[Discussietopic] WvW #291: Instellingen!

DeletedUser78825

Guest
Hallo iedereen!

Ik ga samen met @Hopeful het volgende potje leiden.

Maar! Wij willen jullie inbreng.

Zijn er bepaalde instellingen die jullie willen zien?

Tot nu toe is vanuit mijn kant er al een licht voorstel.

- Geen netwerken
- Verhaaltjes (THEMA RONDE), zonder hints.

En het thema dat ik op ogen had zou een kamp zijn.

Brand los!
 
Reactiescore
976
Een potje met een spelleider die alles op orde houdt vind ik aangenaam spelen. Dus: dagelijkse update vd spelerlijst. Vorig potje was dit een gigantische ramp.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Maw: @Cryptic doet de spelerslijst & gebeurtenissen aangezien ik daar 0 tijd voor heb. Zoals bleek.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik wilde zeggen geen netwerken, maar dat stond er al :)

Ik ben gauw tevreden hoor. Zelf ben ik nog voor eenvoudige instellingen zonder veel poespas, maar voor de oude garde snap ik dat het voor hen leuker is met veel verschillende personages.
 

DeletedUser76681

Guest
Rollen die aansluiten bij het verhaal ^^

Vind ik altijd wel leuk xD snelle deadlines zouden ook gewardeerd worden. Zodat we niet bv de dag er na nog zitten te wachten. Verder ook gewoon in de instellingen zetten wat mag en niet mag. Voor sommige is dat blijkbaar nog altijd niet duidelijk :rolleyes:
 

DeletedUser78825

Guest
Ja, ik wou de rollen wel wat hernoemen in de mate van het mogelijke.

En, ik zou ook een inhoudelijk postverbod tussen deadline en verhaaltje nemen, aangezien er soms wel wat specifieke dingen aangepast moeten worden :eek:
 

DeletedUser17472

Guest
Ja, ik wou de rollen wel wat hernoemen in de mate van het mogelijke.

En, ik zou ook een inhoudelijk postverbod tussen deadline en verhaaltje nemen, aangezien er soms wel wat specifieke dingen aangepast moeten worden :eek:
Dat is wel een leuke instelling :)
 
Bovenaan