[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

Deleted User - 2075062

Guest
Ik hoop eigenlijk dat ze het een beetje basic hebben gehouden omdat er anders heel weinig grip val te krijgen op dit potje omdat je geen idee hebt van wat er mogelijk is. Maar als ik hen inschat dan denk ik juist dat ze er bijzondere rollen in hebben gegooid omdat ze het een leuke situatie vinden. Dus waarschijnlijk hebben ze er indd voor gekozen om rollen te doen die niet in standaard potjes voorkomen.

E: Maar dat is nu natuurlijk speculeren, als er eenmaal een paar doden zijn kun je aan die rollen wel zien waar ze voor hebben gekozen.

Ja ik breng het nu vast aan zodat we er vast over kunnen sparren. Verschillende ideeën van mensen kunne horen en dan gaandeweg het potje dus in kunnen zien hoe de verdeling ongeveer in elkaar steekt.

Zeker omdat het toch een kleiner potje is en we dus niet heel veel ruimte hebben om rustig om ons heen te kijken.

Edit: Eens met Hope hier, 3 slechtjes is een goede hoeveelheid op 14 spelers mits ze wel kracht hebben. Verwacht daarom dus ook geen Inf wolf of een Inf wolf die mag infecteren wanneer hij wil omdat het anders te gevaarlijk is dat die eruit vliegt en er dan nog maar 1 wolfje over is.

4 slechtjes is te veel, kunnen ze veel te makkelijk sturen dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Meningen?
 

DeletedUser77141

Guest
@Poo. Kom je ook mee doen? @jarnick same question.

Even iets anders, rollen totaal onbekend en er mag niet geclaimd of gehint worden. Dat geeft een zeer interessante situatie weer. Mensen hier een bepaalde kijk op wat betreft de verdelingen? Ik denk juist omdat de spelleiding hiervoor gekozen heeft dat er wel is rollen in kunnen zitten die niet in de standaard potjes voor komen. Hoe zien jullie dit?

Ik denk zelf vrij standaard rollen.
Dit mede om ook te zorgen dat als er mensen uitvallen door inactiviteit, zoals het vorige potje niet op dag 3 al d-day is.
Door meer basic rollen duurt het potje langer en als er dan 2/3 mensen doodvallen(immrs zijn de meeste inactieve mensen goedjes, omdat je als wolf door je medewolven vaak actief word gemaakt op welke manier dan ook).

Een paar standaard instellingen zoals een jager Do, en BE. samen met een welp ofzo.

Speciale rollen zouden het de wolven wel moeilijker maken, helemaal als een lunch niet doorgaat, is het ook moeilijker te achterhalen hoe dat het kwam.

E: 3 slechtjes zou een normaal percentage wezen. of 3 wolven en een welp, zodat je later in het potje op 4 kan komen. dan zit je wat sterker als wolven
 

DeletedUser20001

Guest
Ik denk zelf vrij standaard rollen.
Dit mede om ook te zorgen dat als er mensen uitvallen door inactiviteit, zoals het vorige potje niet op dag 3 al d-day is.
Door meer basic rollen duurt het potje langer en als er dan 2/3 mensen doodvallen(immrs zijn de meeste inactieve mensen goedjes, omdat je als wolf door je medewolven vaak actief word gemaakt op welke manier dan ook).

Een paar standaard instellingen zoals een jager Do, en BE. samen met een welp ofzo.

Speciale rollen zouden het de wolven wel moeilijker maken, helemaal als een lunch niet doorgaat, is het ook moeilijker te achterhalen hoe dat het kwam.

E: 3 slechtjes zou een normaal percentage wezen. of 3 wolven en een welp, zodat je later in het potje op 4 kan komen. dan zit je wat sterker als wolven

Ik denk dat 3 wolven en een welp te veel is. Dan heb je na dag 3, 4 wolven mits de welp en alle wolven dan nog leven. Als er daarvoor alleen maar goedjes zijn uitgegaan dan zouden de wolven altijd winnen op dag 3.

Denk hooguit 2 wolven en een welp of gewoon 3 wolven en geen welp of infectie wolf.
 

Deleted User - 487871837

Guest
zodat je later in het potje op 4 kan komen. dan zit je wat sterker als wolven

Nee.

Dan is je potje met 2 mislynches op dag 3 al afgelopen, dus er zullen nooit 4 slechtjes zijn. Tenzij ze hele bijzondere instellingen hebben, maar dat denk ik niet.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja ik breng het nu vast aan zodat we er vast over kunnen sparren. Verschillende ideeën van mensen kunne horen en dan gaandeweg het potje dus in kunnen zien hoe de verdeling ongeveer in elkaar steekt.

Zeker omdat het toch een kleiner potje is en we dus niet heel veel ruimte hebben om rustig om ons heen te kijken.

