[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

Reactiescore
376
WvW #295
(Door: Ik hou van Vitabiskoeken en @Tigor )

7-DeForest-Park-Haunted-Forests-in-California-768x511.jpg

Instellingen:
Aantal spelers: 14
Postlimiet: Neen, we willen een zo actief mogelijk potje :)
Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn allemaal geheel anoniem.)
Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: Ik hou van Vitabiskoeken en Tigor (via privébericht op het forum)
Lunch naar: Ik hou van Vitabiskoeken en Tigor (via privébericht op het forum)
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen: Vitabis -> Tigor
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar is bij gelijkspel wel doorslaggevend. Wordt de eerste dag gekozen.
BM-stem: BLAUW DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen: Vitabis -> Tigor
Netwerken/Claimen: Nee/Nee
Hints: Neen
Verhaaltjes: Ja, als Tigor zin heeft :p



Dag- en Nachtvolgorde:
Rollen onbekend


Overige Informatie:
- Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn.
- Neutrale partijen winnen ook bij gelijk spel, wanneer er geen specifieke overwinningsvoorwaarde is vermeld in de rolomschrijving. Deze winst gaat voor wolvenwinst. (denk hierbij ook aan g/s-koppels)
- Cupido (bijrol) kan winnen als G/G samen met de goedjes als hij/zij zich koppelt aan een goedje en zelf een goedjesrol heeft.
Koppelt hij/zij zich aan een slechtje en is hij/zij zelf ook slechtje, wordt er een S/S gevormd die samen winnen met de slechtjes.
Koppelt hij/zij zich als goedje aan een slechtje wordt er een G/S gevormd, evenals wanneer cupido zich als slechtje aan een goedje koppel. Met deze G/S wordt een derde partij gevormd.
- Rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Stemmen; 1x Waarschuwing
2x Waarschuwing mits voldoende input (anders val je dood.)
3x Je valt dood ongeacht input.
Bij een koppel valt alleen degene weg die inactief is, andere mag blijven meespelen.
- ZWARTE DOOD is niet mogelijk.
- HINTEN MAG NIET! DOE JE DIT WEL DUIDELIJK, ZAL JE ZEER WAARSCHIJNLIJK DOODVALLEN, AANGEZIEN HET NO-CLAIM IS!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
376
Spelerslijst:
1. Cryptic
2. Jo Han
3. Hopeful
4. jessicavd
7. Castiel.
8. Capricorno
9. laila
10. .TimeforplanB
11. Pietvanl
14. BloodWolf14

5. jarnick (lunch dag 1) -> burger
6. Lyonn (lunch dag 2) -> DO-gestorven als burger

12. Poo. (Lynch dag 1) -> welp
13. Batchieboy (lynch dag 2) -> verhullende wolf



Gebeurtenissen:

Nog geen :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
376
DAG 0:

Na lang wachten was het eindelijk zo ver: met zijn 14 gingen ze op kamp. Aangezien de meeste in het bezit zijn van een rijbewijs besloten ze om de busjes te nemen van het school. 2 busjes is voldoende, 7 man per busje.

Al werd dat een hele opgave, want een busje vol krijgen naar eigen hand was toch nie zo evident. De ene wilde niet met die in een bus en de andere wilde met die in een bus en je kent het wel.
Uiteindelijk lukte het toch en werden de busjes richting de Belgische Ardennen gestuurd.

Na een aantal uurtjes rijden kwamen ze aan op het bosplek, moe van de auto rit begonnen de kampleden het materiaal uit te pakken. Gelukkig moesten ze al geen tentjes meer klaar zetten, die stonden er al.

Snel zochten enkele leden wat hout, en begonnen andere leden het kampvuur aan te maken. Gewapend met stokjes en marshmallow (of worstjes voor diegene die geen marshmallow lusten) genoten ze stilletjes aan van hun aankomstavond.


Veel succes & plezier! Jullie mogen posten!

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding :redface:
 

DeletedUser20001

Guest
castiel zat naast mij in de bus en liet een scheet
echt smerig

Whaha moest stiekem wel lachen om deze post. Kan me er een beeld bij maken van die Castiel.

Maar goed op naar een mooie pot wvw.
 

DeletedUser20001

Guest
Zit voor mijn bm stem te twijfelen. Kan hem op Castiel of Time zetten. Twee uitstekende spelers en wolfjagers. Maar kan ook eens voor een andere goede speler gaan hopeful, cryptic of bijvoorbeeld capricorno.

Even kijken hoe actief iedereen wordt voordat ik mijn bm stem plaats.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Samen met Castiel wolf? Je maakt het ons wel heel makkelijk dit potje.

Shht Batchie, je moet niet voor iedereen het potje verpesten doordat je zo goed bent dat je ze gelijk spot :(

Anyway, veel succes iedereen! BM stemmen mogen hiernaartoe: ik heb vakantie dus lekker de tijd om actief te zijn!
 

Deleted User - 2075062

Guest
Haha de hele bus moest kokhalzen door die scheet van me! Mijn eerste wapenfeit dit potje was al een feit nog vóór we in het kamp arriveerden :D

Mijn BM gaat naar Time. Beste wolvenvanger. En stel mezelf ook weer beschikbaar als BM
 

DeletedUser78769

Guest
Ik wil ook BM!!!

En ik moet even zien wie ik BM ga geven. Time pest mij al de laatste paar dagen dus die laat ik schieten denk ik...
Meneer kasteel liet een scheet dus dat is ook een vieze man. Ruikt naar een verdacht zaakje KUCH wolfje KUCH dus ook niet helaas...

Dan maar wachten eh.

En 'het school'? Waar ben jij opgegroeid meneer koekenmonster?!? Moet duidelijk nog een lesje krijgen :p
 
Reactiescore
556
goeie morgen

ik moet nu eerst vliegen naar mn werk dus check rond n uur of 6 wel waar mijn bm stem naar toe gaat ^^
 

Deleted User - 2075062

Guest
14 spelers, ik hoop dat iedereen wel gewoon 100% activiteit gaat tonen dit potje. Dan is 14 spelers prima om een potje mee te spelen :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
14 spelers, ik hoop dat iedereen wel gewoon 100% activiteit gaat tonen dit potje. Dan is 14 spelers prima om een potje mee te spelen :)

Ga je nog meer open deuren intrappen?

Ik ga in de loop van de dag nog wel zien naar wie mijn BM stem gaat, afhankelijk van de activiteit. Waarschijnlijk Hopeful of Time.
 

DeletedUser74597

Guest
Goeden morgen allemaal ... Me for Presidente lijk me ook wel eens wat ;) ...
 
Bovenaan