[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

DeletedUser77141

Guest
Goedemorgen mede kampgenoten,

Wie heeft mijn luchtbed laten leeglopen vannacht? Niet een leuke grap. Vast hope weer omdat die van mij met castiel in de bus moest terwijl ik wist dat die bruine bonen met ui had gegeten.

Zou mij leuk lijken om eens bm te worden. Verwacht veel actief te wezen komende week. En begin er steeds beter in te komen dus zou zeggen tijd om dit in praktijk te brengen
 

Deleted User - 2075062

Guest
Het is een volkomen onnodige post met een heel erg obvious inhoud. Het is niet dat het niet waar is maar ik vind de post raar.

Haha wauw ... Krijgen we dit nu weer? Iedereen zit te trollen en ik geef aan dat ik hoop eindelijk weer is een actief potje mee te maken en je duikt er meteen op?

Dit is toch vreemd of ligt dit aan mij? Je lijkt wel gefixeerd ofzo ...
 
Reactiescore
1.468
Haha wauw ... Krijgen we dit nu weer? Iedereen zit te trollen en ik geef aan dat ik hoop eindelijk weer is een actief potje mee te maken en je duikt er meteen op?

Dit is toch vreemd of ligt dit aan mij? Je lijkt wel gefixeerd ofzo ...
Hap hap :p

Reacties op dit soort posts zeggen altijd heel veel dus vanuit dat opzicht was het wel een sterke post.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hap hap :p

Reacties op dit soort posts zeggen altijd heel veel dus vanuit dat opzicht was het wel een sterke post.

Nee dat is onzin. Capri ging 2 potjes terug ook zonder enige aanleiding opeens op mij en ging hier later opeens excuses voor maken. Ik zie hier gewoon een patroon in en vraag me af wat daar de bedoeling van is.
 

DeletedUser20001

Guest
Wat ik nu zie is Capricorno die nu lekker actief bezig is. Dus die krijgt mijn bm stem deze keer. Hopelijk wordt die zo actief als dat die beweerd. Dan mag je je van mij bewijzen voor deze keer.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Haha wauw ... Krijgen we dit nu weer? Iedereen zit te trollen en ik geef aan dat ik hoop eindelijk weer is een actief potje mee te maken en je duikt er meteen op?

Dit is toch vreemd of ligt dit aan mij? Je lijkt wel gefixeerd ofzo ...

De rest zat te trollen maar dat was logisch. Het waren de eerste paar posts dus gingen mensen opmerkingen over het verhaaltje maken, prima. Jouw post kwam echter volledig uit de lucht vallen.

Wel leuk dat je zo fel reageert op zo'n simpele post op de eerste pagina van het potje..

Nee dat is onzin. Capri ging 2 potjes terug ook zonder enige aanleiding opeens op mij en ging hier later opeens excuses voor maken. Ik zie hier gewoon een patroon in en vraag me af wat daar de bedoeling van is.

Omdat ik twee potjes achter elkaar op jou ga is er een patroon? Die van twee potjes geleden heb ik uitgelegd omdat ik dat kut vond maar dit is gewoon een nieuw potje. Ik weet niet wat jij denkt, maar ik speel dit spelletje niet om altijd maar dezelfde personen verdacht te maken. Ik weet zelf hoe kut dat is.
Je voelt je wel heel erg in het nauw gedrukt geloof ik.

Is er vanavond ook al een lynch?

Jup.
 
Reactiescore
2.188
De rest zat te trollen maar dat was logisch. Het waren de eerste paar posts dus gingen mensen opmerkingen over het verhaaltje maken, prima. Jouw post kwam echter volledig uit de lucht vallen.

Wel leuk dat je zo fel reageert op zo'n simpele post op de eerste pagina van het potje..



Omdat ik twee potjes achter elkaar op jou ga is er een patroon? Die van twee potjes geleden heb ik uitgelegd omdat ik dat kut vond maar dit is gewoon een nieuw potje. Ik weet niet wat jij denkt, maar ik speel dit spelletje niet om altijd maar dezelfde personen verdacht te maken. Ik weet zelf hoe kut dat is.
Je voelt je wel heel erg in het nauw gedrukt geloof ik.



Jup.

Beetje arrogant niet?
 

Deleted User - 2075062

Guest
@Poo. Kom je ook mee doen? @jarnick same question.

Even iets anders, rollen totaal onbekend en er mag niet geclaimd of gehint worden. Dat geeft een zeer interessante situatie weer. Mensen hier een bepaalde kijk op wat betreft de verdelingen? Ik denk juist omdat de spelleiding hiervoor gekozen heeft dat er wel is rollen in kunnen zitten die niet in de standaard potjes voor komen. Hoe zien jullie dit?
 

Deleted User - 2265087

Guest
@Poo. Kom je ook mee doen? @jarnick same question.

Even iets anders, rollen totaal onbekend en er mag niet geclaimd of gehint worden. Dat geeft een zeer interessante situatie weer. Mensen hier een bepaalde kijk op wat betreft de verdelingen? Ik denk juist omdat de spelleiding hiervoor gekozen heeft dat er wel is rollen in kunnen zitten die niet in de standaard potjes voor komen. Hoe zien jullie dit?

Ik hoop eigenlijk dat ze het een beetje basic hebben gehouden omdat er anders heel weinig grip val te krijgen op dit potje omdat je geen idee hebt van wat er mogelijk is. Maar als ik hen inschat dan denk ik juist dat ze er bijzondere rollen in hebben gegooid omdat ze het een leuke situatie vinden. Dus waarschijnlijk hebben ze er indd voor gekozen om rollen te doen die niet in standaard potjes voorkomen.

E: Maar dat is nu natuurlijk speculeren, als er eenmaal een paar doden zijn kun je aan die rollen wel zien waar ze voor hebben gekozen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Denk dat we in ieder geval op een slechtje of drie kunnen rekenen, iets sterker dan normaal, omdat 3/14 krap is maar 4/14 teveel is.
 
Bovenaan