[Inschrijftopic] WvW #290: The Return

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
WvW 290: The Return
Door: Hopeful & Dragonwoman

Startdatum: Zondag 6 mei
Aantal spelers: Aantal inschrijvingen - minimaal 12
Klaagmuur: Ja. Een bericht per speler per nacht; die worden na de DL anoniem gepost.
Hints: Nee
Cupido: Nee (kan later aangepast worden, Cupido wordt dan bijrol)

Eindtijd stemmen: 22:00. Stemmen op 22:00 tellen niet meer mee.
BM stem: blauw en dikgedrukt in het topic.
Lynchstem: rood en dikgedrukt in het topic.
Speciale acties: In PM naar Hopeful & Dragonwoman
Netwerken/Claimen: Nee/Ja

Dagacties:
Beulactie
Infectie
Priester/Ketterse wolf
Muizenval

Nachtacties:
BM-stemming
Lynch
Slet/Beschermengel/Levensheks
Lunch
Welpactie
Doodsdrankje
Klaagmuur
Welp (na 3e nacht) groeit op


Mogelijke Goedjes

Burger

- Dit is een hoedje die eigenlijk niks kan behalve hoedje zijn. Die heeft verder geen speciale acties.

Jager

- Een burger met een geweer. Eigenlijk een Amerikaan dus.
- Deze burger mag een spelersnaam opsturen, en wanneer de Jager doodgaat zal hij degene die hij opstuurde meenemen in zijn dood.
- De Jager mag zo vaak van target veranderen als hij wil.
- Het schot van de Jager gaat niet als hij doodgaat aan inactiviteit.

Slet

- De slet kan iedere nacht bij een speler slapen en is dan immuun voor de lunch.
- Als de slet bij iemand slaapt en de slet is lunch, gaat de lunch dus niet door.
- De slet mag niet twee nachten achter elkaar bij dezelfde persoon slapen.
- Als de slet bij iemand slaapt en degene waarbij hij of zij slaapt, dan sterven ze beiden.
- De speler waar de slet bij slaapt krijgt geen bericht dat de slet langs is geweest.

Beul

- De beul mag eenmalig iemand doodslaan met zijn of haar beul.
- De beul stuurt een naam van de speler op die hij of zij wil doodmaken in een PM naar de spelleiding.
- Dit is een dagactie - de beul zal bekend gemaakt worden in het topic.
- Het doelwit van de beul kan dus niet beschermd worden.

Doodsheks

- De doodsheks heeft een doodsdrankje die hij eenmalig over iemand heen kan gooien.
- Het target van de heks gaat dood, mits hij of zij niet beschermd wordt.
- De doodsheks stuurt een naam van een speler waarop hij het drankje wil gooien in een PM naar de spelleiding.
- De doodsheks mag zovaak van target wisselen als hij of zij wil.

Levensheks

- Dit is weer een andere burger met een drankje.
- Dit drankje redt het slachtoffer van de wolven. (Lunch)
- De levensheks kan in een PM naar de spelleiding aangeven dat het drankje ingezet kan worden.
- Ook dit gebeurt ‘s nachts dus niemand weet wat er is gebeurd.

Beschermengel

- De beschermengel mag iedere dag 1 persoon opgeven die beschermd zal worden tegen de lunch (inclusief zichzelf).
- De beschermengel mag niet twee dagen achter elkaar dezelfde persoon beschermen.

Dorpsoudste

- De dorpsoudste overleeft eenmalig de aanval van de wolven. (Lunch)
- De nacht erna kan de DO wél gelunchd worden.
- Als de DO sterft verliest de beschermengel zijn of haar krachten.

Priester

- De priester heeft een drankje die hij over een speler kan gooien.
- Is deze speler weerwolf of heks; dan zal die sterven. Is de speler wat anders; dan gebeurt er niks.
- Dit is een dagactie, de priester zal bekend worden gemaakt.

Muizenval


- De Muizenval stuurt per dag een tijd op (die nog niet is geweest, dus als je om 12:00 instuurt, mag je niet de val om 11:00 die dag zetten) en de eerstvolgende persoon die daarna een stem plaatst zal gezien worden door de muizenval.
- De muizenval mag het doorgestuurde tijdstip niet bekend maken. Hij mag ook niet naar het tijdstip hinten. Doet hij dit wel, zal hij doodvallen.


Mogelijke Slechtjes

Wolf

- De wolf is een slechtje zonder krachten.

Welp

- De welp is een babywolf die niet in de wolvenchat zit.
- De welp mag iedere dag de naam van een speler doorsturen met de rol die hij heeft.
- Heeft de welp dit goed dan gaat de speler dood en wordt de welp een weerwolf die in de chat komt.
- De wep kan geen burgers en speciaaltjes met een dagactie die al gedaan is welpen (beul bijvoorbeeld).
- Als de welp na drie nachten nog niet goed gewelptnheeft dan wordt ie alsnog een wolf.

Infectiewolf

- De infectiewolf is een verdrietige wolf die graag een vriendje wil
- Daarom kan de infectiewof eenmalig iemand in een weerwolf omtoveren.
- Deze speler verandert in een weerwolf, verliest z’n krachten en treedt toe in de wolvenchat.
- Dit is een dagactie en kan ieder moment gebeuren.

Ketterse Wolf

- De ketterse wolf is een wolf met een drankje.
- Dit drankje is nep; wanneer het gebruikt wordt gebeurt er niks.
- Wel komt er te staan dat de priester zijn drankje heeft gebruikt; aangezien ook dit een dagactie is.

De mogelijke rollen kunnen aangepast worden (meer rollen toevoegen bijvoorbeeld) bij een hoge spelersopkomst.


Overwinningsvoorwaarden:

- Goedjes winnen als alle wolfjes dood zijn.
- Wolfjes winnen bij gelijkspel, ongeacht de rol van de BM


Inactiviteitsregels:

- Een keer niet stemmen is een waarschuwing en oproep tot meer activiteit.
- Twee keer niet stemmen kan tot doodvallen leiden bij gebrek aan activiteit, of een tweede waarschuwing bij degelijke activiteit.
- Drie keer niet stemmen is doodvallen, ongeacht activiteit.
- Alleen stemmen telt niet als actief zijn. Twee keer alleen een stem plaatsen betekent dus dat je dood valt.
- Als je niet actief kan zijn, geef dat aan want dan zoek ik een vervanger voor je.

Inschrijven als volgt:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

 

DeletedUser17472

Guest
1. SC Beast.
2. famdecibel
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Reactiescore
1.049
1. SC Beast.
2. famdecibel
3. Westkip
4.
5.
6.
7. TLF (7 was instant slechtje toch @Castiel.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. Poo.
15.
16.
17. Ik hou van Vitabiskoeken
 
Reactiescore
2.478
Nieuw
1. SC Beast.
2. famdecibel
3. Westkip
4.
5.
6.
7. TLF (7 was instant slechtje toch @Castiel.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. Poo.
15.
16.
17. Ik hou van Vitabiskoeken

Reserve: The Minion
 
Reactiescore
746
Bovenaan