[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

Reactiescore
976
Zo erg vond ik mij stem op jou niet. Had alleen niet verwacht dat Chris dat ook zou doen. Moest vervolgens wel doorzetten.
De laatste 2 dagen de stemming naar een goedje leiden, was nog best pittig.

Stem op dag 1 was niets mis mee buiten het feit dat je enkel bezwarende posts over mij maakte. Stem op dag 2 daarentegen was dom want je zag dat Bloodwolf/Gamebreaker ook al op mij stemde. Eigenlijk is het de fout van Bloodwolf, moest hij niet op mij gestemd hadden dan had je perfect op mij kunnen stemmen en hij wist dat jij in een moeilijke situatie zat die we besproken hadden in de wolvenchat. Bedenk wel dat je natuurlijk niet heel het potje op een medewolf moet stemmen. Als je enkel posts maakt over je medewolf en twee keer ook op hem stemt, dan is het in de toekomst vrij moeilijk om nog geloofwaardig op iemand anders te stemmen moest je medewolf in de problemen geraken.
 
Reactiescore
1.049
Ik had Bas wel door,
1 Minuut voor de DL zei ik tegen m op skypez: ''je bent slechtje, ik leg na de DL uit waarom''
Ofterwel wederom zat ik goed :D
Al had ik bij de rest amper idee
 

DeletedUser74597

Guest
Tigor jij haat de rol ...zo hebben we allemaal een rol die we niet willen...gf wolfjes ...had al schrik voor dat we mis zaten (maar komt wel meer voor )
 

DeletedUser76681

Guest
Lol mijn citaten zijn echt wel geinig.
Ik ben anders best een leuke teamspeler hoor :engel:
 

DeletedUser78769

Guest
Oké eindelijk kan ik mijn ei in het openbaar kwijt. Hierbij uitleg over mijn dood.

Als wolven waren we goed aan het potje begonnen. We hadden het geluk aan onze kant want na twee dagen leek het onmogelijk om nog te kunnen verliezen. Er was nog geen enkele wolf gestorven en geen enkele wolf had ook maar enig gevaar om gelynched te worden. Toen waren er namelijk genoeg andere kandidaten die we makkelijk eerst konden lynchen. Ik zei op dat moment in de wolvenchat dat we enkel PlanA moesten lunchen en dat dan niets ons nog kon tegenhouden van een gezamenlijke wolvenwinst.

Wat doen mijn twee medewolven opeens? Ze plaatsen kort na elkaar twee lynchstemmen op mij, terwijl nog niemand op mij had gestemd. Ik kon mijn eigen ogen niet geloven en had meteen door dat dit slecht ging aflopen. Temeer omdat ik mij in de avond niet meer kon verdedigen aangezien ik weg moest.

NITS had ik op dag 1 toestemming gegeven om een beetje op mij te bashen. Echter deed hij het veel te obvious want hij maakte enkel posts over mij, dit had ik meteen vermeld in de wolvenchat. Bloodwolf/Gamebreaker daarentegen, sprong zonder overleg op mij en weigerde van mij af te stappen toen ik een meer dan goede verdediging had gepost. Op het cruciale en vermijdbare moment waren ze beide zo dom geweest om zichzelf in een positie te plaatsen waarin ze niet meer geloofwaardig van mij konden afstappen.

Ik heb er op zich niets op tegen om me voor een wolvenwinst op te offeren. Echter moet het dan wel een zinvolle opoffering zijn. Dit was geen zinvolle opoffering, integendeel dit was één van de domste wolvenacties die ik ooit heb meegemaakt. Op een moment dat er nog geen wolven gestorven zijn, is het niet nodig om een wolf op te offeren. Iedereen weet dat zolang er geen wolven gestorven zijn het gigantisch moeilijk is om levende wolven te vinden. Vanaf er één wolf sterft, kan je namelijk linken leggen naar andere wolven. In de wolvenchat had ik meteen gewaarschuwd dat indien ze gingen doorzetten ze ook Tigor en PlanB de dood injagen. En zo geschiedde.

Daarnaast vind ik het eigenlijk ook gewoon heel onrespectvol om ineens de bazooka te richten op je actiefste medewolf. Ik was het die op dat moment het spel stuurde voor de wolven, zij verre van. Ik ben er zeker van dat ik mijn bijdrage nog had kunnen leveren en ons naar een overwinning had kunnen leiden met meerdere wolven (eventueel zonder mij).

Uiteindelijk heeft het wolventeam gewonnen, maar dit was natuurlijk niet moeilijk, NITS had elke dag op wolven gestemd. Buiten de laatste dagen dan, maar hij kon moeilijk op zichzelf stemmen ...

PS: Ketterse wolf (Bloodwolf/gamebreaker) die zijn drankje gooide op een bewezen goedje, was ook één van de domste wolvenacties die ik ooit heb gezien. En daarvoor ben ik opgeofferd ....
Oprecht, de stemmen op jou kwamen pas nadat PlanA ook een theorie tegen jou opzette. Daarmee (+ stemmen erna) kwam het ongeveer gelijk. Ik wist héél goed waar ik mee bezig was, en ook dat het wat gevaarlijk was. Tot dan toe had ik al aangegeven dat mijn stem op jou niet 100% was, maar het beste wat ik tot dan toe kon vinden. Ik had Music eruit gestemd MITS die kloot niet met het spelbederf kwam. Daarna was het sowieso niet meer te redden. Dát is het enige wat jouw lynch heeft verneukt, plus het bericht van PlanA dat heel terecht pas. Complimenten daarvoor trouwens @.TheonlyplanisA . Daarna gooide ik mijn drankje op Donkergat, indeed niet de beste keuze, maar ik bedacht me in die laatste 3 minuten ineens dat ik natuurlijk ook nog een actie had en er waarschijnlijk geen andere priester was. Dat fam toevallig zienende burger is was wel jammer, anders had ik ook haar wellicht kunnen overtuigen en had het heel anders gelopen. Die actie had ik achteraf nog wel goed kunnen praten (had al heel wat ideeën klaarliggen), maar ik ging die dag onverwachts weg met visite, dus heb me niet eens kunnen verdedigen. Daarmee was het sowieso gedoomd voor mij. Hoe dan ook, mijn acties dit potje zijn fataal afgelopen door een combi van spelbederf en wat pech met de rollen. Nu begrijp je wellicht ook waarom ik fk pissed was op Music en er een stuk of 5 reacties totaal aan heb geweid al. Wat ik in de wolvenchat ook al heb aangegeven: Zonder het spelbederf was dit potje heel anders gelopen. 100% zeker van.
 
Bovenaan