[Inschrijftopic] WVW #273 The Couples Are Taking Over.

Reactiescore
182
Hallo allemaal!
Omdat 272 binnenkort afgelopen gaat zijn, openen wij alvast het nieuwe inschrijftopic!

Eerste deadline:
We streven naar een eerste Deadline op Maandag 14 Augustus om 23:00.

Aantal spelers: Naar inschrijving, ten minste 20. Inschrijving sluit op Zondag 13 Augustus om 13:00.
Klaagmuur: Ja
Hints: Nee
Jager: Mogelijk
Heks: Mogelijk, 1 heks met beide drankjes
Dorpsoudste: Mogelijk
Beschermengel: Mogelijk
Ziener: Nee
Beul: Mogelijk
Priester: Mogelijk
Slet: Mogelijk

Cupido: Ja, één cupido als bijrol en 2-4 vooropgezette koppels.
Geliefden kennen elkaar: Ja
Geliefden samen winnen: Ja

Wolven: Ja
Welp: Mogelijk, groeit ergens tussen 2 en 5 nachten op, of na een succesvolle welpactie.
Infectiewolf: Mogelijk, infectie kan te allen tijde plaatsvinden in plaats van de lunch.
Sjamaan: Mogelijk
Ketter: Mogelijk

Voor rolomschrijvingen, zie:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wvw-guide-voor-beginners.196730/

Deadline: 23.00
Speciale Rollen naar: maroen1 & hopeful op het AF in de pm waarin de rol ontvangen is.
Lunch naar: Titel Wolvenchat op Skype. (Wolvenchat #273 Lunch:...)
Lynch: Rood en dikgedrukt in het topic.
Burgemeester: Blauw en dikgedrukt in het topic.

Stem verwijderen: Stem

Zwarte Dood: Nee

Inbreker:
- Mag één keer bij iemand inbreken en krijgt dan zijn rol te zien.
- In die nacht is hij niet thuis en kan dus ook niet geluncht worden. Wel kan hij geluncht worden, wanneer de speler, waar hij bij inbreekt, dood gaat. Een soort van slet is het dus

Wijze Burger:
- De wijze burger kan aan de spelleider de volgende vraag stellen:
Hoeveel x zitten er in het spel? (bijvoorbeeld: hoeveel burgers/beschermengelen/wolven etc.)
- Het gaat om de rollen, die er vanaf het begin in zaten. Wanneer iemand vraagt, hoeveel burgers er nog in zitten, zal door de spelleider het aantal genoemd worden, dat er aan het begin in zat en niet hoeveel er nog in zitten!
- De vraag kan slechts één keer gesteld worden en vóór nacht 3.
- In de vraag moet het om één specifieke rol gaan.
- De speler krijgt direct antwoord op de vraag.
- Kan geen bijrollen opvragen!

Verhullende Wolf:
- De verhullende wolf kan éénmalig de rollen van gestorven personages tijdens de lynch/lunch van een dag verhullen. De rollen worden dan niet bekend gemaakt en blijven voor de rest van de ronde onbekend.
- Geldt alleen voor de lynch/lunch en eventuele andere acties, die tijdens de nacht plaatsvinden, zoals de welpactie/heksendrankje e.d..

Toegewijde Dienstmeisje:
- Het toegewijde dienstmeisje doet alles voor haar meester, zelfs zijn taak volbrengen als hij sterft. Eén keer in het spel kan het dienstmeisje voor de lynch aangeven dat zij de rol van de gelynchte speler (haar meester) wil overnemen. Zij doet dit door een bericht te sturen naar de spelleiding.
-,De speler die gelyncht wordt, sterft dan als Het Toegewijde Dienstmeisje. Het dienstmeisje zelf neemt de rol en alliantie over van de gestorven speler.

Engel:
De engel heeft als doel op dag één gelyncht te worden.
De engel wint dan, faalt hij dan verandert hij in een burger.

Klaagmuurtovenaar:
- De Klaagmuurtovenaar kan van één bericht per Klaagmuur opvragen door welke speler OF rol dat bericht is ingestuurd.
- Hij doet dit door een bericht te sturen naar de spelleiding met daarin een quote van het bericht op de Klaagmuur. Daarnaast vermeldt hij of hij de naam van de inzender van het bericht wil weten OF alleen de rol van de speler, die het bericht heeft ingestuurd.
- De Klaagmuurtovenaar kiest iedere dag na de deadline een bericht van de Klaagmuur uit en krijgt dan direct antwoord van spelleiding.

