[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
@Kratje Schultenbräu
Ik zou graag ook weten wie hoeveel stemmen van je heeft gekregen.

@Niet-jury
Ik wil groene stemmen zien van zij die niet in de jury zitten om te weten te komen wie jullie willen lynchen. Hier is reeds achter gevraagd dus waarom doen jullie dit niet?

Timeforplanb

Voor nu is het vrij onmogelijk om echt al iemand "zeker" te weten, toch presteert deze jongeman al gelijk met allerlei namen te gaan strooien op dag 1 die toch vrij zeker wolf moeten zijn. Ervaring leert dat wolven zonder theorie wel graag een lijstje met bewezen wolfjes maken in de hoop dat de aandacht daar dan op komt. Vooral het "als deze het niet is, dan moet deze het wel zijn" is een zinnetje dat wolven graag gebruiken en ook timeforplanb nu neerpent.


 

DeletedUser77925

Guest
Ik was er tussen 9 en 10 niet. Anders had ik wss wel nog wat erover gepraat en mogelijk proberen kans te maken op, maandagavond van 9 tot 10 training en kort ervoor en erna geen tijd voor wvw.

Vrij spel is het niet, Gisteravond zijn de stemmen ook pas na de DL gekomen (was ik op tegen) en dat vond iedereen blijkbaar prima. Dat jij een dag later bij mij wel erover valt vind ik wel humor

Er zijn gisteren toch ook genoeg stemmen voor de DL gekomen. Ik vind dit wel een beetje makkelijk praten zo. Maar buiten dat; Waarom wil je het vandaag ineens niet meer dan als je gisteren wel nog zo'n groot voorstander was?
 

DeletedUser79185

Guest
@Kratje Schultenbräu
Ik zou graag ook weten wie hoeveel stemmen van je heeft gekregen.

@Niet-jury
Ik wil groene stemmen zien van zij die niet in de jury zitten om te weten te komen wie jullie willen lynchen. Hier is reeds achter gevraagd dus waarom doen jullie dit niet?

Ik zou zeggen voeg mij toe op Skype. Kan wel het een en ander verwoorden erover maar ik ga mijn lijstje gewoon niet posten. Of iedereen het nou irritant vindt of niet.

live:schoenveter1 (skypenaam)
 
Reactiescore
971
Ik wil morgen nog in de jury zitten indien jullie mij vertrouwen. Kan morgenavond volgen, dag erna niet dus dan komt het goed uit dat ik niet in de jury kan zitten. Iedereen die nu niet op mij stemt en morgen wel is verdacht want alleen wolfjes halen overmorgen profijt uit een niet-actief jurylid.

EDIT: mijn stemmen voor vanavond:

3 beautiful creature
2 the eternity
1 Dragonwoman
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
Normaal ben je erg actief, ook met het praten over potjes. Had persoonlijk wel verwacht dat je mij zou benaderen voor netwerken. Nu heb ik het vermoeden dat je een welpje bent die uitstel wil om vervolgens zo op te groeien. Speel gewoon mee zoals je anders ook doet.
Tijd rekken?? Neeheur. K maak graag een praatje maar heb eerder tijd tekort :)
 
Reactiescore
93
Ik wil morgen nog in de jury zitten indien jullie mij vertrouwen. Kan morgenavond volgen, dag erna niet dus dan komt het goed uit dat ik niet in de jury kan zitten. Iedereen die nu niet op mij stemt en morgen wel is verdacht want alleen wolfjes halen overmorgen profijt uit een niet-actief jurylid.

EDIT: mijn stemmen voor vanavond:

3 beautiful creature
2 the eternity
1 Dragonwoman
Mag ik vragen om mij te heroverwegen? We kunnen beter iemand hebben die namelijk wel goed is in wolven vangen.
 
Reactiescore
971
Mag ik vragen om mij te heroverwegen? We kunnen beter iemand hebben die namelijk wel goed is in wolven vangen.

Niet in de jury zitten is geen excuus om geen wolven te proberen vangen. Neem je verantwoordelijkheid, iedereen kan fouten maken. Naar wie neig je momenteel?
 
Reactiescore
93
Niet in de jury zitten is geen excuus om geen wolven te proberen vangen. Neem je verantwoordelijkheid, iedereen kan fouten maken. Naar wie neig je momenteel?
Ik weet dat het geen excuus is om geen wolven te proberen te vangen. Maar ik denk dat ik beter buiten de jury kan kijken, mijn meningen geven en dat de jury ervoor kiest om hierop verder te gaan of niet.

En naar wie neig ik in de zin van lynch of jury?:p
 
Reactiescore
971
Ik weet dat het geen excuus is om geen wolven te proberen te vangen. Maar ik denk dat ik beter buiten de jury kan kijken, mijn meningen geven en dat de jury ervoor kiest om hierop verder te gaan of niet.

En naar wie neig ik in de zin van lynch of jury?:p

Ik bedoelde voor de lynch want dat is nu belangrijk, maar je mag ook je lijstje voor de jury hier zetten.
 

DeletedUser70854

Guest
Timeforplanb

Voor nu is het vrij onmogelijk om echt al iemand "zeker" te weten, toch presteert deze jongeman al gelijk met allerlei namen te gaan strooien op dag 1 die toch vrij zeker wolf moeten zijn. Ervaring leert dat wolven zonder theorie wel graag een lijstje met bewezen wolfjes maken in de hoop dat de aandacht daar dan op komt. Vooral het "als deze het niet is, dan moet deze het wel zijn" is een zinnetje dat wolven graag gebruiken en ook timeforplanb nu neerpent.
Nja je moet wel weten dat hij dit elk potje doet :D
 

DeletedUser49913

Guest
Ik kom net uit een vergadeiring en lop alweer.een best eindje achter. Wil eerdt ff naar huis rijdrn en zal dan alles rudtig doorlezen. Ik ga daarom ook geen groene stem plaatsen vandaag omdat ik niet alles heb doorgelezwn.
Op basis van doprscrollen op reacties jury stemen en time voorzitter is:
3. Westkip
2. Kratje
1. Eternity.
 

DeletedUser76198

Guest
Wil mono hier neerzetten omdat die als slechtje vorige keer ook niks deed buiten stemmen. Activiteit van Nits stelt me ook wat teleurt. Maar activiteit is geen woffen eigenschap dus ga ik voor Bloodwof denk ik. Ben er veel te weinig zeker van. Maar meerdere mensen twijfelen erover soms met reden soms op buikgevoel.
 
Reactiescore
93
Ik bedoelde voor de lynch want dat is nu belangrijk, maar je mag ook je lijstje voor de jury hier zetten.
Momenteel is dat bij mij toch Kratje en Bloodwolf, ondanks dat ze beide burger geclaimd hadden tegen mij. Beide waren ze toch wat aan het proberen mijn rol te weten te komen.

Voor jury ben ik nog aan het denken, tot je post waarin je mij noemde had ik daar om eerlijk te zijn niet echt aan gedacht...
 
Reactiescore
1.049
Loyal
Ergerde zich naar mijn mening net iets TE op skype na jury uitslag...
Zal morgen een uitgebreide analyse doen, ook in t topic hier vage reacties
 
Reactiescore
971
Ik kan verkeerd zitten, maar ik heb tot nu geen wolvengevoel bij Blood. Ik zie het ook niemand opnemen voor Blood. Misschien kan er geen medewolf in de jury zitten, maar je zou toch verwachten dat er dan wat tegenstribbeling is bij niet-juryleden.
 
Bovenaan