[Speeltopic] WvW #288

Deleted User - 2075062

Guest
Ik stel mezelf idd weer beschikbaar als BM. Ik zal vandaag me best doen zo actief mogelijk te zijn maar heb een druk dagje. Denk desondanks wel dat ik de rest van potje activiteit kan garanderen :)

Waar mijn stem heen gaat ga ik straks bekijken! Leuk zoveel nieuwe gezichten te zien en hoop op een actief en leuk potje
 

DeletedUser69459

Guest
Aangezien ik een paar maand weg ben geweest, heb ik geen gedacht over de relatief nieuwe mensen, dus stem ik maar op Castiel.

Hopelijk wordt het een leuk potje en succes aan iedereen.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ga trouwens voor een naam die ik al ken van vroeger en aan eerdere posts te zien ook in aanzien is gestegen: TimeforplanB

Castiel is een veel te goede wolf (ik ga dat potje waar je gezien bent en me nog wist er uit te flikkeren nooit vergeten), dus die kies ik al zeker niet.
 

Deleted User - 487871837

Guest
by the way, ben er vanmiddag niet, zal er weer zijn rond 5 schat ik.

morgen ook een proefdag voor werk dus dan ben ik ook weg tot 5 :(
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ga trouwens voor een naam die ik al ken van vroeger en aan eerdere posts te zien ook in aanzien is gestegen: TimeforplanB

Castiel is een veel te goede wolf (ik ga dat potje waar je gezien bent en me nog wist er uit te flikkeren nooit vergeten), dus die kies ik al zeker niet.

Hahaha dat potje was geniaal :p En ik snap je beweegreden heel goed hoor waarom je niet op mij wil stemmen. Kan enkel zeggen dat dat op dit potje niet van toepassing is ;)

Castiel waarom ontwijk je draakje of ik als bm? Ben je zo bang voor ervaren spelers?

Wat zit jij nou weer te bazelen Kenneth? Ik zeg dat ik nog even wacht met mijn BM stem, waar ontwijk ik jullie dan? Ik denk dat jij ook heel goed weet dat ik mijn BM stem niet random uit geef en dat het dus tussen jou, Draakje en Hope zal gaan. Vind namelijk dat Hope grote stappen heeft gezet afgelopen tijd.
 

DeletedUser77898

Guest
Hahaha dat potje was geniaal :p En ik snap je beweegreden heel goed hoor waarom je niet op mij wil stemmen. Kan enkel zeggen dat dat op dit potje niet van toepassing is ;)



Wat zit jij nou weer te bazelen Kenneth? Ik zeg dat ik nog even wacht met mijn BM stem, waar ontwijk ik jullie dan? Ik denk dat jij ook heel goed weet dat ik mijn BM stem niet random uit geef en dat het dus tussen jou, Draakje en Hope zal gaan. Vind namelijk dat Hope grote stappen heeft gezet afgelopen tijd.
als je van jezelf weet, dat je goedje bent. Waarom zet je dan je bm niet op iemand die het toch niet gaat worden? (alleen wanneer jij daardoor wint uiteraard!!) Lijkt me toch de meest logische actie...
 
Reactiescore
93
als je van jezelf weet, dat je goedje bent. Waarom zet je dan je bm niet op iemand die het toch niet gaat worden? (alleen wanneer jij daardoor wint uiteraard!!) Lijkt me toch de meest logische actie...
Die logica snap ik niet echt... Wat voor nut heeft het om hem te zetten op iemand die toch geen BM gaat worden? Heb je alleen maar meer kans dat je hem per ongeluk op een slechtje zet...
 

DeletedUser78878

Guest
Of dat een slechtje aan de macht komt door niet te stemmen op een andere kandidaat die kans maakt of kan een wolf dezelfde gedachtegang gaan maken...
 

DeletedUser76198

Guest
Die logica snap ik niet echt... Wat voor nut heeft het om hem te zetten op iemand die toch geen BM gaat worden? Heb je alleen maar meer kans dat je hem per ongeluk op een slechtje zet...

En dan wat? TUTM geeft alleen terecht aan dat als die goedje is zijn stemmen zo hoog mogelijk moet halen en die van alle andere juist zo laag mogelijk moet laten blijven.
 

DeletedUser77898

Guest
Die logica snap ik niet echt... Wat voor nut heeft het om hem te zetten op iemand die toch geen BM gaat worden? Heb je alleen maar meer kans dat je hem per ongeluk op een slechtje zet...
Als Castiel zijn stem op mij zet bijvoorbeeld, zal dat waarschijnlijk niet uitmaken, omdat ik toch geen BM ga worden. Nu gaat het niet specifiek om mij, maar kan voor elke beginneling gelden. Betekent dat hij dan, zoals Loyal terecht vermeldt hierboven, meer kans heeft om zelf BM te worden. Uiteraard wanneer hij geen kans meer heeft op het BM schap, is het logisch om te proberen een andere en zo goed mogelijke kandidaat te kiezen.
 

DeletedUser65921

Guest
Op die manier kan iedereen random zijn stem op iemand zetten die het niet wordt, want je weet allemaal enkel van jezelf zeker dat je goedje bent :eek:

Gvd kasteel ik probeer info te creëren maar dat gaat zo niet :mad:

Ik dacht ff dat je retarded was geworden voor ik door had wat je doel was.
 
Reactiescore
2.181
Op die manier kan iedereen random zijn stem op iemand zetten die het niet wordt, want je weet allemaal enkel van jezelf zeker dat je goedje bent :eek:



Ik dacht ff dat je retarded was geworden voor ik door had wat je doel was.

Ik zie niet veel gebeuren dusja ik wilde op wat geforceerde manier info krijgen. Jammer genoeg zag kasteel het niet dus speelde hij niet mee. :(
 
Bovenaan