[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

Deleted User - 487871837

Guest
Interessant, vertel.

Ga ik ondertussen aan m'n post.
 

DeletedUser78825

Guest
Dus, indien de berichten van de klaagmuur kloppen, heeft Time nacht 1 Castiel gezien. Castiel nacht 2 Time. Time nacht 3 Piet.

Ook heeft Time eerder Castiel verdedigd onder het mom van een WhatsApp chat.

Time wist dus ook de rol van Piet, en kan dus verklaren waarom er geen lunch was aangezien ze toen eerste keer op DO gelunched hebben.
 
Reactiescore
2.178
Dan zou t spel al afgelopen zijn als dit zo was. Ik ga sws voor uitdaging en koppel me aan iemand die niet ervaren is. Nou is kasteel wel noob.. :D

Vorige ronde had ik me gekoppelt aan delfine, toen als wolf had ik jou als lieveling gekozen. Bewijst genoeg dat ik voor uitdaging ga.
 

DeletedUser78825

Guest
Dan zou t spel al afgelopen zijn als dit zo was. Ik ga sws voor uitdaging en koppel me aan iemand die niet ervaren is. Nou is kasteel wel noob.. :D

Vorige ronde had ik me gekoppelt aan delfine, toen als wolf had ik jou als lieveling gekozen. Bewijst genoeg dat ik voor uitdaging ga.

Misschien heeft noobje Castiel zich aan jou gekoppeld?

En, ik ben niet 100% zeker - maar het is wel iets wat een mogelijkheid is en ik er wel zeker een kans toe zie.
 
Reactiescore
2.178
Time wist dus ook de rol van Piet, en kan dus verklaren waarom er geen lunch was aangezien ze toen eerste keer op DO gelunched hebben.

Euhm als g/s ga ik expres een lunch tegenhouden? Lol :D

Iedereen weet dat kasteel enkel Whatsapp doet omdat hij te skeer is voor telefoon met Skype.
 
Reactiescore
2.178
Misschien heeft noobje Castiel zich aan jou gekoppeld?

En, ik ben niet 100% zeker - maar het is wel iets wat een mogelijkheid is en ik er wel zeker een kans toe zie.

Breng hem niet op ideeën voor komende potjes. Ik wil vrij jagen en niet met kans op dood door iemand anders.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Misschien heeft noobje Castiel zich aan jou gekoppeld?

En, ik ben niet 100% zeker - maar het is wel iets wat een mogelijkheid is en ik er wel zeker een kans toe zie.

Wie van de twee zou de wolf zijn dan?
 
Reactiescore
2.178
Geen idee. Maakt ook niet uit aangezien de informatie toch tussen ze door zou kunnen gaan.



DO eruit is voor jullie nog steeds belangrijk in deze situatie door Orakel.

Nee want in de situatie zouden we do laten leven en de rest eruit halen. Bengel moet goed gokken, als lunch op iemand anders dan Piet zou gaan en gestopt werd wisten we ook wie bengel was. Het zou gewoon dom zijn om als g/s Zo te handelen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Komt 'ie.

Om m'n gedachten gewoon even recht te krijgen, kunnen we beginnen met Time en Castiel als confirmed goedjes.
Zijn gezien door het orakel en dat wil ik best geloven, zeker aangezien het plaatje binnenkwam op de klaagmuur, waaruit ik haalde welke drie mensen gezien zijn.

Nu, over dat plaatje, ik heb er over nagedacht en er is eigenlijk maar een iemand nog levend die dat zou kunnen maken, en dat is Cryptic.
Ik weet dat hij het soms plaatjes designt voor mensen op TW en ik zie hem er wel voor aan om een cryptisch plaatje te maken in plaats van in te sturen "Het orakel zag bladiebladiebla".
Om deze reden wil ik hem ook afstrepen van het slechtjeslijstje, waardoor je mij en Laila overhoud.

Dan is het aan mij de taak om jullie ervan te overtuigen waarom Laila dan de wolf is en niet ik.

Op dag 1 -- eigenlijk geen inbreng.
Ze claimt dat ze geen wolf is, omdat ze op dag 1 al op Capri zat, maar dat is niet waar.

behalve de aparte discussie tussen castiel en capri is het voor de rest maar stil in de bus :p

Dat is het enige.
Is dat op iemand zitten?

Vervolgens kwam ze met het idee om een inactiefje te lynchen, op zich niet heel gek, want we konden echt niks.
Poo werd lynch, gelukje.

Dag 2.

Geen posts, next.

Dag 3.

Nog steeds weinig posts, blijft redelijk onder de radar, zegt weinig.
Beschuldigt mij ervan dat ik veel post en niks zeg, terwijl ik op dag 3 met mijn post redelijk m'n best deed om de discussie vroeg op gang te krijgen, zodat we een succesvolle dag zouden hebben.

Uiteindelijk om 21:55 komt ze binnen, twijfelt tussen mij, johan en capri en stemt uiteindelijk op Capri.
Beetje risky, maar op dat moment had Johan al 4 stemmen, de meeste spelers hadden al gestemd en eigenlijk was het wel zeker dat hij zou sterven.

Ondertussen blijft ze nog steeds vrij onder de radar, toont ze nog steeds weinig initiatief met zoeken en blijft ze altijd maar twijfelen.
Niks is zeker.

Op dag 4 was er een discussie met Capri, de eerste keer dat ze echt in de spotlights stond.
Dit spreekt in haar goedjesvoordeel, maar het kan ook een beetje vooropgezet zijn.

Gister/vandaag heeft ze ook weinig gezocht en toegevoegd, behalve zeggen dat ze dingen niet begrijpt en twijfelt.

Het hele potje heeft ze vrij onder de radar kunnen handelen en nooit actief gezocht naar wolven, terwijl ze heel vaak een beetje twijfelde "en dan maar op iemand stemde", meestal wanneer de stemming al bepaald was.

Vandaar mijn stem.
 
Reactiescore
556
pfff echt he
jess heeft helemaal gelijk om de wolven succes te wensen
goedjes verdienen het niet eens -.-

ik feliciteer alvast de wolven want als ik gelyncht wordt hebben die gewonnen
ik ga weer aant werk
pff stommerds
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je kan jezelf ook verdedigen en met een countertheorie komen
 
Reactiescore
556
Je kan jezelf ook verdedigen en met een countertheorie komen
nope
waarom jullie mening staat al vast zo te zien
dus waarom zou ik hoop moeite moeten doen voor niks
en heb geen tijd om steeds onder mn werk door mn eigen moeten verdedigen

felies voor de wolven
jammer we gingen goed, dacht dat de goedjes eindelijk weer es een potje gingen winnen
 
Bovenaan