Edit: Eens met Hope hier, 3 slechtjes is een goede hoeveelheid op 14 spelers mits ze wel kracht hebben. Verwacht daarom dus ook geen Inf wolf of een Inf wolf die mag infecteren wanneer hij wil omdat het anders te gevaarlijk is dat die eruit vliegt en er dan nog maar 1 wolfje over is.

4 slechtjes is te veel, kunnen ze veel te makkelijk sturen dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Meningen?

Ik ben het met je eens, ik denk dat er drie wolfjes zijn met wellicht 1 hulpje. Er zou dus ook nog een ketter ofzo kunnen zijn. Ik verwacht niet dat er een welp in zit - het is immers non-claim én er zijn geen mogelijke rollen, dus dan zou het heel onmogelijk voor de welp zijn. Dan heb je dus 3 wolven die elkaar kennen en omdat ze elkaar kennen wordt de groep al sterker. Eventueel een hulpje dus, maar dat is afhankelijk van de rollen van de goedjes.

Ik denk zelf vrij standaard rollen.
Dit mede om ook te zorgen dat als er mensen uitvallen door inactiviteit, zoals het vorige potje niet op dag 3 al d-day is.
Door meer basic rollen duurt het potje langer en als er dan 2/3 mensen doodvallen(immrs zijn de meeste inactieve mensen goedjes, omdat je als wolf door je medewolven vaak actief word gemaakt op welke manier dan ook).

Een paar standaard instellingen zoals een jager Do, en BE. samen met een welp ofzo.

Speciale rollen zouden het de wolven wel moeilijker maken, helemaal als een lunch niet doorgaat, is het ook moeilijker te achterhalen hoe dat het kwam.

E: 3 slechtjes zou een normaal percentage wezen. of 3 wolven en een welp, zodat je later in het potje op 4 kan komen. dan zit je wat sterker als wolven

Ik verwacht dat er geen welp in zit, zie mijn uitleg hierboven. En anders wens ik de welp enorm veel succes:p
 
Reactiescore
2.191
Ik? Wat is er dan arrogant aan?

Je post in geheel toch wel. Niks mis met arrogantie, ik zit er vol mee maar je doet net alsof je al een wolf gevangen hebt bij een begin post.
Ik? Wat is er dan arrogant aan?

Die post was redelijk arrogant, alsof je al wolven gepakt had. Niks mis mee arrogantie maar dat heb ik je nooit zo zien doen.

Indeling who cares, gewoon wolven lynchen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Je post in geheel toch wel. Niks mis met arrogantie, ik zit er vol mee maar je doet net alsof je al een wolf gevangen hebt bij een begin post.


Die post was redelijk arrogant, alsof je al wolven gepakt had. Niks mis mee arrogantie maar dat heb ik je nooit zo zien doen.

Indeling who cares, gewoon wolven lynchen.

Haha, kon je niet kiezen wat je eronder zou zetten? :p

Ik heb vroeger wel vaker gehoord dat ik arrogant overkom en dat is absoluut niet mijn intentie. Ik ben ook nog niet overtuigd dat Castiel een wolf is, ik vind hem wel verdacht door die post.

Gewoon wolven lynchen zeg je - wie zijn volgens jou dan de wolven die we moeten lynchen?

Anyway, ik ga trainen, ben rond een uur of 20:30 (hopelijk) weer terug :)
 
Reactiescore
2.191
Haha, kon je niet kiezen wat je eronder zou zetten? :p

Ik heb vroeger wel vaker gehoord dat ik arrogant overkom en dat is absoluut niet mijn intentie. Ik ben ook nog niet overtuigd dat Castiel een wolf is, ik vind hem wel verdacht door die post.

Gewoon wolven lynchen zeg je - wie zijn volgens jou dan de wolven die we moeten lynchen?

Anyway, ik ga trainen, ben rond een uur of 20:30 (hopelijk) weer terug :)

Jij! Maar op dit moment gebeurt er nog niet veel dus.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Haha, kon je niet kiezen wat je eronder zou zetten? :p

Ik heb vroeger wel vaker gehoord dat ik arrogant overkom en dat is absoluut niet mijn intentie. Ik ben ook nog niet overtuigd dat Castiel een wolf is, ik vind hem wel verdacht door die post.

En ik vind het weer apart dat jij zo selectief reageert. Iedereen zit te trollen en degene die benoemd dat hij wil dat het eindelijk weer is een leuk en actief potje wordt pik je eruit. Ik had daardoor idd een flashback van een paar potjes terug waarbij je een stem op me plaatste en daarna van het toneel verdween.

Misschien was me reactie wat overdreven maar blijf erbij dat je op iedereen had kunnen reageren dan. Alles was onnodig en irrelevant.
 

Deleted User - 2265087

Guest
En ik vind het weer apart dat jij zo selectief reageert. Iedereen zit te trollen en degene die benoemd dat hij wil dat het eindelijk weer is een leuk en actief potje wordt pik je eruit. Ik had daardoor idd een flashback van een paar potjes terug waarbij je een stem op me plaatste en daarna van het toneel verdween.

