[Inschrijftopic] WvW #290 Mentorronde 2.0

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 2075062

Guest
Tijd voor een nieuwe IGM voor nieuwe spelers neen? :)

Of gewoon de oude groep weer toelaten die al jaren zorgen dat het hier zeer actief en leuk is.

Dat misschien een veel beter idee neen? :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Of gewoon de oude groep weer toelaten die al jaren zorgen dat het hier zeer actief en leuk is.

Dat misschien een veel beter idee neen? :)

Als zij een supportje sturen dan zijn ze zo hun ban kwijt, en jij en ik weten allebei dat ze dat beiden niet willen, dus dit gesprek voeren heeft geen zin ;)
 
Reactiescore
2.489
Of gewoon de oude groep weer toelaten die al jaren zorgen dat het hier zeer actief en leuk is.

Dat misschien een veel beter idee neen? :)

Groep Groep, volgens mij is het een paar, een duo of zelfs een koppel

Om er dan een groep van te maken is een beetje overrated ;)
 
Reactiescore
1.015
Groep Groep, volgens mij is het een paar, een duo of zelfs een koppel

Om er dan een groep van te maken is een beetje overrated ;)

In essentie is het een duo, ja. Echter denk ik dat jullie wel wijs genoeg zijn om te weten dat er nevenschade volgt juist door wie die 2 personen zijn. In totaliteit zal het dus wel op een groep aankomen. Er zijn er hier al genoeg die hebben gezegd dat ze meegaan naar het nieuwe forum als Sander en Richard niet terugkomen.
 
Reactiescore
2.489
In essentie is het een duo, ja. Echter denk ik dat jullie wel wijs genoeg zijn om te weten dat er nevenschade volgt juist door wie die 2 personen zijn. In totaliteit zal het dus wel op een groep aankomen. Er zijn er hier al genoeg die hebben gezegd dat ze meegaan naar het nieuwe forum als Sander en Richard niet terugkomen.

Dan kan je gerust de post hierboven van @Hopeful opnieuw lezen. Misschien dat de groep dan inziet dat een DUO maar 1 dingetje moet doen

Maar als de groep het wil kan de groep natuurlijk:
1/ Een forum opstarten (zoek je wel een veilig platform, en graag een beetje mooi).
2/ Daar je registreren, het mooi maken (Regels?)
3/ Daar leden naartoe halen (zonder hier te promoten want dat mag niet ;))
4/ Daar WvW's houden

Het maakt me trots dat de groep welwillend is deze 4 stappen te ondernemen vanwege 2 leden die weigeren 1 stap te doen.

Maargoed, we hebben die discussie al gehad (meermaals), en hier hoort die niet echt thuis.
 
Reactiescore
1.015
Dan kan je gerust de post hierboven van @Hopeful opnieuw lezen. Misschien dat de groep dan inziet dat een DUO maar 1 dingetje moet doen

Maar als de groep het wil kan de groep natuurlijk:
1/ Een forum opstarten (zoek je wel een veilig platform, en graag een beetje mooi).
2/ Daar je registreren, het mooi maken (Regels?)
3/ Daar leden naartoe halen (zonder hier te promoten want dat mag niet ;))
4/ Daar WvW's houden

Het maakt me trots dat de groep welwillend is deze 4 stappen te ondernemen vanwege 2 leden die weigeren 1 stap te doen.

Maargoed, we hebben die discussie al gehad (meermaals), en hier hoort die niet echt thuis.

Het gaat mij hier inderdaad niet om een welles-nietes discussie Duckje. Ik wil enkel maar zeggen (dit staat trouwens volledig los van wat ik ervan denk) dat dit uiteindelijk om een groep gaat. Als ze de eerste stap zetten (wat ik vind dat ze moeten doen, want ze waren nu eenmaal in fout) en terug mogen, ja. Iets wat ze nu niet meer willen. Als je beleid consequent is, dan had je Gijs ook (perma)ban moeten geven (wat niet gebeurd is. toont wel aan dat er niet optimaal gehandeld is, he.) De initiële behandeling en (vind ik dan weer wel) absurde straffen in eerste instantie zorgen voor een sneeuwbaleffect.
 

DeletedUser77639

Guest
hoe ver staan we ondertussen met deze ronde?
zijn er nog mensen die zich gaan inschrijven?
hoe ver staan we met de instellingen?
is er nog een kans dat we deze zondag kunnen beginnen?

of cancellen we WvW gewoon?
 

DeletedUser17472

Guest
of cancellen we WvW gewoon?
Dat zou je wel willen zeker :p

BI is toch ook met een ronde bezig. Het lijkt mij goed als we eerst die ronde doen en daarna het mentorrondje. Het moet gewoon weer op gang komen en dat gaat gebeuren ook.
 
Reactiescore
1.049
hoe ver staan we ondertussen met deze ronde?
zijn er nog mensen die zich gaan inschrijven?
hoe ver staan we met de instellingen?
is er nog een kans dat we deze zondag kunnen beginnen?

of cancellen we WvW gewoon?
Voor jou een vraag...

Voor mij ook.
Ik heb gezegd tot 300 over te slaan op AF en zal dat ook doen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ja, we zijn met een reünie bezig van W5, ik heb hem al weer gesproken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
hoe ver staan we ondertussen met deze ronde?
zijn er nog mensen die zich gaan inschrijven?
hoe ver staan we met de instellingen?
is er nog een kans dat we deze zondag kunnen beginnen?

of cancellen we WvW gewoon?

ik ga met BI een ronde in elkaar zetten, dit wordt even op halt gezet :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nu volg ik niet meer hoor. Welke ronde wil je nu eerst?

Eerst met BI en ik.
Ben nu drukker en hij kan strakke deadlines doen. Op die manier komt wvw weer een beetje tot leven. Als dat gefixt is kan ik ondertussen denken over een goede mentorronde en die doen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan