaat/kan bewijzen:
Ik deel het niet, dus nu ben ik niet bewezen want ik deel het dan pas als hij geclaimd heeft of dood is.

Ik wil niet dat deze speler gewelpt word of kans op infectie.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat ben je goed in het negeren van alle andere dingen die zijn gebeurd tot nu toe.

Thanks. Is een talent.
Maar even zonder dollen, er gebeurt zo veel dat ik ook even de draad kwijt ben.

Ohja, voor de mensen die nog een theorie willen zien van Johan over waarom we op Hopeful moeten stemmen en niet op mij: die theorie bestaat niet. Johan wilde stemmen op Hopeful krijgen en stuurde toen naar mij: shit, ik heb helemaal geen theorie en nu helpen mensen mij eraan herinneren dat ik die moet maken.

Ik wacht nog steeds met smart ja.
 
Reactiescore
167
Ik begin nu (voor mijn gevoel) wel een goed beeld te krijgen... ik ga even een potje schaken (revanche voor gisteren) en dan zal ik even een post maken met wat ik zover wijzer ben geworden.

@Tigor93 Wil je meedelen wie je hebt gezien? Weet niet hoe slim het is om het te vertellen omdat je dan een bewezen goedje toch in gevaar brengt, maar misschien kan het handig zijn met betrekking tot weten wie we kunnen vertouwen
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik heb nog een leuke lynch idee.

Jullie lynchen mij.
1. Ben ik ziener is capri, wolf en persoon x 100% goed.
2. Ben ik verhult dan is capri wolf en is persoon x 100% goed.

Of we lynchen capri:

1. Capri is ketterse wolf. Dan spreek ik de waarheid en is persoon x 100% goed.
2. Capri is verhuls. Ik ben dan ziener en persoon x 100% goed.

Of we kunnen ook tlf lynchen en nog geen knijt wijzer worden.
 
Reactiescore
2.181
Ik heb nog een leuke lynch idee.

Jullie lynchen mij.
1. Ben ik ziener is capri, wolf en persoon x 100% goed.
2. Ben ik verhult dan is capri wolf en is persoon x 100% goed.

Of we lynchen capri:

1. Capri is ketterse wolf. Dan spreek ik de waarheid en is persoon x 100% goed.
2. Capri is verhuls. Ik ben dan ziener en persoon x 100% goed.

Of we kunnen ook tlf lynchen en nog geen knijt wijzer worden.

Euhm waarom schets je enkel situaties waar jij goed mee weg komt?
 
Reactiescore
2.181
Wat verwacht jij dan te zien als ik of capri dood zijn?

Bij mij wolf en bij capri priester?

Het is gewoon wofs om situaties te gaan schetsen waarbij je zelf altijd als hoedje neergezet word. Als je situaties schetst moet je ook alle situaties schetsen en niet alleen maar degene waarbij je zelf altijd als hoedje neergezet word.

Voor de rest kan het alle kanten opgaan, met deze instellingen zou het ook kunnen dat je zelf de wof bent.
 
Reactiescore
559
Volgens Noah is ketterse geen extra rol dus ik twijfel aan dat verhaal van TLF, want dat had hij dan door moeten krijgen..
Hij is al paar keer door het oog van de naald gegaan.

Lynch mij dan, maar jij weet even goed dat mijn rol dan verhult word. Net zoals capri vandaag lynch zou worden geote kans verhult te worden.
deze post vond ik ook opmerkelijk, hoe weet jij dat die rol er in zit?

en dan capri, klinkt logisch wat ze zegt en komt ook weer met een claim -.- maar twijfel door alle "ziener"claims aan haar verhaal.
maar weet niet of ik de gok wil nemen om er misschien wel 2 goedjes uit te gooien ineens aangezien johan gg claimt.

ik ga nog even verder puzzelen :/
 
Reactiescore
2.386
Volgende theorie:
Johan en Capri koppel G/S.
Wat TLF in dit verhaal doet, ik heb geen idee.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Het is gewoon wofs om situaties te gaan schetsen waarbij je zelf altijd als hoedje neergezet word. Als je situaties schetst moet je ook alle situaties schetsen en niet alleen maar degene waarbij je zelf altijd als hoedje neergezet word.

Voor de rest kan het alle kanten opgaan, met deze instellingen zou het ook kunnen dat je zelf de wof bent.


Ik ben geen wolf. Jij weet ook hoe bagger ik speel als wolf time dat weet jij verdomd goed.
 
Bovenaan