[Inschrijftopic] WvW #290 Mentorronde 2.0

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
93
Maar dat is niet mentoren dat is voorkauwen.
Waar ik Tigor als mentor 2 potjes voornamelijk voor gebruikte was als iemand met wie ik het over het spel+mijn rol kon hebben:p Maar tegelijk gaf ze me ook tips van waar naar te kijken; wat ik nog echt nodig heb :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
instellingen komen later vandaag maar gvd schrijf je eens in
 

DeletedUser1107

Guest
Spelers:
1. Killer bo
2. famdecibel (Castiel)
3. RD507
4. Dragonwoman (Monobear)
5: Jo han (in de hoop dit keer niet het potje te verpesten)(ik zoek nog een mentor)
6. NITS (nog geen mentor)
7.
8.
9.
10.

Mentoren
1. Tigor (onder voorbehoud)
2.
3.
4.
5.
 

DeletedUser4045

Guest
Wat noem jij redelijk ervaren?

Bijvoorbeeld jijzelf. Jullie mogen best op zoek gaan naar mentoren hoor.
Alleen je leert het beste door gewoon te durven en te kijken hoe andere spelers het doen.
Je kan ook weer leren door achteraf gezamenlijk te spreken over goed speelgedrag van wolven/wolvenjagers.

Ik vind mentoren geschikt om spelers te helpen die de regels niet goed kennen, maar niet voor dit soort doeleinden.
 

DeletedUser17472

Guest
Bijvoorbeeld jijzelf. Jullie mogen best op zoek gaan naar mentoren hoor.
Alleen je leert het beste door gewoon te durven en te kijken hoe andere spelers het doen.
Je kan ook weer leren door achteraf gezamenlijk te spreken over goed speelgedrag van wolven/wolvenjagers.

Ik vind mentoren geschikt om spelers te helpen die de regels niet goed kennen, maar niet voor dit soort doeleinden.
In al die potjes die ik heb gespeeld, zijn er maar 2 goed gespeeld. Iets mis ik, maar ik weet niet wat. Mijn gedachtengang is dus nog niet helemaal goed. Het is me ook nooit goed uitgelegd en ik ben blij dat ik dat laatste potje niet heb meegedaan. Ik raakte al in paniek toen het potje begon en ik deed niet eens mee.
Achteraf is er nooit iemand die nog terugkijkt op het potje. Ik denk dat eenmaal een goede begeleider, die mij ook helemaal volgt van het begin tot het eind, eens goed kan zijn. Dat is iets dat ik nooit echt heb gehad. Misschien ben ik te onzeker, maar door echt alleen maar te spelen, leer je veel, maar niet alles. De ene speler is de andere niet.
 

DeletedUser78825

Guest
Spelers:
1. Killer bo
2. famdecibel (Castiel)
3. RD507
4. Dragonwoman (Monobear)
5: Jo han (in de hoop dit keer niet het potje te verpesten)(ik zoek nog een mentor)
6. NITS (nog geen mentor)
7. Cryptic
8.
9.
10.

Mentoren
1. Tigor (onder voorbehoud)
2.
3.
4.
5.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan