[Speeltopic] WvW #286: Angels Among Demons

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78666

Guest
Waarom kon niemand ergens een 3e stem bij zetten. Ik wilde als zondebok m'n rol vervullen door gelijke lynchstemming te creëren en zo het potje langer maken XD

Ik zat van 21:55 te wachten gisteren of er nog een 3e stem ergens kwam. Helaas...

Beetje jammer dit :/

Ja eigenlijk hadden wij hier gewoon op moeten komen haha
 

DeletedUser78769

Guest
Wist je idd wel zeker dat er geen engel dood ging xD
Het was voor jullie niet zeker of er een zondebok in zat though. Het was non-claim, dus ik kon ook niet gaan roepen dat ik wel de eerste lynch op me zou nemen.

Ik wilde nog vragen of Time naar PlanA wilde, maar dan kreeg ik ook geheid de vraag waarom dat nou weer XP
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het was voor jullie niet zeker of er een zondebok in zat though. Het was non-claim, dus ik kon ook niet gaan roepen dat ik wel de eerste lynch op me zou nemen.

Ik wilde nog vragen of Time naar PlanA wilde, maar dan kreeg ik ook geheid de vraag waarom dat nou weer XP

Mensen die een beetje nadachten wisten dat wel, omdat ik aan had gegeven in het inschrijf topic dat ie er sowieso in zou zitten ;)
 

DeletedUser78769

Guest
Mensen die een beetje nadachten wisten dat wel, omdat ik aan had gegeven in het inschrijf topic dat ie er sowieso in zou zitten ;)
Oh serieus? Daar heb ik overheen gelezen :p

Maar dan idd, hadden wolven evt voor kunnen zorgen :)
 
Reactiescore
93
Mensen die een beetje nadachten wisten dat wel, omdat ik aan had gegeven in het inschrijf topic dat ie er sowieso in zou zitten ;)
Oh, die had ik gemist:eek:
 
Bovenaan