[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

DeletedUser78769

Guest
Op basis van wat dan wel?
Basis van vertrouwen. Net als jij dat nog niet in mij hebt denk ik dat je dat andersom ook moet verdienen. Zal afhangen van je reacties komende 21 uur. Ik geloof dat jij dat als een speler die al langer meedoet dat al wel zou moeten weten ;)
 
Reactiescore
976
Basis van vertrouwen. Net als jij dat nog niet in mij hebt denk ik dat je dat andersom ook moet verdienen. Zal afhangen van je reacties komende 21 uur. Ik geloof dat jij dat als een speler die al langer meedoet dat al wel zou moeten weten ;)

Als ik een domme vraag aan iemand persoonlijk stel dan mag je ervan uitgaan dat het bewust was. Reacties worden zo gepeild en eventueel kan ik er op doorgaan. Als er telkens iemand anders op die domme vragen gaat antwoorden, ben ik er niets mee of krijg ik hooguit enkel een beeld van de persoon waarvan ik het niet wou krijgen. Ik geloof dat jij als een speler die al langer meedoet mijn manier van spelen toch wel al kent. ;)
 

DeletedUser78769

Guest
Als ik een domme vraag aan iemand persoonlijk stel dan mag je ervan uitgaan dat het bewust was. Reacties worden zo gepeild en eventueel kan ik er op doorgaan. Als er telkens iemand anders op die domme vragen gaat antwoorden, ben ik er niets mee of krijg ik hooguit enkel een beeld van de persoon waarvan ik het niet wou krijgen. Ik geloof dat jij als een speler die al langer meedoet mijn manier van spelen toch wel al kent. ;)
Nou nee. Ik weet eigenlijk de helft van de tijd niet hoe ik jou moet peilen :s

En qua speelstijl weet ik alleen van je dat je veel vragen stelt altijd en redelijk kritisch kijkt. En ongeacht je rol dit doet, dus ook als wolf heel snel wel als goedje overkomt (op mij dan).
 
Reactiescore
2.190
Oké na een snelle lezing van de instellingen ben ik tot de conclusie gekomen dat het vrij belangrijk is dat ik voorzitter word. Ik roep dus iedereen op om mij de 3 stemmen te geven. Uw vertrouwen zal werkelijk waar niet beschaamd worden.

En dit is niet jezelf als hoedje profileren?
 
Reactiescore
976
En dit is niet jezelf als hoedje profileren?

Niet zo subtiel zoals de post waarover ik dit zei. Ik ben een goedje dus het lijkt me logisch dat ik mezelf als de geschikte voorzitter zie, net zoals andere zichzelf als de meest geschikte voorzitter zouden moeten zien aangezien dit een sterke functie is. Mijn post was verre van subtiel want ik schreef gewoon wat iedereen denkt.
 
Reactiescore
93
Niet zo subtiel zoals de post waarover ik dit zei. Ik ben een goedje dus het lijkt me logisch dat ik mezelf als de geschikte voorzitter zie, net zoals andere zichzelf als de meest geschikte voorzitter zouden moeten zien aangezien dit een sterke functie is. Mijn post was verre van subtiel want ik schreef gewoon wat iedereen denkt.
Ik ben ook een goedje maar ik zou mezelf dus absoluut niet als geschikte voorzitter zien... De voorzitter moet een goedje worden ja, maar het belangrijkste is dat het iemand is die ook daadwerkelijk wolven kan spotten. Ik dus niet.
 
Reactiescore
2.190
Wel oppassen met het netwerken dat er geen belangrijke dingen verlorrn gaan voor mensen die niet in jury zitten.

Met elkaar ovet de stemmen hebben kan wel helpen om er zeker(der) van te zijn dst de goeden in de jury komen.

Ja klopt.

Overigens wil ik de oproep van momske even herhalen: Graag allemaal gewoon in het topic spelen en hier vragen stellen. Dan krijgt iedereen zo veel mogelijk informatie. Additionele vragen ed kunnen dan nog prima in netwerkverband gesteld worden. Of eventuele samenwerkingsoverleggen ed. Maargoed, ik wil het liefst dit topic zo vol mogelijk hebben. (Fuck 25 posts per dag XP)

Light kwam net ook al bij me op Skype met een vraag die hij ook best hier kan stellen. Bedenk graag allemaal even bij dat soort situaties of je je reactie niet ook gewoon hier kan plaatsen. Kan nogal eens helpen denk ik.

Oke westkip wat is het verschil tussen deze 2 posts
 
Reactiescore
2.190
Ik stel trouwens voor om gewoon lynch stemmen te gebruiken intern. Zo kan je daar ook veel info uit halen.
 

DeletedUser79185

Guest
Basis van vertrouwen. Net als jij dat nog niet in mij hebt denk ik dat je dat andersom ook moet verdienen. Zal afhangen van je reacties komende 21 uur. Ik geloof dat jij dat als een speler die al langer meedoet dat al wel zou moeten weten ;)

Stemmen moet je niet willen op basis van vertrouwen. Achteraf zal blijken dat je vertrouwen bijvoorbeeld helemaal mis was. Je kan beter stemmen op iemand waarbij je je eigen speelstijl in terug kan vinden of wiens speelstijl je fijn vindt om mee te spelen.
 

DeletedUser49913

Guest
Dat is fijn als je niemand speelstijl echt kent :p maar ben het wel met je eens.

Niet zo subtiel zoals de post waarover ik dit zei. Ik ben een goedje dus het lijkt me logisch dat ik mezelf als de geschikte voorzitter zie, net zoals andere zichzelf als de meest geschikte voorzitter zouden moeten zien aangezien dit een sterke functie is. Mijn post was verre van subtiel want ik schreef gewoon wat iedereen denkt.

Ik ben ook een goedje maar ik zou mezelf dus absoluut niet als geschikte voorzitter zien... De voorzitter moet een goedje worden ja, maar het belangrijkste is dat het iemand is die ook daadwerkelijk wolven kan spotten. Ik dus niet.

Er werd hier wel 2x heel gemakkelijk goedje geclaimd :eek:
 

DeletedUser79185

Guest
Dat is fijn als je niemand speelstijl echt kent :p maar ben het wel met je eens.





Er werd hier wel 2x heel gemakkelijk goedje geclaimd :eek:

Je kan op dag 1 best wel zien hoe de speelstijl van bepaalde mensen zijn.
 
Reactiescore
93
Dat is fijn als je niemand speelstijl echt kent :p maar ben het wel met je eens.





Er werd hier wel 2x heel gemakkelijk goedje geclaimd :eek:
Klopt, maar met iets als 'goedje' kun je toch bijzonder weinig. Dat van mij was dan ook meer als reactie op Westkip dat het helemaal niet klopt wat hij is, dat als je goedje bent dat je dan jezelf als geschikte voorzitter zou zien
 
Reactiescore
976
Ik ben ook een goedje maar ik zou mezelf dus absoluut niet als geschikte voorzitter zien... De voorzitter moet een goedje worden ja, maar het belangrijkste is dat het iemand is die ook daadwerkelijk wolven kan spotten. Ik dus niet.

Mheh dit vind ik toch bizar. De voorzitter is een gigantisch sterke functie, veel sterker dan de klassieke burgemeester wat mij eigenlijk nooit interesseert. Als je de instellingen gelezen hebt, waar ik vanuitga aangezien je hier reeds spelers uitleg hebt zitten geven, dan zou de enige logische conclusie zijn dat je jezelf ook aanprijst om voorzitter te worden. Je wil natuurlijk niet dat zo’n sterke functie bij slechtjes terrecht komt en de enige persoon waarvan je zeker weet dat hij niet slecht is ben je in principe zelf. Het feit dat je hier onlogisch en dan nog eens expliciet uitgesproken handelt is raar. Wolfjes willen zich vaak verstoppen en denken misschien dat de voorzitter niet per se een wolf moet zijn of gaan niet zeggen dat ze voorzitter willen worden omdat ze toch weten welke medewolf zij naar voor schuiven. Dit verklaart misschien wel jouw uitgesproken onlogisch gedrag.

