[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Deleted User - 487871837

Guest
Smoke

Time is gewoon een goedje, hij is veel te gefrustreerd.
 
Reactiescore
1.037
Slechtjes:
24. Smoke Bomb - komt nu opeens met wijze burger en pakt als "bewijs" een citaat van hem dat hij denkt dat tlf geen welp is. Komt ie dat 5 mee en die citaat zegt niks over dat hij welpen heeft opgevraagd.

Vind dit niet overtuigend genoeg om hem te lynchen en na nog eens nagedacht te hebben lijkt me zó geïrriteerd raken als jij door een potje op een forum eerder toneel dan geloofwaardig, vandaar dat ik nu op jou stem
 
Reactiescore
2.181
Bon.

Ik ga terugkomen op iets. We gingen er vanuit dat capri en Johan s/s koppel waren. Met dit in gedachte kan je enkel op 2 conclusies komen:

S/s koppel -> geen infectie, deze is dan al geweest. Cupido is nml geen bijrol.

G/s koppel -> als er infectie geweest is ga ik er van uit dat de infectie expres op een verdacht persoon gegeven is. Als g/s koppel moet je alleen winnen en een sterk slechtje erbij halen geeft enkel nadelen.

Maw ga ik hopeful hierbij als 100 procent goed neer zetten.

Dan hou je over:
Ik
Hannibal
Greengang
Fam
Smokebomb

Er zijn 2 ijzeren heinen geclaimed, maar ik geloof hannibal wel op zijn claim aangezien het geen sterke rol is en balans niet aan de orde is.

Dan houd je 2 burgerclaims en een wijze burger claim over. Burger is de normaalste rol en de meerderheid normaal gesproken.

Dan kom je bij wijze burger claim. Deze kracht is 3 dagen geldig maar toch wacht hij met melden tot dag 5 en pakt daar een citaat voor die enkel tlf verdedigt maar niks zegt over aantal welpen ofzo. Tuurlijk het is een nieuwe speler maar let wel op dat capri wolf was. Ze vindt het leuk om mensen te mentoren en wolven zijn dag 1 al aan het nadenken over welke rol ze claimen wanneer ze lynch blijken te worden of in de endgame.

Mijn gedachte: capri heeft smokebomb geadviseerd om wijze burger te claimen. Dag 2 was er geen welpactie terwijl er wel rollen bekend waren, wat de vraag om welpen legit laat lijken. Pas toen smokebomb stemmen kreeg claimde hij.
 
Reactiescore
348
Denk dat er niet veel meer is wat ik meer kan zeggen om mijzelf te verdedigen, ik had bewust niet geclaimd omdat ik had verwacht dat er dan juist aandacht mijn kant op zou gaan als potentiële welp.

Daarbij kunnen we TLf gerust nog even niet lychen. Zieneracties zijn voor wolven gevaarlijker dan voor de goedjes, dus die willen ze er sneller uit. Dus waarom nu een mogelijk dorpsgek lynchen? Als hij niet gewelpt of geluncht word. Weet hij meer en meer als ze hem laten leven.
Na het lezen van deze post heb ik dus inderdaad geprobeerd om TLF indirect te verdedigen, maar zonder te veel informatie prijs te geven en dus zelf veel aandacht zou trekken.

Spelerslijst

1. Keroauc ? dag 3 - ? - Jager
2. Thelightfighter ? dag 3 - ? - Dorpsgek
3. Purpletail - Beul
4. Hopeful - Weerhamster-
5. Sule Silmad Inactiviteit dag 3 - Burger
6. famdecibel - Burger!
7. Johan ? dag 3 - ? - Cupido
8. mr beVman Lunch dag 1 - Burger
9. Tigor Lunch Ziener
10: MOHniels1 - Beschermengel
11: CrazySobek Priesteractie - Mythomaan
12: .Timeforplanb - IJzeren Hein!
13. glenn485 Lynch - Levensheks
14, Lyonn Lynch dag 1 - Welp
15, anthraxxol Beul dag 2 - Ziener
16: Greengang. - Burger!
17. .MortuaMemoria Inactiviteit dag 3 - burger
18. Dr. Hannibal Lecter - IJzeren Hein!
19. miketijger Lynch dag 2 - Dorpsoudste
20. Capricorno ? dag 3 - ? - Ketterse Wolf
21. Laila Lynch Mythomaan
22. The Self-Made Men - Priester
23. .Sleepwell Inactiviteit dag 3 - Inbreker
24. Smoke Bomb - Wijze Burger!

