[Speeltopic] WvW #288

Reactiescore
93
Ik ga dan ook op Cryptic
Zoals ik al zei, ik heb bij hem eerder het idee dat hij een slechtje is dan bij Piet. Kan zijn omdat ik vorig potje samen met Piet wolf was though :p
 

DeletedUser78825

Guest
Pierre

Ik hoop dat jullie na deze lynch toch een even die oogkleppen af doen.

6 Burgers is te veel.

Als je daar niet eens op in wilt gaan, @.TimeforplanB
Ik vroeg hoeveel burgers er zouden kunnen zijn, antwoord je niet op. Ik ben ook een burger.

Verder, ik heb gewoon agressief gespeeld als burger aangezien het de rol is waar dat heel makkelijk op gaat.
 

DeletedUser78825

Guest
Waar de fout zit, weet ik niet. Mag die post ook niet aanpassen en mijn stem maakt toch vrij weinig uit.

Vorige keer speelde ik even agressief, misschien zelfs iets impulsiever maar toen was ik beul.

Dus, ja. Kijk maar eens goed alles na want er zijn bepaalde zaken die gewoon no sense maken.

Jessica heeft burger geclaimd maar vroeg ook naar andere claims.

Eternity heeft op z'n eerste posts allemaal mensen die als wolven eruit kwamen opgenoemd en lijkt mij dus gewoon een volledig goedje.

Fam geloof ik ook dat ze DO is, zit alleen volledig fout met haar gevoel.

Pierre zegt dat er als burger er weinig motivatie te vinden is, ja, als hij gelijk heeft over dat hij burger is, is dat jammer. Maar het is in my opinion gewoon schuilen achter z'n stem.

Piet claimt speciaaltje, kan gerust waar zijn, afhankelijk van welk speciaaltje hij claimt.

Loyal was volgens mij gebroeder, en wist dat DZ een gebroeder was maar niet andersom.
fbcfc359dfdaf89f3964cfd3dea579b5.png

Elke nacht mogen ze 3 namen insturen naar de spelleiding. Zit(ten) de andere gebroeder(s) daar tussen, dan krijgen ze te horen wie hun mede gebroeder(s) is/zijn.

Daar is mijn onderbouwing daarvan.

En waarom zou ik, indien ik wolf geweest zou zijn (wat ik gewoon totaal niet ben), perfect meegaan op mede-wolven?

Ook denk ik dat er een g/s-koppel in zit.
 

DeletedUser78825

Guest
Jullie zitten fout.

Succes met zoeken nog, goedjes! Ook al is dit een foute lynch, laten we hopen dat de volgende een betere lynch is :)
 

DeletedUser78825

Guest
Nu gewoon hopen dat de volgende lynch beter gaat gaan. Meer kan ik er niet aan veranderen nu.
 

DeletedUser76681

Guest
~Lynch dag 6~

Een die hard weekend, een feest dat was de bedoeling van de wakkerdammers.

Pintjes en vrindjes, dat dachten ze. Maar in werkelijkheid kregen ze een ware nachtmerrie over zich heen. De euforie van de voorbije dagen werden al snel omgezet in spijt en verlegenheid.

1. .TimeForPlanB -> cryptic
3. Hopeful/theEternity -> pierre
4. Dragonwoman -> cryptic
8. Cryptic -> pierre
10. TUTM -> cryptic
11. pierre the pieter -> cryptic
13. DragonGoesOppai/fam -> cryptic
17. Pietvanl -> pierre
18. Jessica -> pierre

4x Pierre
5x Cryptic

Cryptic was jullie Lynch hij was:
Burger
 
Bovenaan