[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser76681

Guest
~Lunch dag 6~

Awoeeehhh awoeeehhh, vulde de nacht zich. Bij volle maan was het altijd schrikken. Maar al sluipvoetend baande het zich een weg tussen de maanverlichte leemhuizen, op zoek naar het juiste target.

Bloed werd er vergoten en de wakkerdammers werden met een grote schrik wakker.

Dragonwoman haar lichaam werd terug gevonden in kleine stukjes.
Zij was:
Burger
 

DeletedUser79170

Guest
Goed als iedereen opeens overtuigd is van Piet wil ik ook gewoon meegaan. Ik zat wel goed mbt Cryptic, ookal snap ik jullie argumenten wel. Ik verdenkt Pierre nog altijd iets meer maar ik volg jullie voor deze ene (en hopelijk laatste) keer.

Pietvannl
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind dat er bar weinig speciaaltjes inzitten
Ik ben er 1, tutm zou er 1 zijn... maar dan de rest burger? Kan ik me niet voorstellen
 

DeletedUser79170

Guest
Ik vind dat er bar weinig speciaaltjes inzitten
Ik ben er 1, tutm zou er 1 zijn... maar dan de rest burger? Kan ik me niet voorstellen
Piet claimt speciaal, Pierre claimt burger. Daarom geloof ik Pierre zijn claim niet en die van Piet eerder wel.
 

DeletedUser17472

Guest
Piet mag zeggen wat hij is, of zichzelf bewijzen en anders blijft mijn stem staan. Ik het Pieter wel zo erg aan moeten zetten om actief te zijn, die zou als wolf alleen niet functioneren.
 

DeletedUser77141

Guest
Avond mensen.

Ik kijk even snelvia mobiel
Zag crypticcals. LynchL. Helaaseen burger

En zie dat ikinun de eerstee2 stemmen al te pakken heb.... Erg jammer zoals ik eerder aangaf ben ik een goedje.gHad gehoopt datd ik vanavond lunch was.. Ben namelijk jager
 

DeletedUser79170

Guest
Piet mag zeggen wat hij is, of zichzelf bewijzen en anders blijft mijn stem staan. Ik het Pieter wel zo erg aan moeten zetten om actief te zijn, die zou als wolf alleen niet functioneren.
Ik snap dat je Time wilt volgen en Piet moet gewoon claimen/bewijzen ja. Maar denk alsjeblieft na dat Time ook een g/s koppeltje kan zijn samen met bijv. Pierre en dat hij hem daarom vandaag gered heeft. Ik ben bereid met jullie mee te stemmen maar denk alsjeblieft zelf nog eens twee keer na.
 

DeletedUser70854

Guest
Piet mag zeggen wat hij is, of zichzelf bewijzen en anders blijft mijn stem staan. Ik het Pieter wel zo erg aan moeten zetten om actief te zijn, die zou als wolf alleen niet functioneren.
Is wel waar :D
Avond mensen.

Ik kijk even snelvia mobiel
Zag crypticcals. LynchL. Helaaseen burger

En zie dat ikinun de eerstee2 stemmen al te pakken heb.... Erg jammer zoals ik eerder aangaf ben ik een goedje.gHad gehoopt datd ik vanavond lunch was.. Ben namelijk jager
Het is wel duidelijk dat je via gsm doet :p
Ik snap dat je Time wilt volgen en Piet moet gewoon claimen/bewijzen ja. Maar denk alsjeblieft na dat Time ook een g/s koppeltje kan zijn samen met bijv. Pierre en dat hij hem daarom vandaag gered heeft. Ik ben bereid met jullie mee te stemmen maar denk alsjeblieft zelf nog eens twee keer na.
Denk jij ook eens na ;)
Waarom zou Time zich aan een noob als mij koppelen? En ik, zou me nooit durven koppelen aan Time :oops:
 
Reactiescore
2.191
Hierbij ga ik maar claimen, ik ben gebroeder.

1. .TimeForPlanB - gebroeder
10. TUTM - slet
11. pierre the pieter - burger
13. DragonGoesOppai/Famdecibel - DO
17. Pietvanl - Jager
18. Jessica - Burger

Voor mij zijn er 3 bewezen, namelijk tutm en fam. Er is geen infectiewof dood gegaan en daaruit maak ik op dat er geen infectiewof in zit dus hoeven we ook niet te zoeken naar infectie. Dit maakt fam en tutm bewezen.

Dz heeft mij wss opgevragen en daarom dat ik bij hem altijd op hoedjes lijst stond.

Dan houdt je piet jess en Pierre over.