Oke westkip wat is het verschil tussen deze 2 posts

Bloodwolf zijn post is veel langer, waardoor het lijkt dat hij meer moeite in het spel steekt.

Goed plan!
@Westkip zoals Time aanhaalt zijn beide posts bijna exact gelijk. Vanwaar is het dan bij Chris net iets vreemder??

Zie hierboven. Je hoeft PlanB zijn vraag niet te herhalen als ik nog niet eens de kans heb gehad om erop te antwoorden.
 
Reactiescore
976
Klopt, maar met iets als 'goedje' kun je toch bijzonder weinig. Dat van mij was dan ook meer als reactie op Westkip dat het helemaal niet klopt wat hij is, dat als je goedje bent dat je dan jezelf als geschikte voorzitter zou zien

Wel dus. Je weet alleen van jezelf dat je goedje bent. Een voorzitter is gigantisch sterk, misschien zelfs overpowered. Natuurlijk moet je jezelf dan als de geschikte voorzitter zien.
 
Reactiescore
93
Wel dus. Je weet alleen van jezelf dat je goedje bent. Een voorzitter is gigantisch sterk, misschien zelfs overpowered. Natuurlijk moet je jezelf dan als de geschikte voorzitter zien.
Echter ben ik ook realistisch. In al mijn voorgaande potjes ben ik nooit succesvol geweest in het vinden van wolven. Niemand zou dus mij als voorzitter kiezen, ikzelf niet eens omdat ik zo slecht ben in het vinden van wolven.
 

DeletedUser78769

Guest
Stemmen moet je niet willen op basis van vertrouwen. Achteraf zal blijken dat je vertrouwen bijvoorbeeld helemaal mis was. Je kan beter stemmen op iemand waarbij je je eigen speelstijl in terug kan vinden of wiens speelstijl je fijn vindt om mee te spelen.
Hoezo? Ik neem toch aan jij je jurystemmen op personen zet waar je vertrouwen in hebt? Hoe wil je dat anders doen? Mensen die wolven kunnen vangen? Dat kunnen wolven ook ;)
 

DeletedUser79185

Guest
Hoezo? Ik neem toch aan jij je jurystemmen op personen zet waar je vertrouwen in hebt? Hoe wil je dat anders doen? Mensen die wolven kunnen vangen? Dat kunnen wolven ook ;)

Op basis van wat op dag 1 kun jij al baseren dat je iemand vertrouwd? Verleden potjes is onzin want diegene kunnen net zo goed wolf zijn en dus niet te vertrouwen. Voor de rest zal dag 1 toch wel de dag zijn dat je niemand goed in kan schatten en er toch wel een goedje uit gaat. Op basis van vertrouwen stemmen is dus onzin. Je moet op iemand stemmen die tactisch etc. Slim speel en je jezelf daarin terug kan vinden. Iemand die de rest kan overtuigen dat iemand wolf is of juist niet. Liever zo'n iemand dan iemand die op basis van vertrouwen gekozen wordt.
 

DeletedUser78769

Guest
Op basis van wat op dag 1 kun jij al baseren dat je iemand vertrouwd? Verleden potjes is onzin want diegene kunnen net zo goed wolf zijn en dus niet te vertrouwen. Voor de rest zal dag 1 toch wel de dag zijn dat je niemand goed in kan schatten en er toch wel een goedje uit gaat. Op basis van vertrouwen stemmen is dus onzin. Je moet op iemand stemmen die tactisch etc. Slim speel en je jezelf daarin terug kan vinden. Iemand die de rest kan overtuigen dat iemand wolf is of juist niet. Liever zo'n iemand dan iemand die op basis van vertrouwen gekozen wordt.
Tuurlijk, dat ook, maar ik ga niet op iemand stemmen die ik niet vertrouw en voor mogelijke wolf aanzie. Ik neem aan dat jij dat ook net doet?

Ik stel trouwens voor om gewoon lynch stemmen te gebruiken intern. Zo kan je daar ook veel info uit halen.
En hoe bedoelde je dit Time. Ik snap niet precies wat je met 'intern' bedoeld.
 
Bovenaan