[Inschrijftopic] WVW #273 The Couples Are Taking Over.

DeletedUser8414

Guest
Komt er voor de start nog een verduidelijking van hoe de rol infectiewolf nu juist werkt in combinatie met meerdere koppels? Lijkt me handig dit op voorhand vast te leggen zodat er tijdens potje minder lastige vragen komen die onbewust info gaan weggeven. @maroen1 @Hopeful
 
Reactiescore
182
Komt er voor de start nog een verduidelijking van hoe de rol infectiewolf nu juist werkt in combinatie met meerdere koppels? Lijkt me handig dit op voorhand vast te leggen zodat er tijdens potje minder lastige vragen komen die onbewust info gaan weggeven. @maroen1 @Hopeful

Waarom zou de infectiewolf anders moeten werken dan anders?

E: Overigens gaat deze pot pas van start als er 20 spelers behaald zijn.
Dus als men nog mensen weet, tag ze even in dit topic.
 
Reactiescore
2.177
als je 4 koppels hebt dan is het niet slim dat de koppels niet geïnfecteerd kunnen worden. Je kan beter stellen dat g/s koppels gewoon normaal moeten doen.
 

DeletedUser8414

Guest
Wat time zegt. + als je wel een g/s kan creëren heb je mogelijk 40% kans dat je als infectiewolf een g/s maakt, dus die nieuwe wolf gaat nooit vertrouwd worden waardoor het hele concept van infectie nie gaat werken.

Het is overigens nog niet eens duidelijk of infectie wolf iemand uit een g/g koppel mag infecteren want volgens hope mag het niet maar er staat niks over in de regels.

(En nee ik wil niet zagen maar gewoon duidelijkheid om discussie tijdens en na potje te voorkomen)
 
Reactiescore
182
als je 4 koppels hebt dan is het niet slim dat de koppels niet geïnfecteerd kunnen worden. Je kan beter stellen dat g/s koppels gewoon normaal moeten doen.

Wat time zegt. + als je wel een g/s kan creëren heb je mogelijk 40% kans dat je als infectiewolf een g/s maakt, dus die nieuwe wolf gaat nooit vertrouwd worden waardoor het hele concept van infectie nie gaat werken.

Het is overigens nog niet eens duidelijk of infectie wolf iemand uit een g/g koppel mag infecteren want volgens hope mag het niet maar er staat niks over in de regels.

(En nee ik wil niet zagen maar gewoon duidelijkheid om discussie tijdens en na potje te voorkomen)

Wat hope zegt is onzin.
Een infectiewolf kan iedereen infecteren, infectie is in plaats van lunch, en infectie kan op elke willekeurige nacht gedaan worden.
 
Reactiescore
2.177
Dan is het geen probleem.

Het is al zeker dat er een g/s komt, hierbij ook een oproep om als een goed g/s koppel te functioneren en niet meteen alle wolven in topic te gaan gooien.
 

DeletedUser73803

Guest
How wacht, ik zie dat de rol engel erin zit. Das echt de kutste rol die er bestaat. @capricorno kan bevestigen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat hope zegt is onzin.
Een infectiewolf kan iedereen infecteren, infectie is in plaats van lunch, en infectie kan op elke willekeurige nacht gedaan worden.

Ghehe, ik maakte een grapje.
Immuniteit voor infectie is wel raar he.
 

DeletedUser77103

Guest
Geen idee waar die lijst ergens staat en ben mobiel en beperkt in tijd dusseh

?. Mylove

Vast wel iemand die het even goed neerzet (a)
 

Deleted User - 487871837

Guest
1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight
4. Jenskeuh
5. DragonGoesOppai
6. Westkip
7. Castiel
8. A Step Back
9. Dedman
10. Rick
11. Time
12. Zwijmel Aars
13. Pierre the pieter
14. Sander14
15. Loyalpsycho
16. Laila
17. Mylu(i)v
18.
19.
20.


Vervangen
1. Famdecibel
2.
3.
4.
5.
 

DeletedUser66129

Guest
Engel was inderdaad de rol waar ik ook al over viel. Ik vind dat zo'n onzin rol en verpest eerder potjes dan dat het leuker maakt.
 

DeletedUser64575

Guest
De rollen trokken mij inderdaad ook niet aan, maar vooral dit weerhoudt me van inschrijven:

Er zullen avonden zijn dat de lynch en lunch niet direct na de deadline bekend zullen worden. Dit zou later kunnen worden, met uitloop tot 0.30.

Ik ga echt niet weer zolang zitten wachten tot de DL.
 

Deleted User - 2265087

Guest

Zoals Wouter al zei, zaten er twee engelen in één potje. Ik was engel en ik wilde eerst proberen mezelf dag 1 te laten lynchen, totdat ik me bedacht dat het echt een rot manier is om te verliezen, je wordt afgestraft als je degene die wolfs speelt lyncht. Dus ik zei eerlijk dat ik engel was. Toen bedachten ze dus dat ze mij dag 2 gingen lynchen. Wouter was lynch en had heel mooi geprofiteerd van het feit dat ik zei dat ik engel was. Hij was nml óók engel.
Toen kwam ik erachter dat het echt een rot manier is om te verliezen:p (vooral als je zelf engel bent en je verliest door de engel...)

De rollen trokken mij inderdaad ook niet aan, maar vooral dit weerhoudt me van inschrijven:

Ik ga echt niet weer zolang zitten wachten tot de DL.

Het is niet van levensbelang dat je de dl gelijk ziet. Je kan ook gwn gaan slapen en de volgende dag kijken wie er dood is enz.
 

DeletedUser64575

Guest
Het is niet van levensbelang dat je de dl gelijk ziet. Je kan ook gwn gaan slapen en de volgende dag kijken wie er dood is enz.

Dat is een feit, maar een late deadline neemt voor mij enorm veel speelplezier weg. Ik schrijf me dus niet meer in voor potjes met een DL later dan 22.30/22.45.
 

Deleted User - 487871837

Guest
De rollen trokken mij inderdaad ook niet aan, maar vooral dit weerhoudt me van inschrijven:



Ik ga echt niet weer zolang zitten wachten tot de DL.

Maandag, dinsdag en woensdag zullen zs sowieso optijd zijn. Donderdag en vrijdag worden ze door rik gedaan, weet niet hoe laat hij er is op die dagen.
 
Reactiescore
182
Maandag, dinsdag en woensdag zullen zs sowieso optijd zijn. Donderdag en vrijdag worden ze door rik gedaan, weet niet hoe laat hij er is op die dagen.

Donderdag zal op tijd zijn.
Vrijdag is de dag dat ik moet werken, dus dan kan het later worden.

E: Engel zal weggehaald worden uit de mogelijke rollen.
Een nader te bepalen rol zal hiervoor in de plaats komen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan