[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

Reactiescore
2.190
Waar zijn die loyal stemmers naar toe :D bevestigd voor mij dat in de lage jury leden sws een wof zit.

Oke bloodwof je wil dat ik me niet zo hard op jou focus. Je lijder beveelt je om diegene op te zoeken.
 

DeletedUser78769

Guest
Waar zijn die loyal stemmers naar toe :D bevestigd voor mij dat in de lage jury leden sws een wof zit.

Oke bloodwof je wil dat ik me niet zo hard op jou focus. Je lijder beveelt je om diegene op te zoeken.
Ik heb nergens gezegd dat ik dat wil. Zou fijn zijn, maar oke ^^

En ik had maar een paar mensen over Loyal gehoord. Kan zijn dat dat die paar punten zijn + mogelijk de lijstjes die er nog niet bij staan.
 
Reactiescore
93
@TheEternity Volgens Bloodwolfs overzichtje had jij op mij gestemd. Mag ik vragen hoezo je mij in de jury wou terwijl ik aangegeven had slecht te zijn in het spotten van wolven? PlanB en Bloodwolf hadden al een reden gegeven, jij alleen nog niet :p En wie had verder nog op mij gestemd? Die wil ik namelijk graag hetzelfde vragen (met het overzichtje kom ik uit op 7 van de 9 stemmen op mij MITS ze allemaal stonden in de vorm van 3-2-1)
 

DeletedUser79170

Guest
Time: Dragon + Loyal + Eternity
Dragon: Time + Blood + Loyal
Light: Blood + Time + Eternity
Mono: Kratje + Time + Westkip
Pierre:
CI: Westkip + NITS + Mono
Blood: Westkip + Dragon + Time
Eternity: Time + Dragon + Flügel
Creature: Blood + Time + ???
NITS: Blood + Loyal + Eternity
Loyal: Time + NITS + Eternity
Kratje: Westkip + ??? + ???
Westkip: Kratje + Generaal + Calamus
Generaal:
Momske:

Ik heb het lijstje van Bloodwolf aangevuld aangezien Light zijn lijstje ook had meegegeven. Heb momenteel geen tijd alles na te trekken, maar vermoed dat Bloodwolf gewoon de correcte info meegaf.

Liefst ook nog de lijstjes van @momske @Generaal Flügel en @pierre the pieter zodat we de leugenaars eruit kunnen halen indien die er zijn. (ook de laatste stemmen van Creature en Kratje graag)

Van de huidige juryleden zijn er in de gegeven lijstjes:

16 Time (dus nog 7 stemmen van de overblijvers)
11 Blood (nog 1 stem)
8 Westkip (nog 4)
7 Dragon (nog 2)
6 Kratje (nog 2)
4 NITS (nog 3)
4 Eternity (nog 3)

24 stemmen te geven, waarvan er dus logischerwijs 21 op aangewezen juryleden zouden moeten zijn. En er geen enkele stem meer op Loyal zou mogen zijn (anders haalt hij net als mij, het laatst verkozen jurylid, 6 stemmen)

Dus geef even jullie lijstjes door, kan van groot belang zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79170

Guest
@TheEternity Volgens Bloodwolfs overzichtje had jij op mij gestemd. Mag ik vragen hoezo je mij in de jury wou terwijl ik aangegeven had slecht te zijn in het spotten van wolven? PlanB en Bloodwolf hadden al een reden gegeven, jij alleen nog niet :p En wie had verder nog op mij gestemd? Die wil ik namelijk graag hetzelfde vragen (met het overzichtje kom ik uit op 7 van de 9 stemmen op mij MITS ze allemaal stonden in de vorm van 3-2-1)
Simpel, van alle spelers waar ik al mee gespeeld heb die in dit dorp aanwezig zijn wist ik dat ik enkel Time echt kon inschatten als een goede wolfjager.
Van alle anderen had ik mijn twijfels of ze wel goede juryleden waren. Ik weet alleen dat jij oprecht overkomt, dat jij meestal wel wilt luisteren naar andere mensen en aangezien ik mezelf niet in de jury verwachtte wou ik een bekender gezicht in de jury die ik al kende en waar ik op vertrouwde dat ze ook naar de niet-juryleden zou luisteren. Of je nu goed bent in wolven vangen of niet, heb ik bij jou eerder het gevoel dat je de juiste meningen wel wilt volgen. Je moet enkel stemmen, het wolven vangen kan ook voor jou gedaan worden, ik vertrouwde meer op jouw oordeel dan op dat van een vreemde of andere bekenden. De andere bekende gezichten wou ik absoluut niet in de jury dus ging mijn laatste stem op het onbekende gezicht waar ik het minste problemen mee had als hij de jury haalde (en het was maar 1 punt)