Netwerken/Claimen: Nee/Ja
Extra instellingen: -

Er zullen avonden zijn dat de lynch en lunch niet direct na de deadline bekend zullen worden. Dit zou later kunnen worden, met uitloop tot 0.30.

Dag/nachtvolgorde:
Cupido (moment van doorsturen, maar voor de eerste deadline)
Beul (moment van doorsturen)
Priester (moment van doorsturen)

BM verkiezing
Lynch
Heks/beschermengel/slet/dorpsoudste
Lunch/ Infectie
Welp

Overwinnningsvoorwaarden:
- Goedjes winnen zodra er geen slechte of neutrale rollen meer in het spel zitten.
- Slechtjes winnen zodra er evenveel slechtjes zijn als goedjes/ neutralen.
- G/S koppel wint zodra zij over zijn met 2 andere spelers. Ongeacht waar de BM is.

Extra instellingen:
- Niet alle vermelde rollen zullen ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
- Sommige rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Geslacht in gebeurtenissen zal nooit een hint zijn naar het echte geslacht van de speler met die bewuste rol
- Inactiviteit: 1x niet stemmen is waarschuwing, 2x niet stemmen is waarschuwing mits er wel voldoende activiteit was of dood mits er niet voldoende activiteit was, 3x niet stemmen is dood ongeacht rol of activiteit.
- Bij gelijkspel winnen de wolven.
- Instellingen kunnen nog steeds aangepast worden tot net voor de start van het potje, rolomschrijvingen kunnen op elk moment aangepast worden als dat nodig is voor extra verduidelijking.
- Spelleiding heeft het recht om spelers uit te sluiten bij speldbederf, onsportief gedrag of vals spelen.
- Post die stemmen bevatten mogen niet bewerkt worden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hallo,

De reden dat we deze zo snel achter 72 aanknallen komt door het feit dat aankomende week de laatste week is dat ik nog tijd heb om te leiden. De 21e begint de introweek van m'n studie en vanaf dan weet ik niet of het me gaat lukken om nog actief mee te doen :(
 

DeletedUser17472

Guest
Leuke ronde Maroen, maar ik laat deze voorbijgaan. Ik volg wel :)
 

DeletedUser73803

Guest
Hallo,

De reden dat we deze zo snel achter 72 aanknallen komt door het feit dat aankomende week de laatste week is dat ik nog tijd heb om te leiden. De 21e begint de introweek van m'n studie en vanaf dan weet ik niet of het me gaat lukken om nog actief mee te doen :(

Je bent niet de enige! Wat en waar ga je studeren?

1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight
 
Reactiescore
182
Je mag me op de vervangerslijst zetten. In eerte instantie wil ik echt niet staren. Ik moet even rust nemen van wvw.

verslavend he :(

Doen we!

Spelen
1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight

Vervangen
1. Famdecibel
 

DeletedUser8414

Guest
Spelen
1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight
4. Jenskeuh

Vervangen
1. Famdecibel
 
Reactiescore
46
Spelen
1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight
4. Jenskeuh
5. DragonGoesOppai

Vervangen
1. Famdecibel
 
Reactiescore
976
Spelen
1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight
4. Jenskeuh
5. DragonGoesOppai
7. Castiel
6. Westkip

Vervangen
1. Famdecibel
 

Deleted User - 487871837

Guest
Spelen
1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight
4. Jenskeuh
5. DragonGoesOppai
7. Castiel
6. Westkip
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. Sander14
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Vervangen
1. Famdecibel
 

DeletedUser66129

Guest
Verdomme, zit met blessure dus kan niet werken komende tijd. Dacht doe ik een potje mee, doet Sander niet mee...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sander doet gewoon mee, sterk speelveld en al dat soort ongein weet je nog Sander!! Hebben we het over gehad gvd

PS, goede Kip :p

1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight
4. Jenskeuh
5. DragonGoesOppai
6. Westkip
7. Castiel
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. Sander14
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Vervangen
1. Famdecibel
 

DeletedUser70854

Guest
1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight
4. Jenskeuh
5. DragonGoesOppai
6. Westkip
7. Castiel
8.
9.
10.
11.
12.
13. Pierre the pieter
14. Sander14
15.
16.
17.
18.
19.
20.


Vervangen
1. Famdecibel
 

DeletedUser69772

Guest
1. Tigor
2. Dragonfriend
3. Dark-knight
4. Jenskeuh
5. DragonGoesOppai
6. Westkip
7. Castiel
8.
9. Dedman
10.
11.
12.
13. Pierre the pieter
14. Sander14
15.
16.
17.
18.
19.
20.


Vervangen
1. Famdecibel
 
Bovenaan