[Speeltopic] WvW #279: The Happy Mask Salesman

Reactiescore
976
Overigens is dit wel het bewijs dat een G/S-koppel potjes niet per se verpesten. De wolven waren naar winst aan het freewheelen en hebben het er gewoon op het einde wat moeilijker door gehad. Al snap ik niet dat planA dit overleefd heeft. :D
 

DeletedUser64575

Guest
Voor de mensen die niet weten wat een infectie- infectiewolf is: een infectiewolf die een andere speler kan infecteren. Echter wordt de geïnfecteerde dan geen normale weerwolf, maar een normale infectiewolf, die ook weer mag infecteren.

Castiel was dus de enige beginwolf en Hopeful de welp.
 

DeletedUser78666

Guest
Overigens is dit wel het bewijs dat een G/S-koppel potjes niet per se verpesten. De wolven waren naar winst aan het freewheelen en hebben het er gewoon op het einde wat moeilijker door gehad. Al snap ik niet dat planA dit overleefd heeft. :D

Gskoppels verpesten wel potjes, het is gewoon cheaten. Met nog 1 planB of dz meer en Castiel en ik waren zo dood.
 

DeletedUser78769

Guest
Voor de mensen die niet weten wat een infectie- infectiewolf is: een infectiewolf die een andere speler kan infecteren. Echter wordt de geïnfecteerde dan geen normale weerwolf, maar een normale infectiewolf, die ook weer mag infecteren.

Castiel was dus de enige beginwolf en Hopeful de welp.
Oh dat heb ik compleet gemist trouwens o_O

Wel een leuk potje trouwens. Voor een eerste keer hier meespelen is het gelijk interessant geweest ^^
 

DeletedUser78762

Guest
Tigor slechts gespeeld van iedereen. Jij had het bewijs dat castiel loog als muizenval, je was nog niet slecht dus moest je gewoon tegen de wolven spelen want nu verliest goed door jouw domheid. Dit is niet eens een kwestie van iets niet doorzien maar eerder niet nadenken
 

DeletedUser78762

Guest
Ik roep nochtans al dagen dat jij wolf was. En ik had gisteren castiel ook al door. Dus wat deed ik slecht dan? :D
 

DeletedUser77639

Guest
Ik roep nochtans al dagen dat jij wolf was. En ik had gisteren castiel ook al door. Dus wat deed ik slecht dan? :D
Inactief zijn is al 1 ding.
Ik denk dat iedereen met wat goed inzicht wist wie de wolven waren na dat gs uit het spel ging

Wolven hadden dit potje namelijk nooit mogen winnen emet zoveel lunchstoppende rollen
 

DeletedUser76681

Guest
Tigor slechts gespeeld van iedereen. Jij had het bewijs dat castiel loog als muizenval, je was nog niet slecht dus moest je gewoon tegen de wolven spelen want nu verliest goed door jouw domheid. Dit is niet eens een kwestie van iets niet doorzien maar eerder niet nadenken


Ugh jah

Hoe heet dat boek weer..


Aahjaah ik weet het weer!
' hoe jaag ik spelers weg'

Goed bezig!


Adios
 

DeletedUser78762

Guest
Ja juist. Toen gingen jullie me lunchen omdat je schrik had :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2075062

Guest
Castiel ik vertrouw jou nooit meer!:rolleyes:

Hahaha hou ook van jou Arlena :p En van jou ook Laila :D

ik moest mij gedragen als burger en ik ga mijn voorbeeld niet dood laten doen express :rolleyes:

Wij hoopten dat je gehint had naar wie we moesten doden, wij alles doorspitten gvd :p

Ik denk dat ze wel wist hoe laat het was toen ze door de Muizenval als Burger werd gezien :p

Ja, maar ze wilde haar voorbeeld niet doden :p

Tigor slechts gespeeld van iedereen. Jij had het bewijs dat castiel loog als muizenval, je was nog niet slecht dus moest je gewoon tegen de wolven spelen want nu verliest goed door jouw domheid. Dit is niet eens een kwestie van iets niet doorzien maar eerder niet nadenken

Ga jij je is heel gauw gedragen! Je mag dan wel met een nieuw account spelen maar dat geeft jou totaal niet het recht zo te praten tegen andere spelers. Slaat werkelijk nergens op dit. Ik had waarschijnlijk in Tigor haar schoenen hetzelfde gespeeld omdat Kleine Wilde gewoon een slechtje is, ik had alleen een ander voorbeeld opgegeven zodat ik ook daadwerkelijk wolf zou worden :p

Ik vind het ongehoord dat je je zo uitlaat over andere spelers en hoop dat je je gedrag wat bijschakelt want vind dit niet netjes en ook gewoon niet leuk. WvW moet leuk blijven voor iedereen, je mag best is boos worden of wat dan ook maar daarna moet het ook klaar zijn. Jij doet dit moedwillig en dat vind ik anders.

@BloodWolf14 wat is jouw echte account?

Dat vraag ik me ook af, maar hij zei net dat dit 1 van zijn eerste potjes is op dit Forum toch?

Jordy, leuk potje! Heb me kostelijk vermaakt en ook dit potje als Wolf gewonnen :D Dus ben weer erg tevreden :p

Het potje waar je het trouwens over had @Tigor is het potje waar ik gezien was als wolf door de Inbreker en toen de Inbreker nog wist te laten lynchen :p En door middel van de Verhullende wolf de eindwinst nog pakte :p Dat was toen er niet naar Zienende rol geluisterd werd
 

DeletedUser74005

Guest
Oh dat heb ik compleet gemist trouwens o_O

Wel een leuk potje trouwens. Voor een eerste keer hier meespelen is het gelijk interessant geweest ^^

Maar wie ben je dan, stel je ff voor. Anders pesten we je als nog weg!

@WatBlaasJeInMijnOor? Tof potje, sterk geleid!

Wel paar tips; zet voortaan infectie-infectiewolf wel in de lijst met 'mogelijke' rollen, nu was het voor de goedjes onmogelijk om te weten dat die mogelijkheid er was. Daarnaast moet je even goed kijken naar de balans van de rollen e.d., want je hebt dus nu een infectie-infectiewolf, een lieveling, een Welp en een Kleine Wilde, wat inhoudt dat je veel 'infecties' hebt en er geen houvast is voor de goedjes. Een dubbele infectie is op zich prima, maar stop er dan niet ook een Lieveling/Kleine Wilde in. Een Kleine Wilde is namelijk een extra infectie; speelt in eerste instantie als goedje en na een paar dagen wordt hij opeens slechtje.

Wel tof dat je een uitgebreide 'neutrale' partij had deze ronde met een g/s-koppel, Grafdelver/Lijk en een Survivor. Dat soort rollen zorgen voor een hele leuke dynamiek in je ronde en dat zag je nu ook goed terug. Dat was echt fking tof :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77639

Guest
Maar wie ben je dan, stel je ff voor. Anders pesten we je als nog weg!

@WatBlaasJeInMijnOor? Tof potje, sterk geleid!

Wel paar tips; zet voortaan infectie-infectiewolf wel in de lijst met 'mogelijke' rollen, nu was het voor de goedjes onmogelijk om te weten dat die mogelijkheid er was. Daarnaast moet je even goed kijken naar de balans van de rollen e.d., want je hebt dus nu een infectie-infectiewolf, een lieveling, een Welp en een Kleine Wilde, wat inhoudt dat je veel 'infecties' hebt en er geen houvast is voor de goedjes. Een dubbele infectie is op zich prima, maar stop er dan niet ook een Lieveling/Kleine Wilde in. Een Kleine Wilde is namelijk een extra infectie; speelt in eerste instantie als goedje en na een paar dagen wordt hij opeens slechtje.

Wel tof dat je een uitgebreide 'neutrale' partij had deze ronde met een g/s-koppel, Grafdelver/Lijk en een Survivor. Dat soort rollen zorgen voor een hele leuke dynamiek in je ronde en dat zag je nu ook goed terug. Dat was echt fking tof :)
g/s-koppel kwam er ook alleen door onze infectie DZ xD
 
Bovenaan