Ik ben biologisch nogal mannelijk

Is niet de eerste keer dat ik je verwar met Dragonwoman voor één of andere reden, denk door de 'gelijkenissen' in jullie avatars, ik weet het niet. Sorry :engel:
 

DeletedUser78769

Guest
Simpel, van alle spelers waar ik al mee gespeeld heb die in dit dorp aanwezig zijn wist ik dat ik enkel Time echt kon inschatten als een goede wolfjager.
Van alle anderen had ik mijn twijfels of ze wel goede juryleden waren. Ik weet alleen dat jij oprecht overkomt, dat jij meestal wel wilt luisteren naar andere mensen en aangezien ik mezelf niet in de jury verwachtte wou ik een bekender gezicht in de jury die ik al kende en waar ik op vertrouwde dat ze ook naar de niet-juryleden zou luisteren. Of je nu goed bent in wolven vangen of niet, heb ik bij jou eerder het gevoel dat je de juiste meningen wel wilt volgen. Je moet enkel stemmen, het wolven vangen kan ook voor jou gedaan worden, ik vertrouwde meer op jouw oordeel dan op dat van een vreemde of andere bekenden. De andere bekende gezichten wou ik absoluut niet in de jury dus ging mijn laatste stem op het onbekende gezicht waar ik het minste problemen mee had als hij de jury haalde (en het was maar 1 punt)
Wat ik me dan wel afvraag is of het wel verstandig is om uit te gaan van het wolven voor je laten vangen? Stel de wolven vangen de wolven voor haar. Dus Dragon wordt goed beïnvloedt door de wolven en krijgt de verkeerde targets ingeprent. Dan zit je gelijk alweer het verkeerde spoor te volgen.

Ik heb liever dat ze zelf wel zoekt.
 
Reactiescore
93
Time: Dragon + Loyal + Eternity
Dragon: Time + Blood + Loyal
Light: Blood + Time + Eternity
Mono: Kratje + Time + Westkip
Pierre:
CI: Westkip + NITS + Mono
Blood: Westkip + Dragon + Time
Eternity: Time + Dragon + Flügel
Creature: Blood + Time + ???
NITS: Blood + Loyal + Eternity
Loyal: Time + NITS + Eternity
Kratje: Westkip + ??? + ???
Westkip: Kratje + Generaal + Calamus
Generaal:
Momske:

Ik heb het lijstje van Bloodwolf aangevuld aangezien Light zijn lijstje ook had meegegeven. Heb momenteel geen tijd alles na te trekken, maar vermoed dat Bloodwolf gewoon de correcte info meegaf.

Liefst ook nog de lijstjes van @momske @Generaal Flügel en @pierre the pieter zodat we de leugenaars eruit kunnen halen indien die er zijn. (ook de laatste stemmen van Creature en Kratje graag)

Van de huidige juryleden zijn er in de gegeven lijstjes:

16 Time (dus nog 7 stemmen van de overblijvers)
11 Blood (nog 1 stem)
8 Westkip (nog 4)
7 Dragon (nog 2)
6 Kratje (nog 2)
4 NITS (nog 3)
4 Eternity (nog 3)

24 stemmen te geven, waarvan er dus logischerwijs 21 op aangewezen juryleden zouden moeten zijn. En er geen enkele stem meer op Loyal zou mogen zijn (anders haalt hij net als mij, het laatst verkozen jurylid, 6 stemmen)

Dus geef even jullie lijstjes door, kan van groot belang zijn.
Aangezien je in je post hierna zei dat jij mij 1 punt gaf, komt het huidige lijstje op 6 voor mij ipv 7, dus nog 3 ontbrekende punten voor mij
 

DeletedUser79170

Guest
Goed punt, maar liever een bekend gezicht dan een vreemde die ik niet kan schatten. Maar als ze een wolf is, vind ik ze niet zo'n gevaarlijke wolf aangezien ze vorig potje enorm moeite had andere mensen te overtuigen. Ze moet haar eigen oordeel vellen, en iedereen hun punten in achting nemen voor ze haar stem uit brengt en ik ga ervan uit dat ze dat gewoon oprecht en zo goed mogelijk gaat doen. Bij de andere spelers voel ik oprecht niks, het is een beetje op goed geluk ja.
 

