[Inschrijftopic] WvW #280 Let's Play A Game!

Reactiescore
1.015
Heb het indirect ook tegen jou :D

Ja, dat is wel nog interessant :eek:.

Je kan Gijs wel coachen met op tijd dl's neer te zetten :eek:

Vertel mij wat. Laatste potje geleid met Gijs en was er nooit. Gelukkig ben ik wel de nr. 1 leider als het aankomt op tijd, maar aangezien hij er nu nog moeite mee heeft en hij vroeger op de 1ste rij zat lijkt me dat een verloren missie :(.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik hoop het voor je. Dan heb je er nog wat aan.

@DemocratischeZwijmelaars, mogen we buiten het spel om wel wat kletsen over hoe we bij de oplossingen kwamen als die al gegeven zijn? Of heeft dit nog te veel invloed op het verdere spel?

Oplossingen komen pas online helaas als de ronde helemaal afgelopen is. Jordy wees me er net op dat ik idd nog een foutieve hint zou sturen naar een speler met een foutieve oplossing. Dacht eerst dat ik dat eruit had gehaald, maar blijkbaar niet :p
 

DeletedUser74005

Guest
Mono en ik willen een kleine wijziging doen mbt de regels. We zouden namelijk iedere een valse hint versturen naar de mensen met een foutieve inzending... Nu lijkt ons dat eigenlijk helemaal geen leuk idee, aangezien we zo de oplossingen van de puzzels niet direct kunnen posten, terwijl het wel leuk is voor de mensen die er lang mee bezig geweest zijn om te weten of ze wel/niet goed zaten.

Mensen wat op tegen? Zo ja, laat dit ff weten :)

Zo niet, wordt de oplossing van de eerste puzzel vanavond met de deadline gegeven.
 

DeletedUser78762

Guest
Ik ben tegen. Spelregels zijn er niet voor niks en horen dus ook niet gewijzigd te worden tijdens een potje. Dit lijkt op manipulatie van de spelleiding. :)
 
Bovenaan