[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

Reactiescore
93
Tuurlijk, dat ook, maar ik ga niet op iemand stemmen die ik niet vertrouw en voor mogelijke wolf aanzie. Ik neem aan dat jij dat ook net doet?


En hoe bedoelde je dit Time. Ik snap niet precies wat je met 'intern' bedoeld.
Dat we binnen het dorp lynch-stemmen geven en dat de jury daar naar luistert
 

DeletedUser76198

Guest
Wel dus. Je weet alleen van jezelf dat je goedje bent. Een voorzitter is gigantisch sterk, misschien zelfs overpowered. Natuurlijk moet je jezelf dan als de geschikte voorzitter zien.

Miss snap ik de rol niet, maar wat maakt de voorzitter zo sterk dan? Omdat hij tot zijn dood lid blijft van de jury of mis ik een reden?
 

DeletedUser78769

Guest
Wat zijn jouw plannen waar je stemmen wikt gaan zetten?
Lol, die vraag wilde ik rond 6 uur aan iedereen gaan stellen XD

Maargoed, ik zit zelf te denken aan Mono, Westkip en Loyal. Al denk ik dat Mono af hangt van of hij nog online komt vandaag. Heb geen zin in een inactief jurylid. Time ofcourse is ook nog kandidaat, maar ben benieuwd of hij zichzelf eraan kan zetten om het potje serieus te spelen. Hij begon hetzelfde nu als in mijn potje, en daarin gaf hij aan irritant te willen doen. Heb ook geen zin in zo'n jurylid.

Verder heeft de helft van het veld zich nog niet laten horen. Die krijgen sowieso geen stemmen dan.

Mogen we dat delen ?
Waarom niet? :p
 

DeletedUser78769

Guest
Dacht dat het mogelijk anoniem moest zoals je soms niet mag claimen.
Nee, we moeten onze jurystemmen in de rollenchat op het AF sturen. Wat dat betreft is het dus anoniem, want jij kunt niet zien op wie ik mijn punten zet, en andersom ook niet. Ik lees echter nergens dat we het niet mogen bespreken. Dus ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar waar de stemmen van de huidige actieve spelers tot nog toe zullen gaan :)
 

DeletedUser76198

Guest
Bloodwof 3
Time 2
Nits 1

Afhankelijk van de reacties kan dat nog veranderen, heb namelijk het gevoel dat Time wat minder zin heeft de laatste potjes en Nits heeft nog niks gezegd :eek:

Puur gebaseerd op eerdere potjes zou dit mn verdeling zijn.
 

DeletedUser49913

Guest
1. Time
Maargoed, ik zit zelf te denken aan Mono, Westkip en Loyal. Al denk ik dat Mono af hangt van of hij nog online komt vandaag. Heb geen zin in een inactief jurylid. Time ofcourse is ook nog kandidaat, maar ben benieuwd of hij zichzelf eraan kan zetten om het potje serieus te spelen. Hij begon hetzelfde nu als in mijn potje, en daarin gaf hij aan irritant te willen doen. Heb ook geen zin in zo'n jurylid.
Redelijk actief vandaag, zoals citaat niet altijd even serieus. Wel een paar serieuze posts vandaag. Ik hoop dat die dat doorzet :).

2. Dragonwoman
Wil liever geen voorzitter worden omdat ze moeilijk wolven spot. Eerlijk en voor mij minder verdacht (of juist wel :p) omdat een actieve wolf volgens mij juist graag in de jury wil zitten.

3. thelightfighter
Wil voorzitter worden. Belooft er een post over te maken, maar nog niks van gezien? Kan natuurlijk nog komen. Wel actief, wat voor een voorzitter een must is.

7. BloodWolf14
Wil voorzitter worden, zegt komende dagen actief te kunnen zijn. Wilde eerst graag lynch bepalen via netwerken tussen juryleden (verdacht???). Na opmerking toch via forum gelukkig :D. Is actief bezig met rondvragen hoe anderen de lynch willen bepalen. Ik hoop alleen niet dat die op een inactief jurylid gaat stemmen aangezien dat sws een gok op wolf is.

11. Loyalpsycho
Miss snap ik de rol niet, maar wat maakt de voorzitter zo sterk dan? Omdat hij tot zijn dood lid blijft van de jury of mis ik een reden?
Vraagt ff instellingen na, terwijl dat ook gewoon gelezen kon worden. Misschien om maar iets te posten?

12. Kratje Schultenbräu
Wil ook voorzitter worden. Ervaring met 2 dorpen principe. 2 leuke posts vandaag.

13. Westkip
En qua speelstijl weet ik alleen van je dat je veel vragen stelt altijd en redelijk kritisch kijkt. En ongeacht je rol dit doet, dus ook als wolf heel snel wel als goedje overkomt (op mij dan).
Wil ook voorzitter worden. Vandaag actief, vraagt goed rond, maar volgens citaat moeilijk te herkennen als wolf? Hoe kijken anderen daartegenaan : )?


