[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser17472

Guest
Thnx @MonoBear en @DemocratischeZwijmelaars voor dit potje en voor de leuke rol. De puzzels waren voor mij echt te moeilijk. Ik heb mijn best gedaan, maar niet 1 hint mogen ontvangen. De volgende keer een logikwiz, dan maak ik kans :)

Ja, ik speelde anders. Of het door mijn vakantie kwam of door mijn rol, ik weet het niet. Ik heb me meer afzijdig gehouden en tot op de laatste dag na, vrij rustig gehouden. Het volgende potje doe ik dan ook niet mee, en wellicht het potje daarna ook niet. Ik moet de rust die ik nu heb vasthouden.

Mijn excuus aan Minoor, dat ik hem de eerste dag al wilde zien. Maar ik vertrouw je gewoon voor geen cent en wilde dus weten wat je was. Castiel was te stil, anders had ik zijn naam genoemd.

Jessica, hoe kun je zo beulen? Ik snap dat echt niet. Hopelijk denk je de volgende keer toch wat meer na voordat je dat doet. Dat was dus echt een wilde gok op iemand die nog niks had gezegd.

TLF, thnx dat je mij vertrouwde en me het levensdrankje hebt gegeven.

Westkip, ik vertrouw niemand... begin ik je eindelijk te vertrouwen, ben je weer wolf... weer verpest dus :p

En dan dat claimen... in mijn ogen is het nog steeds geen claimen geweest. Ik heb de letterlijke woorden niet terug kunnen vinden. Door de ophef van de wolven daarna, werd het veel erger gemaakt. Volgens mij is die post verwijderd of zo, maar ik heb die claim tot op de dag van vandaag gemist.

Goed, ik had het levensdrankje, en dat heb ik idd de tweede dag ingezet. Daarna wist ik dat PlanA een goedje was....

Tja... en daarna...

Toen er westkip en time eruit gingen en ik eens ging kijken wat er alllemaal gebeurd was, schrok ik me rot. Mijn stemgedrag was wolfs, mijn verdediging was wolfs, en wat had ik in handen.... de zekerheid dat Blood Ketterse Wolf was..... Hij moest er dus uit want hij is een veel sterkere speler dan dat ik ben. Tegen hem kan ik me niet verdedigen. Beetje stil houden en anderen het werk laten doen.

Tutm had raar gereageerd. Was Tigor het ene uur nog een goedje, een uur later was ze wolf. Ik geloofde dus niet wat er was gezegd. Daardoor was ik niet zeker van Tigor en hield ik me, zonder enige verdediging vast aan Bloodwolf 100% slecht, geen ontkomen aan. Hope werd door mij gezien.....100% goed zeker weten

Ondertussen had ik aan de stemming van de andere wolven wel gezien dat de wolven raar bezig waren. Ze stemden allemaal op elkaar om verwarring te zaaien. NITS heeft er zelfs 3 wolven uitgestemd. Blood gooit heel dom het drankje op Donkergat. Wanhoopsdaad denk ik, maar wellicht komt hij nog aan het woord hier.... we horen het dan nog wel.

Door het stemgedrag van Laila, ging ik aan haar twijfelen. Ik wilde dus weten wat zij was..... Helaas werd ik door de wolven inmiddels als gevaar gezien. Ik denk dat NITS ondertussen wel door had dat ik zienende burger was. Weg met fam dus. Ik kreeg nog wel te horen dat Laila burger was daarna.

Tja, en dan is het nog twee dagen opvreten en kijken hoe de burgers toch nog verliezen, ondanks het feit dat dit keer echt de mogelijkheid hadden om te winnen... mochten de wolven niet zo burgerlijk gespeeld hebben.

Goed gespeeld NITS. Ik dacht dat je pj was. 3 wolven eruit stemmen maar jezelf toch niet gek laten maken. Goed gespeeld.

Wolven gefeliciteerd... weer een nieuwe tactiek geleerd... stem als wolven op wolven en de burgers zijn de weg kwijt.

Tot over een paar potjes. Succes allemaal.
 
Reactiescore
93
Ik snap 1 ding nu even niet.

Er waren nog 4 levenden, daarvan waren er 2 overleden: Laila de burgemeester en Jessica de beul.

Zou het dan niet gemoeten hebben dat Laila een burgemeester koos voor de volgende lynch? Wie zij dan ook als burgemeester zou kiezen zou winnen, aangezien het 1 tegen 1 zou zijn en de burgemeester de beslissende stem heeft
 

DeletedUser78666

Guest
Oow ja mega complimenten voor de rolverdeling. Heel leuk om twee zienende hoedjes in te doen, bij een non-claim topic en het nog in balans te krijgen ook. Complimenten voor Tijgertje om weer op te vangen waar nodig is.

Maar goed ik geef kieken wel gelijk, ik zou als ik westkieken was ook boos worden. Oprecht ik was pas bij pagina 25, dus ik had niet gezien dat er überhaupt 1 stem op kieken het kuikentje stond. Maar stemmen op een wof zonder overleg vind ik bij voorbaat al zielig en zeker om het op deze manier te doen. Verder heel dom om het niet uit te melken, ik heb NITS of Bloodwof geen 1 keer proberen uit te sluiten, waardoor Fam makkelijk lynch op bloodwof kon sturen.
 
Reactiescore
971
Oprecht, de stemmen op jou kwamen pas nadat PlanA ook een theorie tegen jou opzette. Daarmee (+ stemmen erna) kwam het ongeveer gelijk. Ik wist héél goed waar ik mee bezig was, en ook dat het wat gevaarlijk was. Tot dan toe had ik al aangegeven dat mijn stem op jou niet 100% was, maar het beste wat ik tot dan toe kon vinden. Ik had Music eruit gestemd MITS die kloot niet met het spelbederf kwam. Daarna was het sowieso niet meer te redden. Dát is het enige wat jouw lynch heeft verneukt, plus het bericht van PlanA dat heel terecht pas. Complimenten daarvoor trouwens @.TheonlyplanisA .

Los van het spelbederf was het nog altijd dom en onverantwoord om een medewolf zo hard in de spotlights te zetten door er met z'n tweeën een lynchstem op te plaatsen. Het was echt niet nodig en ik had het je zeker afgeraden moest je overleg gepleegd hebben in de wolvenchat. Bovendien maakte je een post met de meeste kutte argumenten, die ik perfect weerlegde waarna je makkelijk van me kon afstappen en toch weigerde je het te doen. Je besefte waarschijnlijk niet dat er altijd van alles kan gebeuren bv. een beul die de lynch beult, en dan is je medewolf opeens van lynchtarget 2 naar lynchtarget 1 gepromoveerd en sta je machteloos. We zaten in een positie waarin de wolven de controle hadden over het potje. Jij gaf de controle van de wolven uit handen.

Wat het nog erger maakt is dat ik nadien geen excuses van jouw kant heb ontvangen. Ik weet niet dat je het beseft, maar je had wel de wolf die het meeste tijd in het potje had gestoken gelynched.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik snap 1 ding nu even niet.

Er waren nog 4 levenden, daarvan waren er 2 overleden: Laila de burgemeester en Jessica de beul.

Zou het dan niet gemoeten hebben dat Laila een burgemeester koos voor de volgende lynch? Wie zij dan ook als burgemeester zou kiezen zou winnen, aangezien het 1 tegen 1 zou zijn en de burgemeester de beslissende stem heeft

Overige Informatie
  • Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn.
  • Neutrale partijen winnen ook bij gelijk spel, wanneer er geen specifieke overwinningsvoorwaarde is vermeld in de rolomschrijving. Deze winst gaat voor wolvenwinst. (denk hierbij ook aan g/s-koppels)
Heeft hiermee te maken :) Het gaat er puur om dat er evenveel goedjes als slechtjes zijn. Anders wordt het voor slechtjes erg lastig om te winnen.
 

DeletedUser78666

Guest
Verder complimenten aan @famdecibel , vat dit niet gemeen op, maar dit was het eerste potje waarvan ik dacht: oow die Fam is niet gek en kan er wel wat van. Natuurlijk had jij met jouw rol extra gegevens, maar jij legde wel logische links en wist het goed te sturen.

@jessicavd sorry jij bent een top wijf, maar bent nu 1 van de meest ervaren potjes in kwantiteit. Alleen flik jij het keer op keer om meer in dienst van de slechtjes te spelen als hoedje :D
 

DeletedUser78769

Guest
Los van het spelbederf was het nog altijd dom en onverantwoord om een medewolf zo hard in de spotlights te zetten door er met z'n tweeën een lynchstem op te plaatsen. Het was echt niet nodig en ik had het je zeker afgeraden moest je overleg gepleegd hebben in de wolvenchat. Bovendien maakte je een post met de meeste kutte argumenten, die ik perfect weerlegde waarna je makkelijk van me kon afstappen en toch weigerde je het te doen. Je besefte waarschijnlijk niet dat er altijd van alles kan gebeuren bv. een beul die de lynch beult, en dan is je medewolf opeens van lynchtarget 2 naar lynchtarget 1 gepromoveerd en sta je machteloos. We zaten in een positie waarin de wolven de controle hadden over het potje. Jij gaf de controle van de wolven uit handen.

Wat het nog erger maakt is dat ik nadien geen excuses van jouw kant heb ontvangen. Ik weet niet dat je het beseft, maar je had wel de wolf die het meeste tijd in het potje had gestoken gelynched.
Nee, geen excuus omdat ik tot dan toe dacht gewoon aardig bezig te zijn. Ik heb in de wolvenchat ook gezegd: Ik ga hier niet overleggen over het verdenken, dat maakt het te gespeeld. Ik kan dat in ieder geval niet, maargoed. Weer wat geleerd als wolf zijnde dan. Die excuses ga je overigens ook niet krijgen :s`

Edit:

Ik had overigens ook niet verwacht dat NITS alweer zou gaan. Ik denk dat ik de lastige situatie van hem in de chat ook compleet gemist heb, wat wellicht mijn gedachten daarover wat anders heeft gestuurd dan dat had gemoeten als ik dat wel had gelezen. We stemden ook nog eens vlak na elkaar, wat het extra onhandig maakte.
 
Reactiescore
971
Nee, geen excuus omdat ik tot dan toe dacht gewoon aardig bezig te zijn. Ik heb in de wolvenchat ook gezegd: Ik ga hier niet overleggen over het verdenken, dat maakt het te gespeeld. Ik kan dat in ieder geval niet, maargoed. Weer wat geleerd als wolf zijnde dan. Die excuses ga je overigens ook niet krijgen :s

What the fuck?
 
Reactiescore
2.177
Goedjes hadden trouwens enkel een kans doordat tutm ging claimen. Zonder dat was ik de enige dode wolf en dat door een Lucky shot:D
 

DeletedUser78769

Guest
Oke, @Westkip net nog even alles doorgelezen. Weet je hoe het ging?:

BloodWolf + NITS zetten vroeg een stem op je. BloodWolf met nog wel onzin argumenten en een vrijblijvende stem. Niemand verdenkt je verder de rest van de dag. Ik heb daarbij welgeteld 4/5 posts aan je geweid en ben daarna weer met anderen bezig gegaan. Oa Music (meest besproken lynchtarget daarnaast).

Dan komt PlanA met een stem + theorie.

Volgend meeloopstem van Music + spelbederf.

Daarna: 5 fk meeloopstemmen omdat die kerel het moest verkloten. Stemming was toen overigens 3/2 Westkip/Music waarvan mijn stem nog weg zou vallen + er nog meer op Music zouden komen. Vertel me nog eens dat het spelbederf het niet verpestte? Nu mijn excuses dan omdat ik het inderdaad even met je had moeten communiceren, maar dat is níét wat het die dag verneukt heeft. I'm out.
 

DeletedUser78817

Guest
Dat de goedjes dit verloren hebben. Time was obv infectie en dat er mensen nog uitgingen van een PJ. Was toch wel stuk gaan.

Proficiat NITS met de winst wel.

En aan de spelleiding nogmaals mijn complimenten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gijs, Jason, kheb 't al gezegd toen ik doodging maar thanks voor het leiden. Was een leuk potje, en de puzzels gaven het een leuke twist :)

Rolverdeling was ook nice gedaan, wel een zilverbloedje maar geen infectiewof :D

@famdecibel Sterk gespeeld ;) Je had misschien een voordeel door je rol, maar dit is de Fam die ik graag zie spelen :)

@laila Sorry dat ik je de dood in heb gejaagd met m'n laatste post, ik zat teveel in een tunnel :(

@.TheonlyplanisA Verdient een titel beste jager :D

@Westkip Ook complimenten voor jou ;) Had je totaal niet door eigenlijk, misschien omdat ik ook niet helemaal oplette, maar toch. Vind het tof om je weer te zien :)

Ik heb nogal gevloekt op mijn rol, zeker nadat Hopeful mij zo vertrouwde xD

Doe ik dus ook nooit meer he verdomme :mad:
 
Bovenaan