[Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

Reactiescore
2.177
Cupido is geen bijrol... met andere woorden kon je me al heel de tijd vrijspreken..

en Summer nee geen slechte verliezer, terecht verloren maar premie jager is een rol die je wolven laat zoeken en waarmee je geen linken legt. Tigor heeft sterk gespeeld
 

DeletedUser78769

Guest
Ohja Time, wie zat er ook alweer op Tigor en daarvoor op Loyal? Juist, ik. ;)

En maar zeggen dat ik geen wolven kon vangen. Nee, daar kwam ik niet aan toe doordat jullie PlanZ als door mij geziene jager wilden lynchen.

Overigens waren jij, WBJ, Castiel en vandaag Tigor door me gezien. Ik heb dag 3 zwaar getwijfeld over Summer, maar toch voor jou gekozen vanwege het drukken op PlanZ.

Wel een leuk potje Ruben :)
 

DeletedUser76681

Guest
Maar @CrazySobek bedankt voor het potje.

Was niet simpel want had er al vele eerder kunnen uitliggen moest ik opgegroeid zijn voor de Alpha wolf er uit ging. Ik heb me ook pas gekoppeld op dag 3 en voordien geen welp poging gedaan.
 

DeletedUser78762

Guest
Cupido is geen bijrol... met andere woorden kon je me al heel de tijd vrijspreken..

en Summer nee geen slechte verliezer, terecht verloren maar premie jager is een rol die je wolven laat zoeken en waarmee je geen linken legt. Tigor heeft sterk gespeeld
tigor speelde idd sterk maar haar alle credits geven voor deze winst is onzin
 
Reactiescore
93
Maar @CrazySobek bedankt voor het potje.

Was niet simpel want had er al vele eerder kunnen uitliggen moest ik opgegroeid zijn voor de Alpha wolf er uit ging. Ik heb me ook pas gekoppeld op dag 3 en voordien geen welp poging gedaan.
Welke rol dacht je dat Summer had bij je welppoging?
 
Reactiescore
2.177
Ohja Time, wie zat er ook alweer op Tigor en daarvoor op Loyal? Juist, ik. ;)

En maar zeggen dat ik geen wolven kon vangen. Nee, daar kwam ik niet aan toe doordat jullie PlanZ als door mij geziene jager wilden lynchen.

Overigens waren jij, WBJ, Castiel en vandaag Tigor door me gezien. Ik heb dag 3 zwaar getwijfeld over Summer, maar toch voor jou gekozen vanwege het drukken op PlanZ.

Wel een leuk potje Ruben :)

:D je kan nog steeds geen wolven vangen.
 

DeletedUser76681

Guest
Welke rol dacht je dat Summer had bij je welppoging?

Die moest ik niet welpen, ik moest dag 3 gewoon koppelen.

Eerst zocht ik de ziener. Zou een mooi extra zijn geweest. Maar kon geen linkjes leggen wie er direct ziener was.

En besloot ik om voor een partner te gaan die de meeste niet verwachten. :)
 

DeletedUser64575

Guest
Altijd kut als het potje in het weekend valt. Ik moet toegeven dat ik de laatste paar dagen niks meer heb gelezen :p
 

DeletedUser78769

Guest
Even voor de duidelijkheid dan wie ik gezien heb:

Dag 1 - Castiel (Levensheks)
Dag 2 - WBJ (burger)
Dag 3 - Planz
Dag 4 - Time (Cupido)
Dag 5 - Zou Tigor zijn :(

Ik wilde WBJ eerst helemaal niet kijken eigenlijk, maar door zijn gedrag toch gedaan. Zelfde als toen op PlanZ gedrukt werd door hem, kwam g/s bij me op. Heb echter helemaal niet gezien dat Cupido hoofdrol was, anders had ik helemaal niet meer hem verdacht. Dat werd me ook pas duidelijk toen ik Time zag met alleen Cupido.
 

DeletedUser78769

Guest
Ohja, nog een puntje: Ik wist door de instellingen niet zeker of de welpen al opgegroeid waren. Anders had ik al lang ziener geclaimd dag 4 en daarmee PlanZ als bewezen goedje genoemd. Door frustratie heb ik dit naar de DL maar gedaan, zelfs tegen m'n eigen plan in. Dat jullie dit echter nog lang niet hadden opgemerkt viel me wel zwaar tegen. Ik verdedig iemand ZO kneiters hard, welk slechtje zou dat zo doen?!?! Ik was zelfs nog harder bezig dan Castiel op DZ...

Maarja, niks meer aan te doen :(

Ik ga nu weer feest vieren though. Dus ciao ^^
 
Reactiescore
93
Die moest ik niet welpen, ik moest dag 3 gewoon koppelen.

Eerst zocht ik de ziener. Zou een mooi extra zijn geweest. Maar kon geen linkjes leggen wie er direct ziener was.

En besloot ik om voor een partner te gaan die de meeste niet verwachten. :)
Die snap ik dan niet:eek:

Stille Sadist (rode welp):
- Kan speciaaltjes proberen te vermoorden. Dit door de rol + spelersnaam in te zenden voor de deadline.
- Is het goed, dan valt deze speler dood.
- Is het fout, dan vormen de rode welp en het slachtoffer vanaf dan een koppel. De spelleiding maakt hier een chat voor aan.
- Het is onbekend wanneer en of de stille sadist wordt toegelaten tot de satanistische sekte.
- Indien er een G/S koppel wordt gevormd wordt dit een derde partij, S/S wint met de slechtjes uiteraard.
- Een bijrol kan niet gewelpt worden.

