[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
1.468
bm is sowieso overschat. dat jij er een hele heisa van maakt betekend dat je het misbruikt om iets bij te dragen aan de game zodat je dan later undercover kan gaan.
dat is typerend voor wat wolven doen dus bij deze heb ik greengang al gevangen als wolf mensen :)
Weet jij wat ik typisch vind? Iemand die op zoek gaat naar verdacht gedrag voordat de burgemeesterstemming überhaupt gedaan is. In deze fase is het toch moeilijk een slechtje op basis van 1 post er uit te pikken en een lynchstem te geven.
 
Reactiescore
2.386
TimeforplanB. omdat ik hem intelligent vind. Sorry Mike maar een intelligente alleenheerser of een boerenverstand-alleenheerser...
Nee for real tho, enige die ik echt goed ken naast Lars uit deze pot denk ik.
 
Reactiescore
2.182
Nee hoor haha, ik zeg toch niet dat ik wacht tot iemand de meeste stemmen heeft? Ik zeg dat ik wacht tot iedereen die BM wilt worden zich kenbaar heeft gemaakt en dan maak ik een weloverwogen keuze die niks met meelopen te maken heeft :)

Anders zou ik m'n BM gewoon op capri zetten, maar ik kan me niet herinneren dat zij een goede BM is geweest in het verleden dus ik wacht tot iemand anders zich aanmeldt.

Wel bedankt voor de biertjes @Capricorno :D

Waarom zou iemand zich aan moeten melden? Je geeft gewoon de bm stem aan wie jij denkt de beste keuze te zijn.
 

Deleted User - 487920325

Guest
.Timeforplanb

Heb hem in het verleden aan het werk gezien, goede en actieve speler.
 
Reactiescore
167
Pff als er zo'n big deal van gemaakt wordt.... tigor dan
 
Reactiescore
338
Dit is zeker lang geleden. Leuk weer eens met je te spelen! Crazysobek Omdat je altijd een capabele WvW'er was en als jij zei er vol voor te gaan, dan deed je dat ook altijd wel.



Ik ben in het verleden wel eens een goede BM geweest! En kom op, de biertjes verdienen wel mijn naam in het blauw toch?

Dankjewel!

Weet jij wat ik typisch vind? Iemand die op zoek gaat naar verdacht gedrag voordat de burgemeesterstemming überhaupt gedaan is. In deze fase is het toch moeilijk een slechtje op basis van 1 post er uit te pikken en een lynchstem te geven.

Het is typisch inderdaad, maar typisch Anthraxxis. Dus er valt nu nog weinig aan vast te knopen.

Anthraxxol want hij heeft al een wof gevangen

Ik kan me niet meer herinneren dat jij zo trollde. Tenzij je niet dezelfde Hopeful bent als destijds !
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik kan me niet meer herinneren dat jij zo trollde. Tenzij je niet dezelfde Hopeful bent als destijds !

Haha, jawel. Dag 1een beetje trollen vind ik altijd wel leuk, zeker nu we na al die tijd weer eens spelen :D
 
Reactiescore
723
Ik vroeg raad aan mijn kip om mij te helpen met mijn keuze. Zelf heb ik geen flauw idee. Mijn kip stopte bij de laatste persoon zichtbaar in het blauw en dit was Anthraxxol
 
Reactiescore
534
Anthraxxol. Ik mag niet uit de toon vallen natuurlijk.
 
Bovenaan