[Inschrijftopic] WvW #280 Let's Play A Game!

Reactiescore
93
Ik heb alleen nog nooit eerder meegedaan met WvW hier, dus ik ben benieuwd:eek:
Afgelopen weekend had ik een LAN-party en 's nachts zaten we continu WvW te spelen:p Leuk dat de slet hier ook een begrip is:D
 

DeletedUser74005

Guest
1. famdecibel
2. Rick
3. Westkip
4. Pierre the Pieter
5. Sir Thrones
6. Castiel
7. TUTM
8. Tigor
9. Jokersbrain
10. donkeregaatjes
11. CrazySobek
12. BloodWolf14
13. Hopeful
14. TheLightFighter
15. jo han
16. Loyal
17. .TimeforplanB
18. jessicavd
19. TheSummerLovesMe
20. Laila
21. PlanA
22. WBJIMO?
23. NITS
24. Dr. Hannibal Lecter

Reserves:

(25.) PlanZ
(26.) Dragonwoman
(27.)
(28.)
 
Reactiescore
1.015
Ging misschien nog meedoen, maar 't is al met uitsluiten zie ik. Zal dan wel meevolgen.
 

DeletedUser74005

Guest
Ging misschien nog meedoen, maar 't is al met uitsluiten zie ik. Zal dan wel meevolgen.

Ik denk dat je nog wel aan de beurt komt, als je je inschrijft als vervanger.. Als je het leuk vindt, kun je anders ook wel iemand coachen :) We hebben een paar nieuwe(re) spelers namelijk.
 
Reactiescore
1.015

Ik coachen he, niet Gijs :eek:.

Met 24 man zal je vast wel snel kunnen vervangen neem ik aan :)

Ja, misschien wel. We zullen zien :).

Ik denk dat je nog wel aan de beurt komt, als je je inschrijft als vervanger.. Als je het leuk vindt, kun je anders ook wel iemand coachen :) We hebben een paar nieuwe(re) spelers namelijk.

Normaal graag vroeger, maar haal momenteel niet het gewenste niveau om iemand anders te coachen, zeker met mijn 'uniek' denkpatroon in de zin van dat ik op andere zaken let dan de meesten (hieronder vallen ook beginners).
 

DeletedUser74005

Guest
Ik coachen he, niet Gijs :eek:.



Ja, misschien wel. We zullen zien :).



Normaal graag vroeger, maar haal momenteel niet het gewenste niveau om iemand anders te coachen, zeker met mijn 'uniek' denkpatroon in de zin van dat ik op andere zaken let dan de meesten (hieronder vallen ook beginners).

Ah oke, nouja dan houdt het op :p Je kunt je nog wel inschrijven als vervanger, je weet nooit hoe het loopt..
 
Reactiescore
338
Ik heb alleen nog nooit eerder meegedaan met WvW hier, dus ik ben benieuwd:eek:
Afgelopen weekend had ik een LAN-party en 's nachts zaten we continu WvW te spelen:p Leuk dat de slet hier ook een begrip is:D

Welkom welkom! Altijd leuk nieuwe spelers!

Ging misschien nog meedoen, maar 't is al met uitsluiten zie ik. Zal dan wel meevolgen.

Heeeeeey! <3
 

DeletedUser78666

Guest
LAN parties en ik word niet uitgenodigd man man man. Dan maar naar een kroeg.
 
Bovenaan