[Speeltopic] WvW #291: Kamp Wakkerdam

DeletedUser74597

Guest
Kan je mijn dan vertellen waarom je elke stemming maar random stemt zonder enige argumentatie of simpelweg gewoon meeloopt? Elke keer dingen als ik weet het niet etc gebruiken
bij jou was het geen meeloopactie , ik dacht eerst vitabis als keus tussen jullie 2 , maar na je berichtje was de wolfsheid dat bij je eraf drupte ...ik zie namelijk castiel en time als goedje ....en de manier van de wolven zou een oudestempelspeler nooit doen ... dus..
 

Deleted User - 487920325

Guest
Waarom zie je castiel als goedje dan? Gezien hij dit potje nog niks heeft gepresteerd
 
Reactiescore
376
Sorry vandaag was irl geen toffe dag, zeker niet.

Ik heb meegelezen maar niet echt actief meegedaan, eerst en vooral sorry daarvoor. Maar ik ga @Castiel. volgen en dus self-made men .
 

Deleted User - 487920325

Guest
hij speelt als wolf meer aanvallend met vele uitgetypte stukken .

grote kans dat die geinfecteerd is nacht 3, gezien er geen lunch was toen. Zou nogal opvallen als die opeens zijn speelstijl veranderd.

Echt waar, hoe zien jullie dit niet vitabis en time?
 

DeletedUser78825

Guest
Deadline!
Niet spelinhoudelijk posten tot na het verhaaltje!
 

DeletedUser78825

Guest
WvWEinde.png
Ze waren nog maar met vijf. De groep was serieus geslonken en verdriet was er zeker. Mensen waren alle sporen nog eens aan het afgaan in hun hoofd, alle mogelijke opties over wie er nu allemaal achter zat. De groep vertrouwde elkaar niet echt meer. Doorheen de dagen was het vertrouwen eigenlijk volledig weg, en begonnen mensen zelfs te twijfelen aan de kampleider. Men wandelde terug naar het kamp terwijl ze hierover aan het praten waren, over hoe ze het nu gingen aanpakken. Iedereen kon op dit moment hierachter zitten, maar nu moesten ze gewoon uitzoeken wie het was - alleen was er weinig om op te baseren.

“Godverdomme,” zei Vitabis, “ik leg mijn vertrouwen wel bij TimeForPlanB.” Maar de rest leek precies ook grotendeels zo te denken, aangezien TimeForPlanB natuurlijk de wolf Yankee ontmaskerd had en haar had onthoofd. De groep begon ondanks een gebrek aan vertrouwen richting The Self Made Man te gaan als slechtje, onder leiding van Time. Dus, het was aan Time de eer om deze lynch uit te voeren. “Op goed geluk!” Zei Castiel toen Time zijn bijl terug op nam. Vitabis en Jessica hielden Self Made vast, om hem vervolgens op zo een korte afstand onthoofd te zien worden.

Een luide lach volgde uit de mond van Time nadat dit gebeurd was, en ook Castiel begon te lachen. “En nu zijn wij in de meerderheid,” lachte Time terwijl hij met zijn bebloede bijl in zijn hand naar de twee overblijvers keek, terwijl ze het levenloze lichaam van Self Made vasthielden. Castiel begon te klappen. “Mag ik jullie wel bedanken voor het vertrouwen in mij?” Zei hij met een lachje op zijn gezicht.

Wat er met de twee overblijvers gebeurd is, dat weet niemand. En misschien is dat ook maar beter. Hopeful & Cryptic bleken eigenlijk gewoon geesten te zijn, gebonden op deze aarde, aangezien hij zelf ooit een zelfde lot heeft gekend - een einde gevonden in Wakkerdam. Alleen hadden zij nooit rust gevonden, en gehoopt dat ze dit keer de horror in Wakkerdam tot een einde konden laten komen. Maar dit was nogmaals niet gelukt.

De slechtjes hadden gewonnen en de goedjes waren uitgemoord.

Samenvatting
Self Made Man werd de lynch. Hij was Burger.
'S nachts zou er niemand sterven.
De slechtjes hebben gewonnen.

8d0b683663a0732640b19014ddb834b6.png

Bedankt allemaal voor het meespelen! :D
Ik ga ook nog een kort spelverloop posten.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Heeft Time nou als slechte beul een mede-wolf gebeuld?
 

DeletedUser17472

Guest
Bedankt voor het leiden Cryptic en voor je verhaaltjes.

Gefeliciteerd wolfjes.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Moet zeggen, goed gespeeld slechtjes. Wist alleen niet dat het toegestaan was om een wolf te beulen als slechte beul, nog maar eens goed de rollen doornemen. Had de zaak voor mij kunnen veranderen. Hoop nieuwe rollen in dit potje die ik nooit eerder heb gezien.

Castiel puik gespeeld, op een gegeven moment vond ik je wel erg opvallen met je lynchacties. Jammer genoeg zag de rest dat niet.

Voor jessica ik dacht echt 100% dat je een slechtje was, gezien je zelf nooit echt met theorien kwam en maar een beetje meeliep en vooral op de achtergrond bleef.
 

