[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Deleted User - 2265087

Guest
Dat staat er IMO niet duidelijk aangegeven hoor. Er staat extra rollen, cupido is een bijrol.

Er staat letterlijk in de beschrijving van de dorpsgek: De dorpsgek ziet geen extra rollen.
Volgens mij is de ketterse wolf een extra rol, anders zou er staan 'bijrol'.
Mijn stem blijft bij jou, totdat iemand me met zekerheid kan zeggen @Calamus Incendium dat men 'bijrollen' bedoelt waar er 'extra rollen' staat.

Uit de openingspost. Ik neem dus aan dat ketter hier dan gezien wordt als extra rol?

Volgens jullie logica zou de rol priester dan dus worden gezien als burger? Aangezien een drankje blijkbaar 'extra' is en geen rol?
 
Reactiescore
2.191
Weet niet hoe t hier zit, maar normaal gesproken is ketter geen bijrol en wordt die gezien als ketterse wolf.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Natuurlijk niet, dat staat nergens in de rolomschrijving. Als ik ketterse wolf was geweest, dan had TLF ook ketterse wolf moeten krijgen als rol. Hij heeft geen priester gekregen, bewijs voor mij dat hij liegt. Hij schreef ook niet dat hij ketterse wolf had gekregen, dat is het bewijs voor jullie dat hij liegt.



Het bewijst dat TLF heeft gelogen.



Tsja, misschien moeten jullie (oké, hand in eigen boezem: we) dan eens stoppen met telkens speciaaltjes te verdenken van wolf zijn, dan hoeft er ook wat minder geclaimd te worden.



De enige rol die de dorpsgek niet ziet is cupido. Alle andere rollen ziet de dorpsgek gewoon als de rol die een speler heeft. In mijn geval dus priester.

Verder moet ik zeggen dat ik inmiddels echt niks meer snap van het potje en van TLFs actie.


Weet je wat.
Ik weet dat wat ik nu zeg niet zo gelooft gaat worden.
Maar het klopt dat er 2 zieners zijn.
En het klopt ook dat anthraxw jou niet gezien heeft maar ik.

En ik ben er dus 100% zeker van dat jij ketterse wolf bent. En omdat ik niet wilde claimen, heb ik anthraxx gebruikt, om mijn gelijk te halen.
Dag 2 heb ik een goedje gezien..

Maw ben ik nu volledig nutteloos en speel ik als burger verder.
 
Reactiescore
1.468
Weet je wat.
Ik weet dat wat ik nu zeg niet zo gelooft gaat worden.
Maar het klopt dat er 2 zieners zijn.
En het klopt ook dat anthraxw jou niet gezien heeft maar ik.

En ik ben er dus 100% zeker van dat jij ketterse wolf bent. En omdat ik niet wilde claimen, heb ik anthraxx gebruikt, om mijn gelijk te halen.
Dag 2 heb ik een goedje gezien..

Maw ben ik nu volledig nutteloos en speel ik als burger verder.
Dat is sowieso een waardeloze claim? Of de rollen zijn echt idioot
 

Deleted User - 487963986

Guest
Dat is sowieso een waardeloze claim? Of de rollen zijn echt idioot

Lynch mij dan, maar jij weet even goed dat mijn rol dan verhult word. Net zoals capri vandaag lynch zou worden geote kans verhult te worden.
 
Reactiescore
2.386
Iconisch.
 
Reactiescore
2.386
Capri = ketterse
TLF? Nog een welp?
 
Reactiescore
2.191
2 zieners en een dorpsgek, echt niet. Dan mag Noah even opnieuw leren balans in potjes te vinden. Of tigor liegt of tlf
 
Reactiescore
2.386
2 zieners en een dorpsgek, echt niet. Dan mag Noah even opnieuw leren balans in potjes te vinden. Of tigor liegt of tlf
Of er zijn veel speciaaltjes en slechtjes. Je kent Noah toch ook? Een basic potje voor hem is waarschijnlijk met basic rollen, geen normale verdeling.
 
Reactiescore
2.191
Of er zijn veel speciaaltjes en slechtjes. Je kent Noah toch ook? Een basic potje voor hem is waarschijnlijk met basic rollen, geen normale verdeling.

Dan moeten er wat inzitten, 7 slechtjes? Zienende rollen zijn OP en enkel als Noah een idioot is douwt hij er 3 zienende rollen in.
 
Reactiescore
2.386
Dan moeten er wat inzitten, 7 slechtjes? Zienende rollen zijn OP en enkel als Noah een idioot is douwt hij er 3 zienende rollen in.
Ik zie het hem doen. Daardoor kunnen we TLF ook als welp gaan beschouwen (ik ging uit van 1 welp, maar met 7 slechtjes kunnen er zeker 2 in zitten). Dit zou zijn uitstelgedrag gaan verklaren natuurlijk.
 

DeletedUser40402

Guest
Als ketter niet gezien wordt als extra rol maar een gewone rol, dan zit zou tlf dat toch ook gewoon moeten gezien hebben bij capri?
 
Reactiescore
2.191
Ik zie het hem doen. Daardoor kunnen we TLF ook als welp gaan beschouwen (ik ging uit van 1 welp, maar met 7 slechtjes kunnen er zeker 2 in zitten). Dit zou zijn uitstelgedrag gaan verklaren natuurlijk.

Dat zou verklaren dat ie niet gewelpt is bij mogelijke meerdere welpen. 2 zieners waarvan eentje bewezen is gaat er geen dorpsgek inzitten voor balans.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Ik zou zeggen Capri lynchen, als tigor liegt lynch je tigor erna. TLF dag erna lynchen.
 
Reactiescore
167
TLF liegt dus duidelijk,

Alleen mijn vraag is waarom @Capricorno het drankje niet op TLF heeft gegooid, aangezien hij waarschijnlijk een slechtje (wolf?) is als hij liegt en jij had dit hiermee gelijk kunnen aantonen als je echt priester bent...
 
Reactiescore
2.386
TLF liegt dus duidelijk,

Alleen mijn vraag is waarom @Capricorno het drankje niet op TLF heeft gegooid, aangezien hij waarschijnlijk een slechtje (wolf?) is als hij liegt en jij had dit hiermee gelijk kunnen aantonen als je echt priester bent...
Omdat ze zelf ketterse wolf is. Dat ga je toch geen andere wolf wateren...
 
Bovenaan