[Inschrijftopic] WvW #288

Reactiescore
326
1. .TimeForPlanB
2. RD507
3. Hopeful
4. Dragonwoman
5. thelightfighter
6. dragonfriend723
7. Castiel.
8. Cryptic
9. LoyalPsycho
10. TUTM
11. pierre the pieter
12. RozeEenhoorn
13. DragonGoesOppai
14. .Saphira
15. NITS
 

DeletedUser78769

Guest
Gezellig Saphira :)

Weer wat tijd over? :p

En ik geloof dat mensen DragonGoesOppai eerder ook al afkortten met 'DGO', dus dat zal wel weer gebeuren. En tja, denk dat Dragonwoman en dragonfriend maar volledig geschreven moeten worden XD
 
Reactiescore
46
Gewoon patenten en copyrights gaan plaatsen dan hebben we dit soort problemen de volgende keer niet
 

DeletedUser78878

Guest
Wat hebben zoveel mensen met draken? TW heeft zelfs niets met draken te maken... :p

Wanneer begint het potje trouwens?

Ook: hebben de gebroeders nog een andere functie naast het vinden van goedjes? (medegebroeders) Ik zie niet veel opties in deze rol.
 

DeletedUser4045

Guest
Wat hebben zoveel mensen met draken? TW heeft zelfs niets met draken te maken... :p

Wanneer begint het potje trouwens?

Ook: hebben de gebroeders nog een andere functie naast het vinden van goedjes? (medegebroeders) Ik zie niet veel opties in deze rol.

Idee is dat je soort van confirmed goedje krijgt, als men niet mag netwerken is het gewoon een burger..

Vraagje spelleiding: een gebroeder wordt geïnfecteerd. Worden de gebroeders dan g/s?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Lijkt me niet nee, aangezien ze ook niet met elkaar kunnen communiceren.
 

DeletedUser78769

Guest
Gebroeders weten inderdaad alleen van elkaar dat ze ook goed zijn. Je hebt dan dus een medegoedje die voor jou zeker is. Dit geldt echter alleen wanneer ze niet geïnfecteerd zijn.

Mocht een van de broeders geïnfecteerd worden dan krijgt de ander dat niet te weten. Die is gewoon in de veronderstelling dat zijn/haar gebroeder nog goed is. Op die manier is het dus nog altijd niet zeker.

En nee, de gebroeders hebben verder dus geen functie @RozeEenhoorn . In principe speel je als burger dan :)
 

DeletedUser78769

Guest
Ik denk dat we rond 20:00 starten. Dat was voor Arlena ook prima geloof ik :)

Dan zullen de eerste DL's morgen zijn.
 
Bovenaan