[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

DeletedUser78769

Guest
Ja heb gelezen maar bullshit instelling
Komt door de gebroeders of niet :p ^^

Anyway, ik wil wel graag in de jury komende dagen mensen. Ik heb de komende dagen nog alle tijd om het topic te volgen. Ik wil dan ook graag overleggen met andere spelers die mogelijk in de jury komen.

Hoe ik er tegenaan kijk is dat het handig is om wel in het topic met z'n allen een groep te maken die kans heeft op het juryschap aan de hand van voorkeuren van mensen. Daarna kan die jury middels het netwerken eventueel verder beslissen over wie te lynchen en elkaar controleren op gekke keuzes. Natuurlijk, het topic is het belangrijkste, maar op die manier denk ik toch dat we moeten proberen om zo snel mogelijk zien uit te vogelen waar mogelijk gekke stemmen vandaan komen.

@DemocratischeZwijmelaars en @Rick9399 : Ik heb even een vraag over deze zin:
'Stemmen is dus anoniem. Alleen het totaal aantal op de juryleden geplaatste stemmen wordt aan het einde van de dag bekend gemaakt. De overige stemmen niet.'

Kunnen jullie hier eventueel een voorbeeld van geven?
 
Reactiescore
1.049
Komt door de gebroeders of niet :p ^^

Anyway, ik wil wel graag in de jury komende dagen mensen. Ik heb de komende dagen nog alle tijd om het topic te volgen. Ik wil dan ook graag overleggen met andere spelers die mogelijk in de jury komen.

Hoe ik er tegenaan kijk is dat het handig is om wel in het topic met z'n allen een groep te maken die kans heeft op het juryschap aan de hand van voorkeuren van mensen. Daarna kan die jury middels het netwerken eventueel verder beslissen over wie te lynchen en elkaar controleren op gekke keuzes. Natuurlijk, het topic is het belangrijkste, maar op die manier denk ik toch dat we moeten proberen om zo snel mogelijk zien uit te vogelen waar mogelijk gekke stemmen vandaan komen.

@DemocratischeZwijmelaars en @Rick9399 : Ik heb even een vraag over deze zin:
'Stemmen is dus anoniem. Alleen het totaal aantal op de juryleden geplaatste stemmen wordt aan het einde van de dag bekend gemaakt. De overige stemmen niet.'

Kunnen jullie hier eventueel een voorbeeld van geven?
Ofterwel als ik op Jou Westkip en Dragon stem en jullie worden geen jury staan mijn stempunten er neit bij
 

DeletedUser49913

Guest
Wel oppassen met het netwerken dat er geen belangrijke dingen verlorrn gaan voor mensen die niet in jury zitten.

Met elkaar ovet de stemmen hebben kan wel helpen om er zeker(der) van te zijn dst de goeden in de jury komen.
 
Reactiescore
93
Dorp 2 heeft wel normale stemming zoals ik las?
Correct. Maar dorp 1 niet. En voor zover ik het begrepen heb, na de samensmelting gaat het door op de manier zoals dorp 1 heeft met een voorzitter en een jury
 

DeletedUser78769

Guest
Ja klopt.

Overigens wil ik de oproep van momske even herhalen: Graag allemaal gewoon in het topic spelen en hier vragen stellen. Dan krijgt iedereen zo veel mogelijk informatie. Additionele vragen ed kunnen dan nog prima in netwerkverband gesteld worden. Of eventuele samenwerkingsoverleggen ed. Maargoed, ik wil het liefst dit topic zo vol mogelijk hebben. (Fuck 25 posts per dag XP)

Light kwam net ook al bij me op Skype met een vraag die hij ook best hier kan stellen. Bedenk graag allemaal even bij dat soort situaties of je je reactie niet ook gewoon hier kan plaatsen. Kan nogal eens helpen denk ik.
 

DeletedUser78769

Guest
Oké en nu gaan jullie woffen vangen of?
Tuurlijk. Hoop dat jij dat ook doet.

Maargoed, daar moeten we morgen maar mee verder aangezien er nu niet veel mensen reageren.

Graag hoor ik wel ideeën over hoe we de jury moeten vormen en hoe we lynchstemmen uiteindelijk bekend willen maken. Ben benieuwd hoe iedereen daarover denkt.
 

DeletedUser79185

Guest
Hey allemaal,

Ik zou graag jury voorzitter willen worden. Ik ben bekend met dit spel en hoe je het moet spelen. Zie dat alleen dit potje allemaal een ander concept heeft. Zelfs heb ik ervaring met het 2 dorpen principe dus ervaring is er.

Voor netwerken zal ik morgen mijn gegevens hier droppen en vanaf de avond denk ik actief kunnen deelnemen aan netwerken. Ben niet heel erg fan van netwerken maar ik ga daarin uiteraard mijn best doen om mijn goede kant te laten zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
976
Ja klopt.

Overigens wil ik de oproep van momske even herhalen: Graag allemaal gewoon in het topic spelen en hier vragen stellen. Dan krijgt iedereen zo veel mogelijk informatie. Additionele vragen ed kunnen dan nog prima in netwerkverband gesteld worden. Of eventuele samenwerkingsoverleggen ed. Maargoed, ik wil het liefst dit topic zo vol mogelijk hebben. (Fuck 25 posts per dag XP)

Light kwam net ook al bij me op Skype met een vraag die hij ook best hier kan stellen. Bedenk graag allemaal even bij dat soort situaties of je je reactie niet ook gewoon hier kan plaatsen. Kan nogal eens helpen denk ik.

Je hebt gelijk, maar je profileert je hier zodanig hard als iemand met goede bedoelingen dat ik dit eigenlijk ook wel verdacht vind. Uitbundige expliciete goede bedoelingen trekt toch altijd mijn aandacht.
 

DeletedUser78769

Guest
Je hebt gelijk, maar je profileert je hier zodanig hard als iemand met goede bedoelingen dat ik dit eigenlijk ook wel verdacht vind. Uitbundige expliciete goede bedoelingen trekt toch altijd mijn aandacht.
Ja iknow. Ik had niets anders verwacht dan dat ik zulke reacties zou krijgen.

Ik ga het ook niet echt weerleggen, want je kunt het eenmaal zo zien. Je zult me in ieder geval moeten geloven. Ik ga m'n best doen om te laten zien dat ik daadwerkelijk goedje ben. Hopelijk ben jij dat ook en kunnen we samen doorgaan tot aan de samensmelting ^^
 
Reactiescore
976
Oké na een snelle lezing van de instellingen ben ik tot de conclusie gekomen dat het vrij belangrijk is dat ik voorzitter word. Ik roep dus iedereen op om mij de 3 stemmen te geven. Uw vertrouwen zal werkelijk waar niet beschaamd worden.
 
Reactiescore
93
Oké na een snelle lezing van de instellingen ben ik tot de conclusie gekomen dat het vrij belangrijk is dat ik voorzitter word. Ik roep dus iedereen op om mij de 3 stemmen te geven. Uw vertrouwen zal werkelijk waar niet beschaamd worden.
Ja, sorry... Zo makkelijk krijg je van mij niet de 3 stemmen...
 
Bovenaan