Ik ga niet stemmen op mensen die inactief zijn. Dan blijven voor mij over:
- Time: ga je serieus spelen :)?
- Dragonwoman
- Thelightfighter
- Bloodwolf
- Loyalpsycho
- Kratje Schultenbräu
- Westkip: moeilijk te herkennen als wolf? (kan iemand anders dat nog bevestigen :D?) Dan liever niet als voorzitter.

Straks nog maar even naar aanvullingen kijken :).
 
Reactiescore
1.049
Klopt.
Moet eerlijk zeggen minder tijd vandaag:
Dus voorzitter zit er niet in, Jury lijkt me wel tof.
Ik zal mijn stemmen baseren op vanavond gezien t nu een dooie boel is
 
Reactiescore
326
Zo, eindelijk beschikbaar voor dit potje. Als er nog mensen zijn die mijn skype of wat dan ook willen, moeten ze mij maar een PM sturen.
Wie willen er allemaal graag voorzitter worden? Ga mijn stemmen daar een beetje op baseren.
 

DeletedUser78769

Guest
Zo, eindelijk beschikbaar voor dit potje. Als er nog mensen zijn die mijn skype of wat dan ook willen, moeten ze mij maar een PM sturen.
Wie willen er allemaal graag voorzitter worden? Ga mijn stemmen daar een beetje op baseren.
Ja, deze man ^^

Ben wel van plan het voortouw te nemen en ook het andere topic te volgen zo veel ik kan. Dus even wat vooruit kijken alvast :)
7. BloodWolf14
Wil voorzitter worden, zegt komende dagen actief te kunnen zijn. Wilde eerst graag lynch bepalen via netwerken tussen juryleden (verdacht???). Na opmerking toch via forum gelukkig :D. Is actief bezig met rondvragen hoe anderen de lynch willen bepalen. Ik hoop alleen niet dat die op een inactief jurylid gaat stemmen aangezien dat sws een gok op wolf is.
Ja, ik kwam er vandaag ook achter dat de jury gewoon in het topic hun stem plaatst en ze niet op moet sturen in een pm. Dat dacht ik eerst namelijk. In dat geval zou er sowieso wat genetwerkt moeten worden om te zien of iedereen van de jury daadwerkelijk stemt op wie hij/zij wilde stemmen. Als dat niet zo was moesten we eens gaan kijken naar waarom dat was en of dat ook verdacht was.

Overigens ben ik even benieuwd of jij al eerder met WvW hebt meegedaan of dat dit een eerste potje is?
 

DeletedUser49913

Guest
Ja, deze man ^^

Ben wel van plan het voortouw te nemen en ook het andere topic te volgen zo veel ik kan. Dus even wat vooruit kijken alvast :)

Ja, ik kwam er vandaag ook achter dat de jury gewoon in het topic hun stem plaatst en ze niet op moet sturen in een pm. Dat dacht ik eerst namelijk. In dat geval zou er sowieso wat genetwerkt moeten worden om te zien of iedereen van de jury daadwerkelijk stemt op wie hij/zij wilde stemmen. Als dat niet zo was moesten we eens gaan kijken naar waarom dat was en of dat ook verdacht was.

Overigens ben ik even benieuwd of jij al eerder met WvW hebt meegedaan of dat dit een eerste potje is?

Ik heb ooit 2 of 3 potjes eerder mee.gedaan, maar dat was niet zon succes. Was er erg stil/inactief :p
En gijs blijft maar vragen of ik weer eens mee doe dus probeer het weer eens :)
 

DeletedUser76198

Guest
Vraagt ff instellingen na, terwijl dat ook gewoon gelezen kon worden. Misschien om maar iets te posten?

Vraag me eerder af waarom dat zo op is. Alleen die reden maakt het een interessante bijrol, geen direct spelveranderende rol. Een voorzitter vermoorden is niet zo moeilijk. Daarbij zullen de woffen snel geneigd zijn tot lunchen vd voorzitter om nogeens kans te maken op die titel.
 
Reactiescore
2.193
Maar ik was wel opzoek naar woffen ondanks dat ik vorig potje alles er gewoon uitgooide. Aan mijn activiteit was ook niks op aan te merken aangezien ik alle informatie verzorgde de eerste 2 dagen. Ga je me daarop afgekeken @BloodWolf14 ?

Ik ben dit potje ook gewoon actief en natuurlijk een meester woffenvanger.
 
Bovenaan