[Inschrijftopic] WvW #290 Mentorronde 2.0

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 2075062

Guest
Iemand die samen basic rondje wil leiden dan in afwachting van Duncan wanneer die zijn regels (klaar) heeft? PM me evt. op skype.

Gewoon een rondje, strakke timing, geen gezever.

Ik vind dit een super initiatief! Ik ga dit potje sowieso mee doen :) wie leid met Gilles samen?
 
Reactiescore
2.489
Iemand die samen basic rondje wil leiden dan in afwachting van Duncan wanneer die zijn regels (klaar) heeft? PM me evt. op skype.

Gewoon een rondje, strakke timing, geen gezever.

Tijd voor een nieuwe IGM voor nieuwe spelers neen? :)
 
Reactiescore
1.015
Tijd voor een nieuwe IGM voor nieuwe spelers neen? :)

Eerlijk gezegd kan ik je niet vertellen hoe de toekomst eruitziet voor WvW op dit forum. Denk dat je best afwacht wat het nieuwe forum van Rick (en Gijs) geeft. Als Sander, Rich daar gaan (wat zal gebeuren) en merendeel gaat mee dan zal WvW hier waarschijnlijk doodbloeden. Dit enkel al omdat door gebrek aan ervaring er al bijna geen spelleiders meer gaan zijn die weten hoe ze een potje in goede banen moeten leiden.
 
Reactiescore
1.015
ik zal deze week wel instellingen in elkaar draaien, tenzij @Beast Incarnate. eerst wil, dat mag ook

Juh, ik kan altijd leiden. Deadlines en minuut later volgt het resultaat. Kan met verhalen en al etc.
Enkel rondes in elkaar steken ben ik niet sterk in. Daarom waren Ruub en ik een perfect 'koppel' om te leiden. Hij deed het creatieve, ik zat achter z'n veren en zorgde dat alles op tijd en in orde was.

Dus steek maar in elkaar. Kan gerust meeleiden als je dat wil :) @Hopeful
 

Deleted User - 487871837

Guest
Juh, ik kan altijd leiden. Deadlines en minuut later volgt het resultaat. Kan met verhalen en al etc.
Enkel rondes in elkaar steken ben ik niet sterk in. Daarom waren Ruub en ik een perfect 'koppel' om te leiden. Hij deed het creatieve, ik zat achter z'n veren en zorgde dat alles op tijd en in orde was.

Dus steek maar in elkaar. Kan gerust meeleiden als je dat wil :) @Hopeful

Is goed ;)

Spreek je vanavond/morgen wel aan via Skype
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan