[Inschrijftopic] WvW #275 (B)

DeletedUser8414

Guest
1. jessicavd
2. Hopeful
3.
4. TheManWithItzBlueKnife
5. Tigor
6. SC Beast
7. Castiel
8. raider x
9. StealHimSon
10.
11.
12.
13.
14. GaMeBr3AKeR
15. TurnUpTheMusic
16.
17. .Saphira
18.
19.
20.


Er zat net wat een leuke trend in het aantal potjes en dat halen jullie er nu gewoon uit door alle continuïteit weg te gooien. Wees gewoon duidelijk wat je wil doen ipv veel te roepen maar niks te doen en alles te laten aanmodderen. Als jullie hier al zo traag in zijn vrees ik voor de opvolging van de deadlines, ik wacht wel op een ander potje waar de spelleiders meer vastberadenheid tonen.
 
Reactiescore
1.049
Meer vastberadenheid met 12 spelers?
Het was voor ons ook onduidelijk ivm potje Sander.
Maar met 12 inschrijvingen kunnen we ni veel lijkt me
 

DeletedUser70854

Guest
1. jessicavd
2. Hopeful
3.
4. TheManWithItzBlueKnife
5. Tigor
6. SC Beast
7. Castiel
8. raider x
9. StealHimSon
10.
11.
12.
13.
14. GaMeBr3AKeR
15. TurnUpTheMusic
16.
17. .Saphira
18.
19.
20.


Er zat net wat een leuke trend in het aantal potjes en dat halen jullie er nu gewoon uit door alle continuïteit weg te gooien. Wees gewoon duidelijk wat je wil doen ipv veel te roepen maar niks te doen en alles te laten aanmodderen. Als jullie hier al zo traag in zijn vrees ik voor de opvolging van de deadlines, ik wacht wel op een ander potje waar de spelleiders meer vastberadenheid tonen.

Oh nu is het ons fout? Sanders potje haalde ook al te weinig spelers! Dus daarom probeerden wij dus een nieuw initiatief naar voren te brengen.
Maar wat kunnen wij eraan doen dat er te weinig mensen zijn?
 

DeletedUser78666

Guest
@Jenskeuh wat zij zeggen, je kan beter boos worden op mij. Mijn oprechte excuses ook meteen. Ik wil gewoon niet heel veel moeite doen in een kort/minder leuk potje.
 

DeletedUser8414

Guest
Dit heeft niks te maken met boos zijn. Jij hebt inderdaad ook een fout gemaakt door niet te willen leiden maar jij hebt het op tijd aangegeven. Deze 3 hebben een topic gestart en het verder laten doodbloeden zonder verdere acties, als ze niet wouden leiden met zo weinig hadden ze dat vorige week al kunnen aangeven zodat andere leiders zich konden aanbieden.
 

DeletedUser70854

Guest
Volgens mij hebben wij al eventjes aangegeven dat andere spelleiders zich mochten aanmelden... Net als dat we al even hebben gezegd dat we met zo weinig inschrijvingen niet gaan starten...
 
Reactiescore
1.367
1. jessicavd
2. Hopeful
3.
4. TheManWithItzBlueKnife
5. Tigor
6. SC Beast
7. Castiel
8. raider x
9. StealHimSon
10.
11.
12.
13.
14. GaMeBr3AKeR
15. TurnUpTheMusic
16.
17. .Saphira
18.
19.
20.
69. Rise Against (ben hele grote noob, maar zal wel vulling voor jullie zijn :3)
 
Bovenaan