[Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

Reactiescore
338
Gvd, waar staat dat de laatste lunch telt?

Telt oudere wolf niet voor meer ofzo, verdomme wat een zeik dat ik dit niet wist. Dan had ik de DL "gesniped"

Klopt, dacht ik ook aan toen het spel al begonnen was. Ik wist niet of het er op aan zou komen of niet, maar dit is inderdaad een kut iets. Uiteraard wist je dat het een derde partij was en ze een eigen lunch in ging zetten. En met dat snipen .... tjsah ... beter over de rol nadenken :'(.
 

DeletedUser76198

Guest
wie ging jij lunchen?

Ziener, morgen hopen dat ik wel de lynch naar Tigor kon verleggen en het koppel kon lunchen. Dan bleef Castiel over met speeder en Dragon. Castiel speelde naar mijn mening niet het meest wakker potje dus zag dit als de manier om mogelijk te winnen.

Dat Summer koppel was met Tigor had ze quasi al verklapt./had ik geraden. Super leuk om eens als slechtje te kunnen spelen, je weet veeel meer van het potje dan wanneer je goedje speelt.
 

DeletedUser76681

Guest
TYFUS

Ik zou vannacht Tigor zien...

Njaa als ik eerder was opgegroeid was je al langer lunch geweest :X na dat ik in chat kwam wist ik dat je ziener was maar we mochten die dag niet lunchen.

@Time ik verschoot er ook van dat ik gewoon jou om de tuin heb geleid. Omdat jij meestal diegene bent die me het beste kan inschatten :p
 
Reactiescore
93
Ziener, morgen hopen dat ik wel de lynch naar Tigor kon verleggen en het koppel kon lunchen. Dan bleef Castiel over met speeder en Dragon. Castiel speelde naar mijn mening niet het meest wakker potje dus zag dit als de manier om mogelijk te winnen.

Dat Summer koppel was met Tigor had ze quasi al verklapt./had ik geraden. Super leuk om eens als slechtje te kunnen spelen, je weet veeel meer van het potje dan wanneer je goedje speelt.
Ik heb geen enkel idee hoe t zou zijn als slechtje:p Ik heb tot nu toe welgeteld 2 potjes gespeeld, beide als burger:p
 
Reactiescore
2.181
Njaa als ik eerder was opgegroeid was je al langer lunch geweest :X na dat ik in chat kwam wist ik dat je ziener was maar we mochten die dag niet lunchen.

@Time ik verschoot er ook van dat ik gewoon jou om de tuin heb geleid. Omdat jij meestal diegene bent die me het beste kan inschatten :p

Als wolf miss maar ik had van begin gevoel en dat blijft dan en daarom maar vrij blijven spreken (rofl) kan je summer ff duidelijk maken dat jullie gewonnen hebben dankzij jou
 

DeletedUser76681

Guest
Gvd, waar staat dat de laatste lunch telt?

Telt oudere wolf niet voor meer ofzo, verdomme wat een zeik dat ik dit niet wist. Dan had ik de DL "gesniped"

Sorry :/

Ik wist ook niet dat een stem op jezelf meetelde, anders had ik me niet versproken de dag dat planZ dood ginf
 

DeletedUser78769

Guest
En ik maar denken dat Time en Tigor oprecht het koppel waren :/

De reden dat ik WBJ trouwens benoemde als g van g/s was knetterdom. Ik kwam er gisteren pas achter dat Cupido een bijrol was, dus Time gezien als cupido was me ook duidelijk wie het koppel dan wel was.

Congratz Summer en Tigor. Tigor idd gewoon sterk gespeeld. Gewoon op je goedjemanier, wel jammer dat ik niemand verder kon overtuigen van je slecht zijn daar ik je al wel slecht had staan :/

Van Summer had ik overigens wel verwacht dat hij premiejager was. Heb ik ook al benoemd, ik had echter niet verwacht dat hij nu al klaar zou zijn :(

Ook voor jou gg.
 

DeletedUser78762

Guest
(rofl) ja want de rol is ook moeilijk
nooit gedacht dat jij zo een slechte verliezer zou zijn :p ik ben een van de eersten die met deze rol wint hier dus is het dan echt zo makkelijk?

Ziener, morgen hopen dat ik wel de lynch naar Tigor kon verleggen en het koppel kon lunchen. Dan bleef Castiel over met speeder en Dragon. Castiel speelde naar mijn mening niet het meest wakker potje dus zag dit als de manier om mogelijk te winnen.

Dat Summer koppel was met Tigor had ze quasi al verklapt./had ik geraden. Super leuk om eens als slechtje te kunnen spelen, je weet veeel meer van het potje dan wanneer je goedje speelt.
als blood lunch was ging jij wel lynch zijn dus dan wonnen we ook wel morgen :p
 

DeletedUser76681

Guest
Als wolf miss maar ik had van begin gevoel en dat blijft dan en daarom maar vrij blijven spreken (rofl) kan je summer ff duidelijk maken dat jullie gewonnen hebben dankzij jou


Gelukkig dat ik de lunch kon sturen (a)
Anders had hij nog langer kunnen wachten op de winst :D
 

DeletedUser78762

Guest
Als wolf miss maar ik had van begin gevoel en dat blijft dan en daarom maar vrij blijven spreken (rofl) kan je summer ff duidelijk maken dat jullie gewonnen hebben dankzij jou
we zijn pas koppel sinds dag 3 dus toen was de helft al gedaan dus echt niet zo een onzin verkondigen. Het koppel zijn maakte het net nog moeilijker want ik ging Nooit lynch zijn. Tigor daarentegen kon wel met de ziener die op haar zat
 
Bovenaan