Er staat hier enkel dat de rode welp een koppel zal vormen wanneer deze een verkeerde keuze maakte.. Hoezo moest je dan koppelen?
 

DeletedUser78817

Guest
PS: Voor in het vervolg: Als ik switch voor DL, is dat omdat ik zoek en niet tunnel. Niet perse wolfs en ik speel doorgaans altijd zo, zeker als de stemming me niet zint.
 

DeletedUser76681

Guest
Jouw rol is sadist met een hartje (rode welp). Oeps, wat doe ik nu gek. Want wat is dit denk jij nu? Ik hou van complot theorieën want dat deden die gemeneriken ook tegen mij.

Jij groeit op dag 3 op, maar voordat jij opgroeit moet jij een geliefde kiezen. Hihi. Op dag 1 mag jij een welp actie doen, zo ook dag 2. Dus PM me met de rol van een persoon, maar je mag geen patiënt (burger) welpen. Voor lynch 3 stuur je geen welpactie in, maar een [img src="https://cdn0.iconfinder.com/data/icons/universal-signs-symbols/128/heart-20.png" class="mceSmilie" alt="<3>actie, met wie kruip jij dan in bed?

Hihi, haha! Mjam Mjam [img src="https://cdn0.iconfinder.com/data/icons/universal-signs-symbols/128/heart-20.png" class="mceSmilie" alt="<3>!

Ik had het gevraagd aan Ruben of ik gewoon mocht koppelen. Zoals in mijn eerste rol omschrijving stond anders had ik gewoon een rol genomen die er al uit was om te welpen zodat ik zeker wist dat het fout was.
 
Reactiescore
93
Jouw rol is sadist met een hartje (rode welp). Oeps, wat doe ik nu gek. Want wat is dit denk jij nu? Ik hou van complot theorieën want dat deden die gemeneriken ook tegen mij.

Jij groeit op dag 3 op, maar voordat jij opgroeit moet jij een geliefde kiezen. Hihi. Op dag 1 mag jij een welp actie doen, zo ook dag 2. Dus PM me met de rol van een persoon, maar je mag geen patiënt (burger) welpen. Voor lynch 3 stuur je geen welpactie in, maar een [img src="https://cdn0.iconfinder.com/data/icons/universal-signs-symbols/128/heart-20.png" class="mceSmilie" alt="<3>actie, met wie kruip jij dan in bed?

Hihi, haha! Mjam Mjam [img src="https://cdn0.iconfinder.com/data/icons/universal-signs-symbols/128/heart-20.png" class="mceSmilie" alt="<3>!

Ik had het gevraagd aan Ruben of ik gewoon mocht koppelen. Zoals in mijn eerste rol omschrijving stond anders had ik gewoon een rol genomen die er al uit was om te welpen zodat ik zeker wist dat het fout was.
Verwarrend allemaal:(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ruben, thanks voor het leiden!

Het was misschien niet foutloos, maar dat kan je je niet kwalijk nemen. Ondanks dat je potje niet is geworden hoe je het bedacht had was het toch leuk om te spelen.

Mocht je nog eens willen leiden, hou jezelf dan vooral niet tegen ;)
 

DeletedUser78769

Guest
Eerlijk gezegd denk ik dat je dan niet naar je originele rol hebt gespeeld Arlena. Je bent namelijk gewoon welp in eerste instantie, maar je kiest er gewoon voor om expres g/s te worden. Snap ik opzich wel, maar is niet de bedoeling denk ik. Daar je anders gewoon een slimme naam kiest en daarmee expres fout gokt zodat je met persoon naar keuze wordt gekoppeld. Wellicht had je daar wat voor kunnen inbouwen in de rolomschrijving @CrazySobek . Anders had je evengoed kunnen zeggen dat Cupido altijd een 3e partij vormt, wat in het geval van Tigor en haar keuzes nu sowieso gebeurde daar de kans op een slechtje fout gokken aanzienlijk kleiner is dan op een goedje gokken.

Overigens denk ik ook niet dat jullie winst ook aan jou te danken is Summer. Je hebt wellicht al je targets er wel uit, maar dat is niet gebeurt omdat jij in mijn ogen nou zo sturend was. Dat je als Premiejager wint is overigens ook niet heel goed van je ofzo. Je hebt geluk dat je koppel werd door Tigor en dus geen lunch meer zou zijn. Anders had je al veel minder kans daar de slechtjes ook jou er gewoon uit moesten hebben. Nu was dit niet zo en dus was je van de lunch alvast gevrijwaard. Enige wat je hoefde te doen was spelen als een goedje. Is dat nou zo moeilijk? Nou nee :p

Ik zou de credits dan ook niet aan nou willen geven. Eerder aan de combinatie van het geluk met koppel en het idd sterk spelen van Tigor, want ze speelde oprecht haar goedjesstyle en wist daardood buiten schot te blijven van bijvoorbeeld Time. Wat me overigens nog maar bewijst dat we niet moeten kijken naar de 'goedjesstyle' van mensen. @Castiel. en @MonoBear ? ;)
 
Bovenaan