[Speeltopic] WvW #279: The Happy Mask Salesman

Reactiescore
1.049
Hoe konden mensen denken dat Pieter ketterse wolf was haha
Wss wist hij bij zijn claim niet eens dat die erin zat :D
En wolfjes t was opzichtig hoor haha
 
Reactiescore
1.015
Leuk potje (op Sander zijn getroll de eerste dagen na dan).

Maar amai, respect mannen. Nooit gedacht dat dit nog gewonnen ging worden door de wolven. Zeker verdiend dus!

PlanB heeft nog maar eens bewezen dat hij een WvW-baasje is. Zijn inzicht in het spel is niet normaal. Zou hem zelfs bijna van vals spel verdenken.

Serieus kerel? Dit was een doodgemakkelijke winst voor de wolven lolz.
 
Reactiescore
974
Serieus kerel? Dit was een doodgemakkelijke winst voor de wolven lolz.

In het begin van het potje ging het makkelijk voor de wolven, nadien was het echter totaal anders. Op een gegeven moment zag het er echt slecht uit voor de wolven. Het g/s-koppel had namelijk twee wolven aangewezen, Hopeful had een slechte claim gedaan en Monobear had zich met een post obvious gelinkt aan de andere wolven. De dag na de dood van het G/S-koppel de lynch naar DZ sturen in plaats van naar planA was de wolven hun redding. Onbegrijpelijk, maar ze hebben het voor elkaar gekregen.
 

DeletedUser78769

Guest
Je weet dat jij apart moest winnen en dat jij vannacht überhaupt geen target hebt ingestuurd, toch? :redface:
Oh, ik lees deze nu pas.

Ja dat was me bekend, maar sowieso moest een wolf de lynch worden wilden we wat kunnen. Ik wist dat Laila me al wolf vond, Mono en Castiel waren voor mij slechtjes dus die kreeg ik niet mee, PlanA zat ook al op me dus zou ik ook niet mee krijgen. Enkel Tigor was nog mogelijk maar die stemde dus ook al op me. Dan had het doorgeven van een target niet eens nut als ik lynch ben ;)
 

DeletedUser70854

Guest
Tigor slechts gespeeld van iedereen. Jij had het bewijs dat castiel loog als muizenval, je was nog niet slecht dus moest je gewoon tegen de wolven spelen want nu verliest goed door jouw domheid. Dit is niet eens een kwestie van iets niet doorzien maar eerder niet nadenken
Je zou toch iets beters verwachten met 2 hersens...
Castiel is ook altijd wolf. Het volgende potje stem ik maar meteen op hem.
Ik stem de volgende 5 potjes op hem, elke lynch @Castiel. :)
 
Bovenaan