Om even een voorbeeld van de huidige situatie te schetsen(Groen = levend, Paars = potentiële/confirmde rollen die verhuld waren, ! = claim

Snap dat er altijd een grotere hoeveelheid burgers inzitten dan andere rollen, maar er zijn al 3 burgers dood en er worden er nu nog 2 geclaimd dus is dan Wijze Burger gelijk lynchwaardig?

Omdat ik weet dat ik zelf een hoedje ben en purple confirmed was, had Green baat bij de afgelopen lynch op MOHniels1 en denk ik dat hij wellicht slecht is.
 
Reactiescore
167
Ik ga uiteraard op SmokeBomb

Ik toonde gisteren initiatief om op iemand te gaan waarvan ik dacht dat hij een wolf was. Dit was helaas een verkeerde keuze, maar als slechtje zou ik toch nooit zoveel risico nemen door het initiatief te nemen in zo'n belangrijke stemming?

Jij daarentegen ging gelijk mee met mij omdat dit natuurlijk voor jou als wolf een uitgelezen kans was om er even snel een goedje uit te gooien en vervolgens mij de schuld geven. Lukt hier nog bijna ook maar gelukkig heeft de meerderheid door dat jij niet de waarheid spreekt.
 
Reactiescore
348
Ik ga uiteraard op SmokeBomb

Ik toonde gisteren initiatief om op iemand te gaan waarvan ik dacht dat hij een wolf was. Dit was helaas een verkeerde keuze, maar als slechtje zou ik toch nooit zoveel risico nemen door het initiatief te nemen in zo'n belangrijke stemming?

Jij daarentegen ging gelijk mee met mij omdat dit natuurlijk voor jou als wolf een uitgelezen kans was om er even snel een goedje uit te gooien en vervolgens mij de schuld geven. Lukt hier nog bijna ook maar gelukkig heeft de meerderheid door dat jij niet de waarheid spreekt.
Als je mijn beredenering eerder las stond Fam op de nominatie om eruit te gaan vanwege BM stem, ik heb hier zelf nog gezegd dat ze dan beter voor mij konden gaan dan voor haar. Ik denk nog steeds dat Fam niet haar reputatie zo vergooit door ziekte als 'redmiddel' te gebruiken. Nadat je dus inderdaad voor mohniels ging ben ik meegegaan, omdat ik uiteindelijk toch moest stemmen om niet dood te vallen (missen van een 2e stemming) en omdat er inderdaad een kans bestond dat hij wel slecht zou kunnen zijn. Hierna ging purple ook mee en was fam dus in ieder geval wel gered, moest ik dan mijn stem wegtrekken van mohniels en op iemand plaatsen terwijl er niks van activiteit op dat moment was? Lijkt mij nog een stuk verdachter dan het beeld wat jij nu schetst.
 
Reactiescore
167
Als je mijn beredenering eerder las stond Fam op de nominatie om eruit te gaan vanwege BM stem, ik heb hier zelf nog gezegd dat ze dan beter voor mij konden gaan dan voor haar. Ik denk nog steeds dat Fam niet haar reputatie zo vergooit door ziekte als 'redmiddel' te gebruiken. Nadat je dus inderdaad voor mohniels ging ben ik meegegaan, omdat ik uiteindelijk toch moest stemmen om niet dood te vallen (missen van een 2e stemming) en omdat er inderdaad een kans bestond dat hij wel slecht zou kunnen zijn. Hierna ging purple ook mee en was fam dus in ieder geval wel gered, moest ik dan mijn stem wegtrekken van mohniels en op iemand plaatsen terwijl er niks van activiteit op dat moment was? Lijkt mij nog een stuk verdachter dan het beeld wat jij nu schetst.

Hier bewijs je gewoon opnieuw dat je niet eens stemt om een wolf eruit te halen... veel verdachter gaat het niet worden voor mij.
 
Reactiescore
348
Hier bewijs je gewoon opnieuw dat je niet eens stemt om een wolf eruit te halen... veel verdachter gaat het niet worden voor mij.
Daar trek je het weer volledig uit het verband, mohniels was op dat moment voor mij wel degelijk het meest verdacht. Dit stond ook bij mijn stemkeuze, geen probeersel om maar iets te analyseren en alleen maar opmerkingen dat die er naar ging kijken. Denk dat dat wel degelijk bijdraagt aan het proberen om een wolf erin te laten, dit samen met het zorgen dat Fam erin zou blijven door de reden die ik in me vorige post opnoemde vind ik het raar dat er volledig mijn kant op gewezen wordt. Maar dat zien jullie dan wel na de lynch, bedankt voor de game in ieder geval, vond het leuk om een potje mee te doen! Zit te twijfelen om de volgende keer weer mee te doen :tongue:
 
Bovenaan