[Inschrijftopic] WvW #274 Skyrim: A quest

DeletedUser74966

Guest
Na de verdwijning van de dwergen werden er verschillende expedities weggestuurd om te zien wat de oorzaak was. Ik deed mee aan de eersten en werd daarom later vaak gevraagd. Ik moest de groepen leiden met mijn ervaring. Iedereen wist dat deze tochten gevaarlijk waren vanwege de vele vallen en monsters. Tijdens een van mijn tochten werd bijna mijn hele groep vermoord door een van de Centurions, een creatie van de dwergen die hen moest beschermen....

259193-1396553171.jpg


Na een tijd werden de tochten te gevaarlijk. We moesten steeds dieper de grotten in voor meer bewijzen, maar daar waren helaas ook meer vijanden. Gelukkig hadden we een tip gekregen van een eenzame reiziger die ons verder zou moeten brengen naar de reden voor de grote verdwijning, zoals we het nu noemen. Er werd dus nog een laatste keer een groep samengesteld. 25 man en vrouw ging op pad, afkomstig vanuit allerlei delen van Tamriël en met verschillende achtergronden, om op zoek te gaan naar die ene aanwijzing.


30578-1-1375559806.jpg


Instellingen:
Aantal spelers: 20 of 25. Overig zal reserve worden
Klaagmuur: Ja
Hints: Nee

Rollen

Goedjes
Burger: Mogelijk

- Een rol zonder speciale krachten. Probeert elke dag met de lynch de wolven te doden

Jager: Mogelijk

- Neemt iemand mee in zijn dood
- Deze persoon moet hij van te voren opgestuurd hebben naar de spelleider, hij mag ieder moment deze keus veranderen. Echter als de jager sterft en hij heeft nog geen persoon doorgegeven, vervallen zijn krachten en zal de jager niemand mogen neerschieten.

Heks: Mogelijk (zowel doods- als levensheks of combi hiervan)

- Heeft een levensdrankje en/of een doodsdrankje
- Met het doodsdrankje kan ze 's nachts een persoon vermoorden, tegen dit drankje is geen kruid gewassen. (kan dus niet gered worden hiervan) Dit drankje is eenmalig en kan op een willekeurige nacht worden ingezet.
- Met het levensdrankje kan de gedode persoon door de wolven tot leven gewekt worden. Dus zichzelf redden kan niet! De heks krijgt niet te horen wie dit is geweest. Drankje is eenmalig en kan op een willekeurige nacht worden ingezet.
- Er wordt NIET bekend gemaakt wie er gered is van de wolven.

Dorpsoudste: Mogelijk

- Overleeft één aanval van de wolven
- Bij dood door lynch verliest de beschermengel zijn kracht

Beschermengel: Mogelijk

- Maakt iedere nacht iemand immuun voor de lunch van de wolven. Dat mag ook zichzelf zijn.
- Mag niet twee keer achter elkaar dezelfde persoon beschermen.
- Er wordt niet bekend gemaakt WIE er beschermd is als de lunch niet doorgaat.
- Zijn krachten vervallen als de dorpsoudste sterft aan de lynch.

Beul: Mogelijk

- De beul kan eenmalig een speler doden. Dit meldt hij aan de spelleider.
- Dit gebeurt overdag en de speler zal bekend gemaakt worden, dus iedereen kan zien wie de beul is.

Slet: Mogelijk
- Kan iedere nacht bij iemand slapen. De slet is dan niet thuis en overleeft dus een lunch op hem.
- Wanneer de speler, waarbij de slet slaapt, geluncht wordt, sterven beide spelers.
- De slet mag niet 2 nachten achter elkaar bij dezelfde persoon slapen.
- Stuurt de slet geen target en wordt hij/zij wel geluncht dan overleeft hij/zij dit niet.

Priester: Mogelijk
- Mag eenmalig wijwater over een speler heen gooien. Wanneer deze speler een Weerwolf is of een Heks, dan sterft deze persoon. Anders gebeurt er niks.
- Dit is een dagactie, dus er werd bekend gemaakt wie de priester is en dat de actie gebruikt is.

Wachter: Mogelijk
- Mag één keer bij iemand de nachtwacht houden en krijgt dan zijn rol te zien .Dit mag in een willekeurige nacht.

Slechtjes
Wolf: ja
- Een wolf zonder extra krachten behalve extra eetlust!
- Weerwolven lunchen elke nacht een persoon om de wolven te laten winnen.
- Als alle weerwolven sterven en er alleen hulpjes over zijn, winnen de goedjes.

Infectiewolf: Mogelijk
- Mag tijdens één willekeurige nacht één speler infecteren.
- De geïnfecteerde speler verandert in een Weerwolf en zal toetreden tot de wolvenchat.
- De infectie is niet in plaats van de Lunch.
- De geïnfecteerde wolf sterft als 'weerwolf'

Ketterse wolf: Mogelijk
- Deze wolf heeft net als de priester een 'heiligwater' die hij over iemand heen kan gooien. Echter gebeurt er bij deze actie niks ongeacht de rol van het doelwit! Er zal bekend gemaakt worden door wie de actie uitgevoerd is en op wie.
- Zit vanaf het begin in de wolvenchat.

Welp: Mogelijk
- Is een wolf in wording. De welp zit niet in de wolvenchat vanaf het begin en weet dus niet wie de wolven zijn. De welp mag elke nacht een spelersnaam + speciale rol doorgeven om proberen die persoon te welpen. Is de combi juist zal de persoon sterven. De welp groeit op na een willekeurige nacht of na een succesvolle welpactie.

Slechte beul: Mogelijk
- Dit is de tegenhanger van de Beul. De Slechte Beul mag ook eenmalig een speler overdag beulen.
- Wanneer de actie van de Slechte Beul uitgevoerd wordt, komt er te staan dat de Beul (in plaats van Slechte Beul) zijn actie in heeft gezet. Er wordt bekend gemaakt wie de actie heeft uitgevoerd.
- De Slechte Beul is een hulpje en dus geen volwaardig slechtje.
- De Slechte Beul mag elke nacht 2 namen insturen naar de spelleiding. Is 1 daarvan een wolf (incl. ketterse en infectie) dan treedt de Slechte Beul toe tot de wolvenchat.

Inbreker: Mogelijk
- Is de tegenhanger van de Wachter. Mag één keer bij iemand inbreken en krijgt dan zijn rol te zien. Dit is op een willekeurige nacht.
- De Inbreker mag elke nacht 2 namen insturen naar de spelleiding. Is 1 daarvan een wolf (incl. ketterse en infectie) dan treedt de Inbreker toe tot de wolvenchat.

Neutraaltjes
Cupido: Mogelijk
- Mag zichzelf aan iemand anders koppelen voor DL 1
- Het koppel mag met elkaar overleggen!
- Wanneer de ene dood gaat, sterft de andere ook vanwege liefdesverdriet.
- g/g koppel wint met de goedjes, s/s wint met de wolven, g/s vormt een 3e partij, g/s gaat voor slechtjeswinst.
- g/s wint bij gelijkspel (4 spelers) ongeacht overige rollen of BM-positie.

Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: GaMeBr3AKeR en Mylove (Op AF in gesprek)
Weerwolven lunch: Titel in Skypegesprek
Lynch: GaMeBr3AKeR (Rood en Dikgedrukt)
Stem wijzigen: GaMeBr3AKeR -> Mylove
Stem weghalen: GaMeBr3AKeR
Burgemeester: GaMeBr3AKeR (Blauw en Dikgedrukt) Wijzigen hetzelfde als met lynch.
Netwerken/Claimen: Nee/Ja

Extra instellingen:
- De leiding zal altijd gelijk hebben. Tegenspraak kan, maar dan dient dat netjes gehouden te worden.
- De leiding behoud het recht om de instellingen aan te passen tot begin van het potje.
- Er wordt geen postcount bijgehouden, maar te veel spam is waarschuwing, wordt daar niet naar geluisterd volgt dood.
- Inactiviteit zal bijgehouden worden. Spelers die te weinig toevoegen zullen een waarschuwing krijgen. Ook hier geldt weer dat wanneer daar niet naar geluisterd wordt de dood volgt.
- 2x niet stemmen totaal = vervanging of dood
- Enige vorm van netwerken zal leiden tot dood.
- Zwarte dood is NIET mogelijk.
- Namen in verhaaltjes zullen NOOIT een reverentie zijn naar de desbetreffende spelersnaam die in het potje aan spelers gegeven is.

Geplande startdatum: 26 aug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74966

Guest
Inschrijvingen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 

DeletedUser74966

Guest
Sinds wanneer is inbreker een slechtje?
Enkel in dit potje. Ik moet de uitleg van elke rol nog doen zie ik net o_O
Zucht...

Rollen zijn precies hetzelfde alleen voor het verhaal is de inbreker nu de slechte. Naam past beter.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Zucht jongens, hoe lastig is het...

1. Pierre the Pieter
2.
3.
4.
5.
6.
7. Castiel
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. .TheonlyplanisA
15.
16.
17.
18. Capricorno
19.
20.

@GaMeBr3AKeR & @Mylove Geef bij de overige hulpjes aan of ze de wolven wel of niet kennen, net zoals je bij de ketter hebt gedaan.
Verder is een hulpje dat de wolven niet kent in een non-netwerkpotje volkomen useless. Dat hulpje heeft geen idee wie die kan ketteren zodat het níet vervelend is voor de wolven en moet maar hopen dat hij niet wordt geluncht. Maw: hij is een slechtje maar kan op geen enkele manier tot nut zijn voor de slechtjes. Daarmee wordt de rol in deze vorm overbodig en als je het bent is het vervelend. Je kan beter gewoon deze rol schrappen, je hebt de ketterse wolf er nml ook al als optie inzitten:)
 

DeletedUser65921

Guest
1. Pierre the Pieter
2. Tigor
3. Draakje
4.
5.
6.
7. Castiel
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. .TheonlyplanisA
15.
16.
17.
18. Capricorno
19.
20.

voorwaarde
Hopeful

Zo beter?
 

Deleted User - 487871837

Guest
1. Pierre the Pieter
2. Tigor
3. Draakje
4.
5.
6.
7. Castiel
8.
9.
10.
11.
12. Hopeful (onder voorbehoud)
13.
14. .TheonlyplanisA
15.
16.
17.
18. Capricorno
19.
20.

:)
 

DeletedUser74005

Guest
1. Pierre the Pieter
2. Tigor
3. Draakje
4. DemocratischeZwijmelaars
5.
6.
7. Castiel
8.
9.
10.
11.
12. Hopeful (onder voorbehoud)
13.
14. .TheonlyplanisA
15.
16.
17.
18. Capricorno
19.
20.
 

DeletedUser69772

Guest
1. Pierre the Pieter
2. Tigor
3. Draakje
4. DemocratischeZwijmelaars
5.
6.
7. Castiel
8.
9. Dedman
10.
11.
12. Hopeful (onder voorbehoud)
13.
14. PlanA
15. PlanB
16.
17.
18. Capricorno
19.
20.
 
Reactiescore
559
1. Pierre the Pieter
2. Tigor
3. Draakje
4. DemocratischeZwijmelaars
5. Laila
6.
7. Castiel
8.
9. Dedman
10.
11.
12. Hopeful (onder voorbehoud)
13.
14. PlanA
15. PlanB
16.
17.
18. Capricorno
19.
20.
 
Bovenaan