Op een manier geloof ik piet wel maar toch wil ik hem lynchen. Als jager neemt hij iemand anders mee namelijk en als piet werkelijk jager is dan heeft hij hier geen probleem mee. Hij smijt het laatste slechtje eruit dus :)

Dan houdt je Pierre en jess over. Draakje zat op pierre en loyal had hem als slechtje terwijl draakje niks over jess zei en loyal jess als wss goedje neergezet heeft.

Dus piet zet je schot op jess en we winnen.
 
Reactiescore
2.191
Lol slechtjes hebben sowieso verloren:D stel dat jess burger is en piet jager en ik lunch dan houdt je tutm pierre en fam over. Do slet en wof, nice
 

DeletedUser70854

Guest
Hierbij ga ik maar claimen, ik ben gebroeder.

1. .TimeForPlanB - gebroeder
10. TUTM - slet
11. pierre the pieter - burger
13. DragonGoesOppai/Famdecibel - DO
17. Pietvanl - Jager
18. Jessica - Burger

Voor mij zijn er 3 bewezen, namelijk tutm en fam. Er is geen infectiewof dood gegaan en daaruit maak ik op dat er geen infectiewof in zit dus hoeven we ook niet te zoeken naar infectie. Dit maakt fam en tutm bewezen.

Dz heeft mij wss opgevragen en daarom dat ik bij hem altijd op hoedjes lijst stond.

Dan houdt je piet jess en Pierre over.

Op een manier geloof ik piet wel maar toch wil ik hem lynchen. Als jager neemt hij iemand anders mee namelijk en als piet werkelijk jager is dan heeft hij hier geen probleem mee. Hij smijt het laatste slechtje eruit dus :)

Dan houdt je Pierre en jess over. Draakje zat op pierre en loyal had hem als slechtje terwijl draakje niks over jess zei en loyal jess als wss goedje neergezet heeft.

Dus piet zet je schot op jess en we winnen.
En @TheEternity ? Waar is die gebleven?
 

DeletedUser79170

Guest
Bon mijn stem op Piet blijft staan en ik ga mee in dit plan. Ik hoop dat je gelijk hebt Time en dus laat ik bij deze mijn verdenking op Pierre vallen.
 
Reactiescore
2.191
Goed als iedereen opeens overtuigd is van Piet wil ik ook gewoon meegaan. Ik zat wel goed mbt Cryptic, ookal snap ik jullie argumenten wel. Ik verdenkt Pierre nog altijd iets meer maar ik volg jullie voor deze ene (en hopelijk laatste) keer.

Pietvannl

Wat zijn je argumenten op Pierre?
 

DeletedUser79170

Guest
Wat zijn je argumenten op Pierre?
Mainly dat ik Fam, jou, Cryptic en TUTM vertrouwde en jullie imo confirmed goed waren.
Dan blijven over: Piet, Pierre en Jessica.

Piet claimde daarop speciaal en Pierre burger. Aangezien de confirmed burgers waren/zijn: NITS, Saphira, Cryptic, Dragonwoman en ikzelf (of jij het confirmed noemt laat ik aan jou over). Ook zowel Jessica als Pierre claimden burger. Dat zou het totaal op 7 zetten. Ik vind 7 toch wel opvallend veel dus daarom geloofde ik Piet zijn claim eerder dan die van Pierre en Jessica. Ik zoek de overgebleven wof dus vooral tussen de 2 unconfirmed burgerclaims. Jessica is het potje later bijgekomen en claimde burger op een heel erg vreemd en vroeg moment. Daarom vond ik Pierre eerder verdacht omdat indien er een infectiewof ZOU zijn (dat zou dan de laatst overgebleven wof zijn) zal die geïnfecteerd hebben rond dag 2 of 3. Op dag 2 en 3 zat Dragonfriend heel erg op Pierre te pushen maar na dag 3 werd dit een stuk minder. Dat doet me eerder denken dat hij een wof is en Dragonfriend evt. geïnfecteerd heeft. Jessica vind ik ook verdacht dan maar ik geloof haar meer op basis van buikgevoel.

Ik kan er uiteraard ook naast zitten omdat ik jou op dit moment het meest vertrouw wil ik ook niet tegendraads doen als er iets anders wordt besloten. Mijn redenering bestaat vooral uit wegstrepen van goedjes en dan de meer waarschijnlijke wof uit de 3 overblijvers te halen.
 
Reactiescore
2.191
Nja draakje was er amper toen en vol in het vuur. Loyal gooide wel vol vuur op jou en op Pierre. Jess is nonstop onder de radar gebleven overal en loyal zette jess net als draakje als wss goed. Ik blijf nog steeds de mening houden eigenlijk dat het of piet of jess is en ik twijfel een beetje over de claim van piet als ik teruglees. Jager is een woffenclaim
 
Bovenaan