DeletedUser78825

Guest
Rollen
7d66bd00563a22bca3d0296ba204062e.png


Spelverloop

Op dag 0 hebben er weinig interessante acties plaats gevonden, buiten het feit dat Time alvast zijn actie als Slechte Beul instuurde en BEIDE wolven hier goed had gegokt. Deze actie zou pas gedurende nacht 1 uitgevoerd worden. Dit zou de slechtjes in een spoedversnelling samenbrengen, waardoor er geen kans was dat de Slechte Beul een Wolf ging beulen, en de Wolven de Slechte Beul niet zouden lunchen.
Castiel kreeg de Kampleider, waardoor de wolven hierdoor ook dit voordeel hadden.

Tijdens dag 1 zou Jo Han zou Yankee beschermen, het schot van Laila zou op Fam geplaatst worden en Dragonwoman zou vergeten haar krachten als Wreker te gebruiken. Gedurende nacht 1 werd dus Time bij Yankee & Castiel in een groep gegooid al. Ook verloren ze hier de welp, die ging proberen MOHNiels te welpen en werd MOHNiels gelunched.

Op dag 2 zou Jo Han Time normaal gaan beschermen en werd het schot van Laila verplaatst van Fam naar DragonWoman. Hier werd ook dan de Beschermengel gelunched en de Inbreker werd gelynched, waardoor er 2 speciaaltjes verdwenen voor de goedjes

Wat er gedurende nacht 3 gebeurde, namelijk het feit dat er niet gelunched werd, kwam omdat de lunch op fam stond ook en deze niet verzet was geweest voor de deadline. Dat dit niet verzet werd heeft ook deels de beul-actie van Time op Yankee doen gebeuren, aangezien Time vond dat Yankee niet actief genoeg was.

De reden dat er geen lunch zou zijn de laatste nacht, was omdat Vitabis DO was en de lunch hierop stond.
 
Reactiescore
1.468
Gefeliciteerd wolven en bedankt spelleiding.

Hadden jullie mij niet gelynched was alles natuurlijk heel anders gelopen :cool::engel:
 
Reactiescore
93
Moet zeggen, goed gespeeld slechtjes. Wist alleen niet dat het toegestaan was om een wolf te beulen als slechte beul, nog maar eens goed de rollen doornemen. Had de zaak voor mij kunnen veranderen. Hoop nieuwe rollen in dit potje die ik nooit eerder heb gezien.

Castiel puik gespeeld, op een gegeven moment vond ik je wel erg opvallen met je lynchacties. Jammer genoeg zag de rest dat niet.

Voor jessica ik dacht echt 100% dat je een slechtje was, gezien je zelf nooit echt met theorien kwam en maar een beetje meeliep en vooral op de achtergrond bleef.
Ik noemde in mijn laatste lynch-post Castiel nog wel!:p Maar mijn voornaamste reden om op Loyal te gaan en niet op Castiel was omdat ik de 4e lynch-stem plaatste en als ik op Castiel was gegaan was dat ook de 4e persoon. Dat wou ik niet aangezien ik ook al 1 lynch-stem op mij had staan (He Vitabis?:p)
 
Reactiescore
376
Ik noemde in mijn laatste lynch-post Castiel nog wel!:p Maar mijn voornaamste reden om op Loyal te gaan en niet op Castiel was omdat ik de 4e lynch-stem plaatste en als ik op Castiel was gegaan was dat ook de 4e persoon. Dat wou ik niet aangezien ik ook al 1 lynch-stem op mij had staan (He Vitabis?:p)
GA WEG
 

DeletedUser

Guest
Heeft Time nou als slechte beul een mede-wolf gebeuld?

Jep, en daarom ga ik hier ook ff op reageren;

Ik vond het lastig, dit was mijn inkompotje na een hele lange tijd spelen, maar time heeft me weer laten zien hoe mensen een spel voor een ander kunnen verneuken op een niet leuk gaande manier. Ik was namenlijk gewoon alles aan het volgen, en toen hij vroeg actiever te zijn heb ik dat ook geprobeerd. Alleen wat moet ik dan, spamposts maken als ik niks in te brengen heb?

Dit heeft me ook tot het volgende geleidt, ik ga mijn account verwijderen, morgen om 00:00 (dan ben ik thuis), word dit account verwijdert, ik ga verder ook niet meer op dit forum reageren, of op pm's die ik krijg, ik open deze site niet meer tot morgen 00;00 (dus de nacht van 6 tot 7 juni). Als het spel zo wordt vergald door een speler puur omdat ie denkt dat iemand inactief is, dan vind ik dat bullshit, en haalt mijn motivatie weg om hier nog langer rond te blijven hangen.

De mensen waarmee ik goed contact heb die hebben mijn skype en/of 06, en daar zal ik mee verder gaan. Maar ik heb geen zin meer om hier rond te derpen, fijne avond nog, en bedankt time voor de persoonlijke naai actie. ;)

Zo, dit moest eruit, en dit kan er NU pas uit, eindelijk. hehe
 
Bovenaan