[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser78303

Guest
Vrrrrrdomme duncun. Is niet jouw schuld hoor, vind het meer die van mij. Kon echter geen enkele post van nits vinden die ik verdacht vond, in tegenstelling tot Laila :(
 
Reactiescore
976
Oke, @Westkip net nog even alles doorgelezen. Weet je hoe het ging?:

BloodWolf + NITS zetten vroeg een stem op je. BloodWolf met nog wel onzin argumenten en een vrijblijvende stem. Niemand verdenkt je verder de rest van de dag. Ik heb daarbij welgeteld 4/5 posts aan je geweid en ben daarna weer met anderen bezig gegaan. Oa Music (meest besproken lynchtarget daarnaast).

Dan komt PlanA met een stem + theorie.

Volgend meeloopstem van Music + spelbederf.

Daarna: 5 fk meeloopstemmen omdat die kerel het moest verkloten. Stemming was toen overigens 3/2 Westkip/Music waarvan mijn stem nog weg zou vallen + er nog meer op Music zouden komen. Vertel me nog eens dat het spelbederf het niet verpestte? Nu mijn excuses dan omdat ik het inderdaad even met je had moeten communiceren, maar dat is níét wat het die dag verneukt heeft. I'm out.

Je snapt het blijkbaar niet. Het spelbederf was die dag misschien de directe oorzaak van mijn dood, maar dan nog had je jezelf in een positie geplaatst waarin je op een later moment nooit in mijn voordeel had kunnen stemmen. Een positie tegenover mij waarin NITS zich zeer duidelijk ook al had geplaatst. Er waren nog andere wolven dus je had perfect een andere wolf kunnen kiezen. Dat was de domme en onverantwoorde zet op een moment dat zoiets niet nodig was aangezien we naar de overwinning aan het freewheelen waren.

Communicatie is zo belangrijk in een wolvengroep. Als je alleen wil spelen, moet je maar een ander spelletje spelen.

Die excuses zijn niet meer dan normaal. Het verbaasde me dat je aangaf dat je je niet wou excuseren. Misplaatste arrogantie noem ik dat.
 

DeletedUser78817

Guest
Goedjes hadden trouwens enkel een kans doordat tutm ging claimen. Zonder dat was ik de enige dode wolf en dat door een Lucky shot:D

Nee hoor. Had Jess me niet gebeuld was Sander niet op Kip gegaan. Uiteindelijk nam hij mijn posts als referentie.
Joker ging sowieso dood door inactiviteit. Bloodwolf was mijn volgende. Er ging altijd meer dan 1 (begin) wolf doodgaan.
 
Reactiescore
326
Je snapt het blijkbaar niet. Het spelbederf was die dag misschien de directe oorzaak van mijn dood, maar dan nog had je jezelf in een positie geplaatst waarin je op een later moment nooit in mijn voordeel had kunnen stemmen. Een positie tegenover mij waarin NITS zich zeer duidelijk ook al had geplaatst. Er waren nog andere wolven dus je had perfect een andere wolf kunnen kiezen. Dat was de domme en onverantwoorde zet op een moment dat zoiets niet nodig was aangezien we naar de overwinning aan het freewheelen waren.

Communicatie is zo belangrijk in een wolvengroep. Als je alleen wil spelen, moet je maar een ander spelletje spelen.

Die excuses zijn niet meer dan normaal. Het verbaasde me dat je aangaf dat je je niet wou excuseren. Misplaatste arrogantie noem ik dat.

Doordat het onnodig spannend werd was het wel een leuk potje.
Begon door dit potje WvW echt leuk te vinden. Was eerder soms geneigd om ergens gewoon inactief te worden.
 

DeletedUser78817

Guest
Mwa weet je niet, we konden kip nog wel subtiel redden alleen dan begint er eentje te claimen. Beul op jou gaf wel het voordeel aan de wolven.

Ja, als enkel ik op Kip ga is dat iig niet genoeg. Had er gewoon opgezeten tot 1 van ons 2 dood ging :p.

+ zie edit vorige post.
 
Reactiescore
93
Ik vond het in elk geval erg leuk, mijn 1e keer WvW online spelen:D Ik ben allang blij dat ik lynches heb weten te overleven, aangezien het gewoon heel anders is dan ik gewend ben xD

En trouwens, dat communiceren van wolven met elkaar is ook wel apart in mijn ogen xD Wat ik gewend ben is dat de enige vorm van communicatie die je hebt als wolven, 's nachts elkaar aankijken en wijzend overleggen welke persoon je lunch wordt:p
 

DeletedUser74597

Guest
Verder complimenten aan @famdecibel , vat dit niet gemeen op, maar dit was het eerste potje waarvan ik dacht: oow die Fam is niet gek en kan er wel wat van. Natuurlijk had jij met jouw rol extra gegevens, maar jij legde wel logische links en wist het goed te sturen.

@jessicavd sorry jij bent een top wijf, maar bent nu 1 van de meest ervaren potjes in kwantiteit. Alleen flik jij het keer op keer om meer in dienst van de slechtjes te spelen als hoedje :D
Ja ik weet dat ik een waardeloos goedje bent ,ik kies inderdaad altijd de verkeerde
Ik schijnt het maar niet te leren ;( daarom stop ik maar voor een tijd .
 
Bovenaan