DeletedUser78769

Guest
Goed punt, maar liever een bekend gezicht dan een vreemde die ik niet kan schatten. Maar als ze een wolf is, vind ik ze niet zo'n gevaarlijke wolf aangezien ze vorig potje enorm moeite had andere mensen te overtuigen. Ze moet haar eigen oordeel vellen, en iedereen hun punten in achting nemen voor ze haar stem uit brengt en ik ga ervan uit dat ze dat gewoon oprecht en zo goed mogelijk gaat doen. Bij de andere spelers voel ik oprecht niks, het is een beetje op goed geluk ja.
Dit ben ik dan wel weer met je eens ;)
 

DeletedUser78769

Guest
Lijstje gereworked. Dit heb ik nu allemaal kunnen krijgen met het forum en/of Skypegesprekken. Westkipje moet nog 2 punten kwijtraken, dus iemand heeft zijn/haar lijst sws nog aangepast of anders gemaakt ingestuurd dan verteld. Daarna klopt het qua overige punten wel. Ik mis namelijk 15 punten totaal om alles ingevuld te hebben en 17 punten om iedereen die nu nog niet aan het goede aantal zit daar wel op te krijgen. Betekent dus inderdaad dat Westkip ergens 2 punten is kwijtgeraakt die er nu wel bij staan en dat die bij een van de nog niet complete kandidaten zijn aangeplakt. Ben benieuwd wie dat heeft gedaan en waarom ^^

Vraagje aan de leiding @DemocratischeZwijmelaars @Rick9399 we hoeven Time nu dan ook niet meer in onze lijstjes op te nemen toch? Alleen wie we voor de 6 overige plekken willen hebben, maar dan wel nog met een 3/2/1 verdeling.

!Time: Dragon + Loyal + Eternity
!Dragon: Time + Blood + Loyal
!Light: Blood + Time + Eternity
!Mono: Kratje + Time + Westkip
Pierre:
!CI: Westkip + NITS + Mono
~Blood: Westkip + Dragon + Time
!Eternity: Time + Dragon + Generaal
!Creature: Blood + Time + Westkip?
!NITS: Blood + Loyal + Eternity
!Loyal: Time + NITS + Eternity
Kratje: Westkip + ??? + ???
!Westkip: Kratje + Generaal + Calamus
Generaal:
~Momske: Westkip + Time + Blood

=

Time = 17/23
Dragon = 7/9
Light = 0
Mono = 1
Pierre = 0
CI = 1
Blood = 12/12
Eternity = 4/6
Creature = 0
NITS = 4/7
Loyal = 3
Kratje = 6/8
Westkip = 14/12
Generaal = 3
Momske = 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.190
Je hebt westkip 14/12 daar zal wel iemand verandert hebben.

Trouwens ook best wel grappig dat degene die anti dit systeem is, voorzitter is :p
 
Reactiescore
2.190
Om ieder zijn inbreng te kunnen laten geven, ga ik vragen dat iedereen een lynchstem uitbrengt, alleen deze dan in het groen en dikgedrukt te zetten. Het spel moet namelijk niet door enkel de jury gespeeld worden maar door iedereen in het dorp.
 

DeletedUser49913

Guest
Zoals in de post van blood staat had ik dus als volgt gestemd:
Westkip 3
Time 2
Blood 1

Wat mij over gisteren opvalt:
Mijn stemmen zijn nu:
Loyal
PlanB
Bloodwolf.

Ik ben alleen nog niet echt uit over de volgorde

Ik heb 1 stem op Loyal staan. Ik zie er de voordelen van in om de stemmen te verdelen, waar hij over begon. Echter omdat er momenteel geen overzicht is en het daardoor lastig is om het te verdelen zonder dat degenen die eigenlijk als jury gekozen zouden worden eropeens buiten vallen, heb ik dit verder niet gedaan.

Mijn jury stemmen:
3 stemmen voor PlanB
2 stemmen voor Bloodwolf
1 stem voor Loyal
Dragon gaf eerst aan dat ze nog niet uit was op haar voglorde. Na commentaar op loyal ging loyal van (tijdelijke) nr 1 naar nummer 3.. Vreemd, doordat ik verwacht dat je iemand die je tijdelijk op nr 1 zet eerst niet als nr 3 ziet zeg maar :p.


5/7 is erg goedjes overwicht. Zouden 2 woffen + 2 goedjes op een goedje moeten stemmen om goedje eruit te mikken Maar nooit zullen alle woffen op goedje stemmen. Bij 4/7 s dat overwicht minder waardoor de woffen veel baat bij Jurylid hebbem

4/7 5/7 goedjes is inderdaad een verschil. Bij 3 wolven heb je veel meer kans dat er een goedje naar een wolf luistert en daarmee de verkeerde eruit stemt. Daarnaast moet ik nog zien of er een jurylid uit wordt gestemd :p Ben benieuwd.

Ten slotte ben ik benieuwd naar waarom mensen op Calamus Incendium hebben gestemd. Die heeft gisteren niet veel gepost, en oa 2 stemmen op NITS uitgebracht die nu wel in de jury zit (als 7e, wilde die een extra wolf erin hebben :))?

En even een vraagje: mensen die niet gestemd hebben krijgen die op dag 0 al een waarschuwing? Want die heb ik niet gezien wat moet betekenen dat ze wel gestemd hebben?
 
Bovenaan