[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

Reactiescore
1.468
Buiten dat je 2x een slechtje beschermd hebt :D
1e was random pick, tweede wel een beetje bewust. Ik verdacht Castiel. Als Castiel wolf zou zijn en ik Time zou beschermen en er zou geen lunch zijn is time bewezen goedje (De wolven hadden dan geprobeerd time te lunchen) Als ie niet zou worden gelunched zou het mijn vermoeden versterken. Beetje vergezochte tactiek maar je moet toch wat op dag 2 :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Moet zeggen, goed gespeeld slechtjes. Wist alleen niet dat het toegestaan was om een wolf te beulen als slechte beul, nog maar eens goed de rollen doornemen. Had de zaak voor mij kunnen veranderen. Hoop nieuwe rollen in dit potje die ik nooit eerder heb gezien.

Castiel puik gespeeld, op een gegeven moment vond ik je wel erg opvallen met je lynchacties. Jammer genoeg zag de rest dat niet.

Voor jessica ik dacht echt 100% dat je een slechtje was, gezien je zelf nooit echt met theorien kwam en maar een beetje meeliep en vooral op de achtergrond bleef.

Het was niet de bedoeling dat mijn lynchtargets ook daadwerkelijk dood zouden gaan zo vroeg. Het zette me in een lastig pakket en ik moest dus improviseren.

Het was daarom ideaal dat Time de medewolf doodde, dit zorgde voor een victorie idee bij jullie waardoor jullie dingen weer begonnen te missen. De reden van de beulactie laat ik in het midden, Time mag die uitleggen maar ik kan wel zeggen dat ik het begreep en erachter stond. Het was zowel in tactiek als in persoonlijk opzicht een logische stap omdat ik zelf ook niet goed tegen inactiviteit kan. Ik begrijp dat ze het moeilijk vond maar we hebben haar echt ruim de mogelijkheid gegeven.

Leuk potje! Beetje OP met Time en mij in same team maar vond het heerlijk om weer lekker te spelen. Volgend potje sowieso weer van de partij hehe
 

Deleted User - 2075062

Guest
een slechte beul moet geen wolf doden :mad:

maar gf wolven.

Als dat in de tactiek past is dat zeker gewoon slim om te doen. Jullie missen de big picture hier. Kijken alleen in het klein terwijl die move onze winst heeft gegarandeerd.
 
Reactiescore
2.178
Als ik yankee niet gebeult had dan hadden we gisteren al gewonnen. Normaal zou ik ook niet zulke dingen doen maar als yankee enkel leest niet post is dit meeliften en verdien je de winst niet. Dan spreek je haar erop aan en dan krijg je zielig gedoe. Ja toen heb ik gezegd dat als ze niet actiever word dat ik haar beul. Tja ik bluf niet en heb ook minimaal 2 keer gewaarschuwd.

Dat yankee nu zielig gaat doen, is weer lekker typisch. Zo is namelijk elk potje als yankee meespeelt. Dat is alles wat ik erover zeg.

Kasteel was eens een slecht slechtje. Ik had dag 1 alle wolven al, maar de goedjes speelden echt belabberd. Elk slechtje wat eruit gehaald is, is dankzij wolven. Ik mag eens eerlijk zeggen, ik heb kasteel naar de winst gecarried. (Ook zonder beul actie)
 
Reactiescore
2.178
Moet zeggen, goed gespeeld slechtjes. Wist alleen niet dat het toegestaan was om een wolf te beulen als slechte beul, nog maar eens goed de rollen doornemen. Had de zaak voor mij kunnen veranderen. Hoop nieuwe rollen in dit potje die ik nooit eerder heb gezien.

Castiel puik gespeeld, op een gegeven moment vond ik je wel erg opvallen met je lynchacties. Jammer genoeg zag de rest dat niet.

Voor jessica ik dacht echt 100% dat je een slechtje was, gezien je zelf nooit echt met theorien kwam en maar een beetje meeliep en vooral op de achtergrond bleef.

Dit was een zware uitzondering, hoop niet dat je nu elke beul gaat lynchen.
 
Reactiescore
1.468
Door die beulactie werd Time wel als confirmed goedje gezien :p
Eigenlijk was time daardoor juist bijna bewezen slechtje :p
BE was al dood en een bewezen goedje dat niet word gelunched. Als je dan Slechte beul bij de rollen ziet staan :p

Maar ja, is makkelijk praten als toeschouwer xD
 
Reactiescore
2.178
Eigenlijk was time daardoor juist bijna bewezen slechtje :p
BE was al dood en een bewezen goedje dat niet word gelunched. Als je dan Slechte beul bij de rollen ziet staan :p

Maar ja, is makkelijk praten als toeschouwer xD

Nee hoor dit klopt ook gewoon, alleen ik was klaar met meeliften en als ik goedje had gebeuld was het een dag eerder klaar geweest.
 
Bovenaan