[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
En de uitslag van vanavond!!!

De lynch ging vandaag op smokebomb

Hij was...
wijze burger!

De Lunch vanavond ging naar.....
hannibal lecter de ijzeren hein

EN DAARMEE WINNEN DE WOLVEN!

Greengang en Timeforplanb winnen hiermee het potje voor de wolven

bij genoeg animo maak ik wel een eindverhaal :)
 
Reactiescore
348
Achja zat ik nog enigszins goed met m'n laatste stem :redface:

Mogen we ook nog de verhullende rollen weten? Ben benieuwd in hoeverre we goed zaten qua de claims.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Helaas werd ik gehapt. Greengang was toch overduidelijk een wolfje.

Time vaag gespeeld, nogal inactief en op de achtergrond. Jammer

Maar proficiat!
 
Reactiescore
2.191
Helaas werd ik gehapt. Greengang was toch overduidelijk een wolfje.

Time vaag gespeeld, nogal inactief en op de achtergrond. Jammer

Maar proficiat!

In begin iets inactiever maar ik was gewoon niet in staat te reageren. In t algemeen was ik niet echt inactief maar het klopt wel dat ik niet meteen de spotlights in ging staan wat ik normaal wel doe. Vaag spelen, niet mee eens. De misstappen die ik maakte had met afwezigheid te maken en niet met vaag spelen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Spijtig van het wolvenkoppel :p en de talloze claims

(Ik ook)
 
Reactiescore
2.191
Oké, ten eerste wil ik Noah bedanken voor het potje, de verhalen waren top en de deadlines waren goed verzorgd.

Wel wat kritiek: er zat letterlijk geen balans in dit potje. Het is bijna een wonder dat slechtjes dit gewonnen hebben. Ik zou willen zeggen dat het door topspel komt maar dit is niet waar. We hadden geluk dat het speelveld niet zo ervaren was.

In dit potje zaten 2 zieners 1 inbreker en 1 dorpsgek. Dat zijn 5 directe zieneracties en een waarmee je alles kan afstrepen. Dan heb je 2 mythomanen die (als ze een goedje zien) ook samen 2 mensen als goed neer kunnen zetten. 2 van de wolven waren dus mythomanen en konden zo goedjes met afstreepkrachten kunnen zijn. Dat zijn 7 mensen die je meteen als goed neer kan zetten in 2 dagen op zijn korts.

Dan had je letterlijk elke rol 1 keer waardoor claimen gewoon makkelijk was en het gewoon afstrepen was. Dit op 24 spelers. Daarom ook het claimerdam (get it?).

Capri was ketter, ik verhullende wolf en green infectie wolf. Wat gebeurd er, johan koppelt zich aan capri -> hallo g/s. Nu hebben capri en johan besloten om een s/s koppel te worden, heel top van ze offc, maar dit kostte wel de infectie. De wolven waren de enige welp en de infectie kwijt binnen 2 dagen. Stel dat laila en crazysobek niet een wolf hadden gezien, hadden de wolven nooit kunnen winnen puur door verdeling.

Dit is trouwens niet bedoeld als gebash Noah, enkel opbouwende kritiek.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dat besef was hij kwijt

Gelukkig wel. Wij stress door dat bericht van Duncan xD

Ik wil even zeggen dat ik het leuk vind dat ik zo populair ben (alle acties op dag 1 die plaatsvonden waren op mij, behalve die van Stefan omdat hij veranderde van target), maar kunnen jullie de volgende keer niet 5 acties op mij richten? :(

Ten tweede, eens met Times feedback. De enige reden dat er is gewonnen is omdat er onervaren goedjes overbleven, want de goedjes hadden dit nooit meer mogen verliezen.

Johan was burger, geïnfecteerd omdat wij geen zin hadden tegen heel veel ervaren wolven te vechten als g/s koppel (we wisten al dat de 2 mythomanen mij hadden gezien), uiteindelijk sneu voor de wolven omdat ze het niet tactisch konden gebruiken.

Anyway Noah, thx voor het leiden! Was een leuk eerste potje na al die jaren :D
 
Reactiescore
338
Bedankt voor het potje allemaal! Alhoewel ik het liefst burger ben of een goedje met zienende rol, vond ik een keer wolfje zijn ook wel leuk! Good night!
 
Reactiescore
264
ik als erkend wolvenvanger zat bij dag 1 zoals altijd op het juiste spoor meteen 2 wolfjes te pakken. Nog steeds erg jammer op de manier hoe ik er daardoor uit gelyncht was op dag 1, nog excuses voor mijn vervolgacties.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Zonde hoe je de activiteit zag wegvallen. Natuurlijk is het slim om alle actieve en meer ervaren goedjes eruit te halen, maar dat maakte het potje wel enorm gemakkelijk om te volgen. Nuja, ik heb mij geamuseerd. Thx Noah :*
 
Bovenaan