Misschien was me reactie wat overdreven maar blijf erbij dat je op iedereen had kunnen reageren dan. Alles was onnodig en irrelevant.

Dat trollen was grappig en bedoeld om grappig te zijn. Jouw post was niet bedoeld om grappig te zijn maar gewoon serieus maar inhoudelijk niks toevoegend, dus heel anders dan de trolposts.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dat trollen was grappig en bedoeld om grappig te zijn. Jouw post was niet bedoeld om grappig te zijn maar gewoon serieus maar inhoudelijk niks toevoegend, dus heel anders dan de trolposts.

En wat is er zo apart aan mijn wens eindelijk weer een potje te hebben wat niet wordt overschaduwd door inactiviteit? Ik vind het heel vreemd dat je hier zo op inhaakt Susan ...
 
Reactiescore
559
behalve de aparte discussie tussen castiel en capri is het voor de rest maar stil in de bus :p
 
Reactiescore
559
Wat vind jij van de instellingen? Wat verwacht jij?
de instellingen zijn een verrassing. maar ik moet zeggen dat dat iedere ronde is voor mij.
ik heb nog steeds geen flauw idee hoe de verhoudingen zijn qua rollen in een potje.

wat ik verder verwacht is dat dit weer zo'n typische dag 1 is.
hoop getrol in het begin en hoe dichter de dl hoe stiller het wordt hier.
met als resultaat weer stemmen op het laatst omdat niemand geen flauw benul heeft op wie.
 

Deleted User - 2075062

Guest
de instellingen zijn een verrassing. maar ik moet zeggen dat dat iedere ronde is voor mij.
ik heb nog steeds geen flauw idee hoe de verhoudingen zijn qua rollen in een potje.

wat ik verder verwacht is dat dit weer zo'n typische dag 1 is.
hoop getrol in het begin en hoe dichter de dl hoe stiller het wordt hier.
met als resultaat weer stemmen op het laatst omdat niemand geen flauw benul heeft op wie.

Dat probeer ik momenteel dus uit alle macht te voorkomen maar tot nu toe zonder echte successen omdat er te weinig inhoudelijk op me in gegaan wordt en er nog steeds een aantal mensen niet gereageerd hebben. @Poo. @jarnick en ook @lyonn mag wel meer reageren dan een BM stem en daar een uitleg bij.

Batchie, wat vertelde die uitleg van Lyonn jou? Tevreden met zijn uitleg of juist niet? Je vroeg er immers naar maar ging er vervolgens niet op door, hoezo trok je er geen conclusie uit? Ook al was dit misschien een positieve conclusie?

@BloodWolf14 wat vind jij van het speelveld en wat verwacht je dat de rollenverdeling gaat zijn? Juist veel rollen die niet in standaard potjes zitten of denk je juist heel standaard?
 

DeletedUser20001

Guest
timeb is altijd actief en goed in rekenen en dat heb je nodig tijdens zo'n potje

Om aan Castiel zijn vraag uitleg te geven. Ik ben al blij dat hij antwoord geeft. Het is een beetje een standaard antwoord. time is actief (nog niet heel echt dit potje, maar andere potjes zeker wel) en kan goed rekenen. Doelt hij er hier op dat hij en Time goed kunnen rekenen wie ze moeten lunchen om uit te rekenen wanneer ze winnen.

Ik weet het niet. Hoe denk jij erover @capricorno. Want ik heb jou mijn bm stem
Gegeven.
 

DeletedUser20001

Guest
de instellingen zijn een verrassing. maar ik moet zeggen dat dat iedere ronde is voor mij.
ik heb nog steeds geen flauw idee hoe de verhoudingen zijn qua rollen in een potje.

wat ik verder verwacht is dat dit weer zo'n typische dag 1 is.
hoop getrol in het begin en hoe dichter de dl hoe stiller het wordt hier.
met als resultaat weer stemmen op het laatst omdat niemand geen flauw benul heeft op wie.

Idd uiteindelijk zullen de stemmen gaan naar iemand die iets raars zegt of naar een inactievelinh zoals @Poo. of @jarnick
 

Deleted User - 2265087

Guest
En wat is er zo apart aan mijn wens eindelijk weer een potje te hebben wat niet wordt overschaduwd door inactiviteit? Ik vind het heel vreemd dat je hier zo op inhaakt Susan ...

Het was prima geweest als je die opmerking in je openingspost had gezet. Dan was het een post met een grapje, een BM stem en een hoop betreffende de activiteit geweest. Nu wijd je er een compleet nieuwe post aan die nergens op inhaakt en dus uit de lucht kom vallen. Dat vind ik raar - kwestie van posten om het posten en open deuren in te trappen.
 
Bovenaan